Hoi allemaal,
Ik was in een ver verleden een klustopic begonnen over een oud herenhuis in België. 2 jaar stilgelegen door omstandigheden (denk echtscheiding), maar nu ben ik dus weer begonnen. Binnenkort zal ik eens een gluur mee/ foto topic aanmaken als jullie dat leuk vinden.
Op het moment heb ik echter een vraag over de badkamer. Ik weet eigenlijk niet wat ik op de vloer wil. Het is een witte badkamer met inloop douche. Op een van de muren is een gipsen lijst met een donkerblauw vlak. De rest wil ik graag licht houden. Ik dacht dus in eerste instantie aan witte tegels, maar ja, dan zit je dus met grijze voegen (want witte voegen is blijkbaar een heel slecht idee).
Badkamer laminaat is een optie. Nu zag ik echter PVC plaktegels. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik zie dan altijd van die lelijke plastic vloeren met een houtstructuur voor me, maar je hebt er blijkbaar ook mooi spul in.
Alle suggesties zijn welkom en ja ik weet dat het eerste kerstdag is. Klusdag bij uitstek

.
Ook niet onbelangrijk: de ondergrond is OSB plaat, de badkamer is op de eerste verdieping en ik heb daar geen betonnen vloeren. De vloer is wel perfect vlak (zelf erin geplaatst, hetgeen een shit-werk was

).
Alvast bedankt