Ik wilde net zeggen ja. Die scenequote:Op zondag 28 december 2014 20:15 schreef Jahr00n het volgende:
die scene in drive angry dat ie een chick paalt en dan in een vuurgevecht beland met die chick nog om zijn pener heen
dit bedenk je niet zonder briljant te zijn
Is idd wel ineens uit het niets gekomen, zal vast een goede marketing achter zitten oidquote:Op zondag 28 december 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
http://www.reddit.com/r/O(...)suddenly_so_popular/
[..]
Ik kom ook.quote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kende hem niet, zal volgen.
En ik ga een AT marathon houden binnenkort
Mannen met katten zijn echte beta kneusjesquote:Op zondag 28 december 2014 20:25 schreef JaqenHghar het volgende:
WIe had hier ook al weer Noorse boskatten? Klokov toch?
quote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen met katten zijn echte beta kneusjes
op Sap na dan
no homo
Dus wanneer gaan jullie eens daten, dan kan het hier weer even normaal.quote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen met katten zijn echte beta kneusjes
op Sap na dan
no homo
ik zie dat Sir duidelijk geluisterd heeft naar de suggestiesquote:
is ie ook moslimquote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig heb ik een west afghaanse vechthond tot het bot vals gemaakt thuis rondlopen
die bijt echt alles wat beweegt in de achtertuin hardstikke dood
Ja boehhhquote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig heb ik een west afghaanse vechthond tot het bot vals gemaakt thuis rondlopen
die bijt echt alles wat beweegt in de achtertuin hardstikke dood
Ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebtquote:Op zondag 28 december 2014 20:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jij had van die kuttenlikkertjes toch![]()
![]()
Een van de dames hier had van die kleine keffertjesquote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebt
Volgens mij was de IrCutequote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een van de dames hier had van die kleine keffertjes
Kaas ben je paki?quote:Op zondag 28 december 2014 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
vandaag mocro in de gym loopt ie tege me bar aan terwijl ik 110kg sta te squatte ik kijk hem aan van zal ik je doodmake vriend zegt hy sorry sorry vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |