quote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
vlieg nu van mansjester naar london heathrow
topshow
net 1.5 uur lang gevlogen vanaf bordeaux (FR) naar Lissabon (PT)
en guess what, ik wil landen, vliegtuig stallt, crash. Alles voor niks.
geen applausquote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
topshow
Snel een fapje doen dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Net gevlucht
1 groot kinderfeest hier net
eindelijk rust
Je moet sowieso eerst een uur oefneen of zo voordat het beetje lukt.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
heb het net ook even geprobeerd te spelen, maar het lukte me echt voor geen meter
nopequote:
Blijf daar dan lekkerquote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef Blackings het volgende:
Ik ben zo kanker geliefd in mijn familie niet normaal zeg wauw![]()
Ah je kan zelf opstijgen en landenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
topshow
Erfenissen innen alles.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef Blackings het volgende:
Ik ben zo kanker geliefd in mijn familie niet normaal zeg wauw![]()
oom vroeg om iets dus ik heb zolderkamertijd nuquote:
Jazeker. En opstijgen kan niet zomaar. Vereist ook skills. Eerst remmen inhouden, throttle naar 20%, dan naar 50%, dan remmen los en naar 100%, anders fikt je motorquote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah je kan zelf opstijgen en landen
Was gewoon een vraagje. Kan ik fappen dat mensen op mij fappen.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet te hoge eigendunk hebben Hoink
Het was niet de eerste keer hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was gewoon een vraagje. Kan ik fappen dat mensen op mij fappen.
Als je dat probeert dan kietel ik je huig met mijn vuist.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff helemaal de tyfus in slaan?
Kijk. Als ik uithaal naar jou, en mijn vuist raakt jouw kin. Weet je wat er gebeurt? Je sterft.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dat probeert dan kietel ik je huig met mijn vuist.
De enige wind van jou die mij ten onder kan brengen is de wind die uit je uitgelebberde kontgat tocht, vieze kontstamper.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:03 schreef eend112 het volgende:
Kijk. Als ik uithaal naar jou, en mijn vuist raakt jouw kin. Weet je wat er gebeurt? Je sterft.
Scenario 2. Mijn vuist mist jouw kin. De windvlaag die mijn vuist meebrengt zorgt er alsnog voor dat jij sterft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |