SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Room, is dat jouw uitzicht?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Lt, mooie tweeling!
En T strak in pak!
Vrolijk kerstfeest moeders! Wij vieren een witte kerst in de bergen.
Kerstkindje in mammas oude jurk
[ afbeelding ]
Kerstweer:
[ afbeelding ]
Totdat ze het niet meer leuk vindtquote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Hoe lang (per dag) leggen jullie baby in box, wipstoeltje, op boxkleed?
best lang. Paar uur per dag wel. Maar ze slaapt ook overdag niet in bedquote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Hoe lang (per dag) leggen jullie baby in box, wipstoeltje, op boxkleed?
Als zij daar tevreden ligt is het goed toch? Als ze gaat mopperen heeft ze dus aandacht nodig, en die geef je haar dan, en dus doe je het goedquote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik haal haar altijd eruit als ze begint te mopperen o.i.d. Maar toch... nog steeds na 5 maanden ontzettend onzeker of ik haar wel genoeg aandacht geef. Als ik haar in de box leg voel ik me vaak schuldig
dit! Soms wil ze ook gewoon even alleen pruttelenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als zij daar tevreden ligt is het goed toch? Als ze gaat mopperen heeft ze dus aandacht nodig, en die geef je haar dan, en dus doe je het goed.
A. heeft soms ook behoefte om even alleen te liggen merk ik. Ze wordt dan heel mopperig op schoot en gaat wurmen. En dan wordt ze in de box weer blij. Primadeluxe
Ja hoor! Tis slechts 1400 km hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Razztwizzle het volgende:
SnorretjesT, RozestreepjesE, KerstjurkOWat een schatten allemaal.
Room, als ik nu ga rijden, staat de koffie dan klaar als we er zijn?
Wij zitten allemaal nog in pyjama en hebben geen zin om ons kerstig aan te kleden, dus dat doen we ook niet
Ja, ik hoor dat van iedereen. Het zit gewoon in mijn hoofd i guessquote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als zij daar tevreden ligt is het goed toch? Als ze gaat mopperen heeft ze dus aandacht nodig, en die geef je haar dan, en dus doe je het goed.
A. heeft soms ook behoefte om even alleen te liggen merk ik. Ze wordt dan heel mopperig op schoot en gaat wurmen. En dan wordt ze in de box weer blij. Primadeluxe
Ach, met een kia picanto is dat best te doenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:20 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja hoor! Tis slechts 1400 km haha
Onze is ook stuk, hij blijft maar huilen en na 2 weken waarin hij gemiddeld 6 keer per nacht wakker werd en zich alleen door mij liet troosten zit ik er zoooo doorheenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn baby is stuk vandaag en de handleiding kwijt.
Mamaplakdag
Ben jij niet geweest? Wij wel, kuiken vond het fantastischquote:Op donderdag 25 december 2014 09:17 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is dat toch elk jaar dat fb vol staat met mensen die ineens naar de kerk gaan. Ik vind dat zó hypocriet he![]()
Ik vraag dan altijd of ze voortaan vaker gaan. Nou dan wordt je gewoon uitgelachen.kom op zeg.
Zometeen Elin eens in haar kerst outfit hijsen. Ik ben benieuwd hoe belachelijk het er uit ziet
nee, ik ga nooit meer en dus met kerst ook niet. De kerk waar ik ingeschreven stond was niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben jij niet geweest? Wij wel, kuiken vond het fantastisch.
Ik ging eerder overigens elke week, tot ik verhuisde en geen fijne kerk meer vond. Sinds kort ga ik weer regelmatig, kuiken wordt ook over een paar weken gedoopt.
Nikki, kuiken heeft exact dezelfde kerst outfit! We kregen in de kerk allemaal complementen er over.
Fijne kerst allemaal!
zolang het uitkomt. Pak haar zo nu en dan om te kroelen of om te voeden. Waar ik haar dan terug leg hangt van de situatie af. Soms slaapt ze zelfs eventjes op de bank.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja hij is weer helemaal beter gelukkig. Hij is nog wel vaak moe, maar dat is niet erg, dan doen we hem gewoonwat vaker in bed of laten hem langer slapen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nikki, wat kijkt ie weer vrolijk, weer beter?
Wat tof!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Burdie het volgende:
Nikki, kuiken heeft exact dezelfde kerst outfit! We kregen in de kerk allemaal complementen er over.
Thanks! Beetje make up doet wonderenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:12 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wow kwak, wat zie je er goed uit zeg!!!wauw!
en je haar glanst zo mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 14:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Thanks! Beetje make up doet wonderenen ontdekken dat goud me beter staat dan zilver
jaaaren altijd zilver gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet ons huis, bij opa en oma)Kwak
Nou moe, je kan toch ook geloven zonder elke zondag naar de kerk te gaan?quote:Op donderdag 25 december 2014 09:17 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is dat toch elk jaar dat fb vol staat met mensen die ineens naar de kerk gaan. Ik vind dat zó hypocriet he![]()
Ik vraag dan altijd of ze voortaan vaker gaan. Nou dan wordt je gewoon uitgelachen.kom op zeg.
Zometeen Elin eens in haar kerst outfit hijsen. Ik ben benieuwd hoe belachelijk het er uit ziet
Meh! Beterschap!quote:Op donderdag 25 december 2014 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een prachtige kerstkindjes allemaal!.
Mevr_Mus, wat klinkt dat zwaar. Sterkte!
Wij zijn weer onderweg naar huis van Kerst vieren bij mijn ouders met z'n veertienen en ik ben tijdens het eten gaan huilen van de hoofdpijn en omdat ik de drukte gewoon níet trok.. I was wel de hele dag zo ontzettend lief.
.
Goede post Razz, fijne samenvatting voor me zoquote:Op donderdag 25 december 2014 18:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, even bijlezen na een dag kerstkeutelen met man en kind. Heerlijk om nergens heen te hoeven! Morgen gaan we naar de schoonfamilie en blijven we daar slapen, dus even energie opdoen is ook wel fijn .
GM dat lijkt me ook wel heel confronterend inderdaad. Wel goed van je dat je dat werk doet zeg! En wat heb je toch een lieve Saar
DAD beterschapen sterkte met de regeldagen! Ga je nog weg / komen er nog mensen? Wel rustig aan doen hoor!
Room 1400 km.. hmm. Nee, dan blijf ik wel huis. Het ziet er echt prachtig uit! Alleen dat het er zo kort licht is lijkt me wel heel deprimerend, heb jij daar geen last van?
MevrMus, wat rot zegIn elk geval 'fijn' dat ze verder niks konden vinden, hopelijk wordt het snel beter voor jullie!
Kwak wat zie je er goed uit, je straalt helemaal! En M. blijft leuk, ook van de achterkant![]()
Zoë wat een prachtige foto's van je meiden. Het klinkt zo loodzwaar steeds voor jullie, maar dit is toch wel een rijkdom zeg![]()
JM heerlijk lekker even wandelen, wij ook net gedaan al was het ineens wel snel donkerToch te laat vertrokken
Away gourmetten met een baby erbij, respect. Het klinkt in elk geval wel gezellig!
Ruim 5 maanden. Ze weet dat we al een beetje experimenteren met groentehapjes, maar toch. Vind het vrij ondoordacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:18 schreef Twinkle20 het volgende:
O sun ik zou ook not amused zijn.. jouw kleintje is nu ... 6 maanden?
Denk dat dat idd ook meespeelt. Volgens schoonmoeder mocht je vroeger al met 3 maanden beginnen met fruit/groentehapje. Maargoed, het gaat om het principe (ben erg principieel).quote:Op donderdag 25 december 2014 21:25 schreef Fazzoletti het volgende:
ik heb mijn ouders ook al moeten terugfluiten Sun, ze dachten dat hij wel wat slagroom zou willen/lusten
Dus nu wel even goed duidelijk gemaakt hoe wij er in staan en wat hij van ons wel en niet mag etenZe begrijpen het ook wel, maar zeggen ook duidelijk dat hoe wij het nu doen gewoon heel anders is dan wat er vroeger werd gezegd/hoe zij het deden
![]()
Och JM, wat rot. Hebben wij ook eens gehad. Maar bedenk maar: hij komt hier heus overheen en weet er als hij groot is niks meer van, en je kan ook niet een kluizenaarsbestaan leven vanaf de geboorte, dus soms moeten ze even door zo'n dag heen. Niet jouw schuld, je bent een supermama. Straks lekker knuffelen en tot rust komen samen. *Big fat hug*quote:Op donderdag 25 december 2014 21:41 schreef JufMariska het volgende:
Lucas had het op het laatst helemaal gehad.. Combi van dag in onbekend huis, koetsjie-koetsjie-ende opa en oma (moeder & stiefvader van J) en weinig slaap door prikkels en krampjes denk ik (plus sprongetje?)
Thee-na-het-eten laten staan, zooi in de auto gemieterd en rijden. Ik zit nu achterin met pink in z'n mondje, heel hard te huilen omdat ik dit kennelijk totaal verkeerdheb ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |