en hebben ze dan wel al je gekochte producten aangeslagen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat was dom inderdaad. Ik had mijn bon moeten goed moeten checken voor ik de winkel uitliep. Een les voor de volgende keer.
Blijf het vreemd vinden dat ze die 2 producten hebben afgerekend. Hoe gaat dat precies??
precies!!!!quote:
Hallon ballon ik ben een user en zit achter 7 proxiesquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:32 schreef Vasion het volgende:
Hallo ik ben van de internet politie. Er is zojuist aangifte gedaan van schelden op users.
Graag vraag ik jullie hiermee te stoppen.
doe ff een topic maken over je aangifte doen dom schaapquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.
Dat zijn jullie verwijten. Ik stel kritische vragen en word vervolgens aangevallen. Inderdaad moslims worden door typetjes die zoals jou denken doodgemarteld voor niets (lees: onschuldig). Dat bleek al uit de rapporten van de CIA over guantanamo bay.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je sympathiseert met terroristen. Ik heb mensen voor minder opgehangen zien worden, just saying.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en hebben ze dan wel al je gekochte producten aangeslagen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zijn jullie verwijten. Ik stel kritische vragen en word vervolgens aangevallen. Inderdaad moslims worden door typetjes die zoals jou denken doodgemarteld voor niets (lees: onschuldig). Dat bleek al uit de rapporten van de CIA over guantanamo bay.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zijn jullie verwijten. Ik stel kritische vragen en word vervolgens aangevallen. Inderdaad moslims worden door typetjes die zoals jou denken doodgemarteld voor niets (lees: onschuldig). Dat bleek al uit de rapporten van de CIA over guantanamo bay.
Ah jammer. Maar doe nu ook maar aangifte tegen mijquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb gehuild en het luchtte op.
ik noemde je alleen een slet, daarmee oordeel ik niet over je gedachtegang, mening of afkomst.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor dit soort teksten hangen ze mensen op in andere landen. Ik zou maar wat inbinden als ik jou was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Daar moet ik het bewijs nog van zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]nee, boko haram en IS die hele een burgerbevolking uitmoorden gelijk stellen aan oorlogshandelingen met gerichte precisie bombardementen
Aap
Omdat ik een trend zie. Sinds dat topic krijg ik alleen maar slet of jihadhoer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:38 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik noemde je alleen een slet, daarmee oordeel ik niet over je gedachtegang, mening of afkomst.
Jij bent er zeker ook zo een dat als een politie agent je vraagt waarom je door het rode licht rijd, dat je antwoord dan is: Waarom moeten jullie blanken altijd mij hebben, ga boeven vangen ofzo
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Daar moet ik het bewijs nog van zien.
Ze heeft een kleurtje, ze kan er ook niks aan doen dus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hou op schei uit, je bent wel heel selectief
En jij vind het normaal dat ik moet ''inbinden'' omdat ik kritische vragen stel? En dit in het vrije westenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor dit soort teksten hangen ze mensen op in andere landen. Ik zou maar wat inbinden als ik jou was.
Je stelt geen kritische vragen, je bent gewoon een gewelddadige moordzuchtige islamterrorist in de dop. Mafketel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En jij vind het normaal dat ik moet ''inbinden'' omdat ik kritische vragen stel? En dit in het vrije westen
Jongen, dat kleurtje is van geen belang, maar dat je een discussie aangaat over een terreurgroepering die burgers afslacht en de meest achterlijke redeneringen gebruikt om het geweld te legitimerenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft een kleurtje, ze kan er ook niks aan doen dus.
ik weet niets van een topic en het boeit me ook geen flikker wat je wel of niet denkt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat ik een trend zie. Sinds dat topic krijg ik alleen maar slet of jihadhoer.
Ja jij hangt de tegenpool aan, gedraag je er dan ook naar en stel je onderdanig op, sletquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En jij vind het normaal dat ik moet ''inbinden'' omdat ik kritische vragen stel? En dit in het vrije westen
Ik mijn vorige topic heb ik keer om keer om bewijs gevraagd en niets gekregen. Ik sta er echt voor open, als ik waterdicht bewijs krijg dan bekeer ik mij tot het anti-Is'me. Maar voor nu blijf ik in het grijze gebied van twijfel, omdat er niks vaststaat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hou op schei uit, je bent wel heel selectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |