Nattekat krijgt een stijfje als hij leest dat sneeuwliefhebbers teleurgesteld raken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens mij roept nattekat maar wat
Valt wel wat, maar niet zo veel als eerst voorspeld werd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En hoe zit met t midden des lands? Utereg?
Nah, ik heb niks tegen sneeuw.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:12 schreef Storneren het volgende:
[..]
Nattekat krijgt een stijfje als hij leest dat sneeuwliefhebbers teleurgesteld raken.
So close, and jet.... so far awayquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuw voor ons
Verdorie hequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuw voor ons
Ik wil Malo ook wel eens inpeperen maar ik zal nog moeten wachten zo te zien lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verdorie he. Heb nu vakantie! Ik wil met m'n nichtje in de sneeuw spelen
Ja, maar ja. Wie weet. Misschien...quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wil Malo ook wel eens inpeperen maar ik zal nog moeten wachten zo te zien lol
Zo'n 34 mm neerslag hier, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef ZaZoe het volgende:
Het is natuurlijk gewoon afwachten en de komende uren blijven nowcasten
Hier de hoeveelheden witte goud wat zou moeten neerdalen![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn ook mm sneeuw? Dan is het toch niet zo veel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef ZaZoe het volgende:
Het is natuurlijk gewoon afwachten en de komende uren blijven nowcasten
Hier de hoeveelheden witte goud wat zou moeten neerdalen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zijn ook mm sneeuw? Dan is het toch niet zo veel?
Nee, 1mm neerslag is ongeveer 1cm sneeuwquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 mm regen is ongeveer gelijk aan 1 cm sneeuwquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |