Ik ben nog lang niet bejaard guus, als jij kan wat ik kan, dan zijn we jaren verder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bejaarde mannen horen op bed te liggen rond half 2, Frankie.
Jezusquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
Pareltje dit trouwens.
KLB / Morgen gaat het rugunun
Beetje bier drinken, kalkoen eten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, Dead Prez...
Wat heb JIJ eigenlijk vandaag uitgevreten?
leg uitquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
als jij kan wat ik kan, dan zijn we jaren verder.
Ik heb ook een keer een topic geopend over mijn werk; Ik werkte er net een paar weken en als je vrij wilde vragen moest je dat 3 weken van te voren doen. Dit wist ik niet, dus ik vraag anderhalve week van te voren vrij ofzo want ik ging naar de schouwburg, kon het niet meer. Toen heb ik een beetje een boos topic aangemaakt ofzo. Ging ik een paar dagen later werken zei een collega dat de leidinggevenden tegen hem hadden gezegd dat ze een bericht op een interforum hadden gevonden waarvan ze dachten dat ik het had geschreven. Mijn naam stond er niet bij ofzo, dus ik zei gewoon "neuh, weet ik niets van"quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat FOK!kers nu weten wie hij is, ik heb niet eens de moeite genomen om zijn naam te googelen. Het is grappig dat zijn baas dat topic waarschijnlijk een keer tegenkomt en dat hij zich er op een kkrslechte manier onderuit probeert te lullen
Gelukkig ben je dronken. Naar eigen zeggen dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lul maar wat.
Ja, heb hier 'braaf' staan. Mooi boek. En ook nog een boek met kabouters volgens mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jullie kennen Rien Poortvliet toch wel?
_o-quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dronken. Naar eigen zeggen dan.
Truste Etto,.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed... ik ga in bed liggen met een mooi boek van RIEN POORTVLIET...
Een fijne kerst gewenst allen! En denk eraan: Rien Poortvliet.
Slaapze Ettoquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Welterustenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Franse stad zet hekken om banken tegen zwervers | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Op een van de centrale pleinen van de stad zijn op kerstavond negen banken afgezet met stalen hekken zodat de daklozen er niet meer op kunnen gaan liggen.
Dat gebeurde onder andere op aandringen van de winkeliers die de overlast van de daklozen zat zijn. Op foto's in Franse media is te zien hoe de banken ontoegankelijk zijn gemaakt door een stevig hekwerk.
Boze inwoners van de stad in het zuidwesten van Frankrijk noemen de actie juist op kerstavond een vernedering. ''Het gemeentebestuur zou meer oog moeten hebben voor menselijke ellende'', aldus een van de reacties.
Bron: www.nu.nl
Je weet het he guus, je mag dan 198 zijn, je gaat nog gewoon over de knie.quote:
Bedankt voor de mededeling Frankie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet het he guus, je mag dan 198 zijn, je gaat nog gewoon over de knie.
Af en toe moet het je even laten weten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling Frankie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |