Vrouw, vieze dingen, woont in Canada, dus denk het nietquote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Man vrouw, waarover , toekomstige partner?
nou, dat is met klaverjassen 1e kerstdag wel gebeurdquote:Op zondag 28 december 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je gelijk zou winnen van iemand die je t wil leren
vieze dingen?quote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrouw, vieze dingen, woont in Canada, dus denk het niet
Beginnersgelukquote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, dat is met klaverjassen 1e kerstdag wel gebeurd
nou, ik was ook wel heel slecht. heb afgelopen 2 jaar die beker gewonnen, en dit jaar ben ik laatste geworden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beginnersgeluk![]()
Had ik laatst met pokeren
Dit!quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vieze dingen?
wat noem jij eigenlijk nog vies?
Zeg ook niet dat t niet kanquote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, dat is met klaverjassen 1e kerstdag wel gebeurd
Wel jammerquote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja idd, helaas ook geen competitie meer voor mij
Gelukkig nog wel voetbal![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vieze dingen?
wat noem jij eigenlijk nog vies?
Hapquote:
Jij kijkt nooit op de klok?quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Hap
Nee, ging over vanalles en nog wat (ken haar al jaren via WoW) en zonder er erg in te hebben was het half zeven, dus toen ging ik maar een keer naar bed
Bas de truckerquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel jammer
Ander werk zoeken
Wat doe je eig voor werk? Weet t volgems mij van niemand hier. Ja D met z'n mac
Mwa, het was nog steeds behoorlijk donker, dan heb ik dat nooit zo in de gaten. Heb pas sinds kort een klok aan de muur hangen (stille klok ftwquote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit op de klok?![]()
Snap dat de tijd soms snel gaat maar op dat soort tijdstippen heb je t altijd wel door dat t steeds later/vroeger wordt...
Mijn werk is stuurvasthouder, nu als t goed is weer op Frankrijk.quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel jammer
Ander werk zoeken
Wat doe je eig voor werk? Weet t volgems mij van niemand hier. Ja D met z'n mac
Jah maar ik vergeet t vaak en ben af en toe maanden hier niet te vinden, dus zo harde kern ben ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn werk is stuurvasthouder, nu als t goed is weer op Frankrijk.
De harde kern weet t wel van elkaar hoor
Horloge, telefoon, je kompjoeter... zoveel manieren om te ontdekken welke tijd t isquote:Op zondag 28 december 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, het was nog steeds behoorlijk donker, dan heb ik dat nooit zo in de gaten. Heb pas sinds kort een klok aan de muur hangen (stille klok ftw), dus moet daar nog steeds aan wennen
Je mobiel en computer hebben ook een klokquote:Op zondag 28 december 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, het was nog steeds behoorlijk donker, dan heb ik dat nooit zo in de gaten. Heb pas sinds kort een klok aan de muur hangen (stille klok ftw), dus moet daar nog steeds aan wennen
Toernooi gaat t mij niet om, competitie vind ik erger.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah maar ik vergeet t vaak en ben af en toe maanden hier niet te vinden, dus zo harde kern ben ik niet![]()
Maar leukdan snap ik dat Eem darttoernooi moeilijk te combineren valt
Toernooi/competitie, same to mequote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toernooi gaat t mij niet om, competitie vind ik erger.
Maar werk gaat voor en hopelijk heb ik hier wel werk voor langere tijd
Heel boeiend anders zouden we er niets over zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker boeiend trouwens
Ik zeg wel niks meer
Werk te houden, crisis enzoquote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toernooi/competitie, same to me![]()
Lastig om vast werk te vinden?
Ach poppje tochquote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker boeiend trouwens
Ik zeg wel niks meer
quote:
Je hebt geen magnetron/oven met ontdooi ding?quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, vergeten de spinazie uit de diepvries te halen, staat nu op de verwarming te ontdooien
schiet niet op zo'n trein.quote:
sowieso OVquote:
Is lekker rustig nuquote:Op zondag 28 december 2014 16:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sterkte ermee...
Op zondag met het ov reizen
OV is ellende, auto gaat zoveel sneller en prettigerquote:Op zondag 28 december 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is lekker rustig nuen geen werkzaamheden op mijn traject dus snap de ellende niet
ik wou vanavond weer bier drinkenquote:
Dat doe je dan toch daarna?quote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou vanavond weer bier drinken
Mja, maar die functie hek nooit gebruikt, heb volgens mij ook geen magnetronbestendige bakjes in huis, en om het nou op een bord te leggen is ook al zo watquote:Op zondag 28 december 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt geen magnetron/oven met ontdooi ding?
Vind ik niet eerlijk gezegd. Maarja smaken verschillenquote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
OV is ellende, auto gaat zoveel sneller en prettiger
Pff .. Een bord. Even schoonvegen daarna en je kan hem gebruiken om van te eten.quote:Op zondag 28 december 2014 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar die functie hek nooit gebruikt, heb volgens mij ook geen magnetronbestendige bakjes in huis, en om het nou op een bord te leggen is ook al zo wat
Ik word liever bereden, cowgirl/boyquote:Op zondag 28 december 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik niet eerlijk gezegd. Maarja smaken verschillen
Nouja of ik moet gereden worden , dan niet zoveel problemen mee
Jij houdt wel van een lekkere kerel die je berijd?quote:Op zondag 28 december 2014 16:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik word liever bereden, cowgirl/boy![]()
In de auto rijd ik wel zelf
maar ik wil zo beginnenquote:
je vindt zelf rijden niks?quote:Op zondag 28 december 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik niet eerlijk gezegd. Maarja smaken verschillen
Nouja of ik moet gereden worden , dan niet zoveel problemen mee
heerlijk zon vleesstaaf in jequote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lekkere kerel die je berijd?
Nop, wel een rijbewijs, maar rij zelden tot nooit. Ook nooit een auto gehad. Plus vrouwelijk, dus gevaar op de wegquote:
misschien wel jaquote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar, een ritje met mij is toch veel leuker?
En dan doen we daarna samen een drankjequote:Op zondag 28 december 2014 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
misschien wel ja
maar amersfoort is nog een best eind rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |