Da's ook wel weer liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
wehehehe nee hij is best schattig hoor, alleen met dit soort dagen is ie helemaal hyperdepieper
Ja, godzijdank is hij midden in de zomer jarig dus voorlopig rustquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's ook wel weer liefScheelt dat het maar een paar dagen per jaar zijn.
Haha, dat hoop jijquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, godzijdank is hij midden in de zomer jarig dus voorlopig rust
kop opquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet zo opstaan maar ik heb het nu alweer gehad
Zo weer verband omwisselen en de boel eronder bloedenquote:
Wat zegt de HA?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo weer verband omwisselen en de boel eronder bloedentoch knap als ze de boel dicht gaan hechten en je vervolgens nog erger bloedt dan voor de operatie
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent een fokker. Die hebben geen vrienden. Post ongeldig verklaard.
Ik ben dinsdag ook al weer naar t ziekenhuis geweest maar het zou na een dag of 2 minder worden. Niet dus. Ik word er een beeeeeeetje moe van na dik 3 jaar.quote:
Slechte grap 2/10quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
Oh wacht, ik verwar je met super-girl
'quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag ook al weer naar t ziekenhuis geweest maar het zou na een dag of 2 minder worden. Niet dus. Ik word er een beeeeeeetje moe van na dik 3 jaar.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jammer dit.. Sneu. Triest. Zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |