Ow dat is balen zeg!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:14 schreef Cygne het volgende:
Het eerste compleet uitgedroogde potje gevonden.
Water ftw.quote:
Ow das fijn dat je gewoon zo kunt oplossenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:23 schreef Cygne het volgende:
[..]
Water ftw.![]()
Had al eerder wat ingedikte verf. Na een paar drupjes water en n paar uur laten staan werkte t weer prima.
Van welk merk heb je dat pakket?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:15 schreef Ceviche het volgende:
Vraagje: ik heb ook zo'n pakket, maar zonder instructies. Nou staat er soms 1/5 bedrukt, maar ook 5/1. Dit lijken me niet dezelfde tinten (niet allebei 50/50). Iemand enig idee wat er bedoeld wordt? 1 is wit en 5 is blauw.
Ik ben ooit aan zo'n pakket begonnen. Heb t opgegeven.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Staat geen merk op.![]()
Paar jaar geleden bij kruidvat gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:57 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En super leuk die timelapse ook![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:57 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]Schit-te-rendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |