Waarom zouden we hun negeren?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Als we met z'n allen hierna in KLB SC gaan posten, tegelijk met elkaar praten enzo daar hebben ze niks te willen. Dan nemen we het eigenlijk soort van over. Dan denken ze wtf opeens zijn ze met z'n 10'en(?) hier aan het posten en dan denken ze hier kunnen we niets tegen doen
En wij negeren hen dan en praten allleen met elkaar. goed idee toch
#OperationTakeoverKLBSC
Weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in jouw fobo?
Omdat we elkaar niet liggen. Dus als we alleen met ons kliekje daar posten kunnen ze er niets aan doenquote:
quote:
Serieus, doe er nooit wat mee verderquote:
Ga weg kut kloon.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef Steenworp het volgende:
HALLO WAAROM STAAT MIJN STEM NOG NIET IN DE LIJST
Kun je wat harder typen? Ik ben hardlezendquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef Steenworp het volgende:
HALLO WAAROM STAAT MIJN STEM NOG NIET IN DE LIJST
Wil ik ookquote:
World dominationquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Remqo het volgende:
Waarom zou je die andere slowchat überhaupt over willen nemen?
omdat wij ook willen sc'enquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Remqo het volgende:
Omdat sommige mensen een beetje butthurt zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Remqo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |