abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147952377
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef kejeee het volgende:

[..]

Veel gematigdere Koerden in mijn omgeving hebben erdo op zijn troon geholpen, maar zijn echt niet meer blij met hem hoor en geven aan ditmaal op hdp te stemmen. Hoop dat dit representief is voor een groter deel van die macaroni-koerden.
a. wat is een gematigde koerd?

b. wat is een macaroni koerd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147952436
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ipa pls. Doe niet alsof je kan spreken voor een volk die je niet eens ooit hebt gezien.
ipa is meestal goed ingelicht en kan van een afstand best objectief blijven aangaande dingen in het m-o, itt mensen als ik en jij bv
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147952466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik ken in ieder geval een Zaza persoonlijk en heb er met meerdere gesproken.

Verder weten we natuurlijk allemaal dat Zaza's na de Dersim affaire allemaal hun huizen en cemevi's volgehangen met MKA afbeeldingen en braaf hun eigen taal aan de wilgen hebben gehangen. Dit kun je niet ontkennen. Vandaar dat ik van mening ben dat jullie schizofreen zijn. Wel mijn FB nieuwsoverzicht volspammen met Remember Dersim plaatjes maar vervolgens wel dwepen met de CHP en MKA die jullie volk heeft uitgemoord. Heb je enig idee hoe dubbelzinnig dat wel niet is?

En als klap op de vuurplein ook nog Erdogan als de vleesgeworden Duivel beschouwen :?

Dit soort vreemde Stockholm-syndroom achtige taferelen zie je bij meerdere minderheden in TR trouwens en jullie zijn niet de enigen. Ik vind het vooral een interessante observatie.
ouch...
-Rabia Al-Basri
pi_147952503
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

a. wat is een gematigde koerd?

b. wat is een macaroni koerd?
Koerden die slachtoffer zijn van succesvolle assimilatie en zich Turks voelen, dus onbewust hun afkomst verloochenen. In het Turks zeggen we makarnacı kürtler, vertaling is macaroni korrden.
She's mad but she's magic.
There's no lie in her fire.
- C. Bukowski
  donderdag 25 december 2014 @ 16:16:36 #55
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147952761
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

ipa is meestal goed ingelicht en kan van een afstand best objectief blijven aangaande dingen in het m-o, itt mensen als ik en jij bv
Hij heeft een vertekend beeld van het M-O wat vaak gewoon niet klopt
pi_147952916
quote:

[..]

Verder weten we natuurlijk allemaal dat Zaza's na de Dersim affaire allemaal hun huizen en cemevi's volgehangen met MKA afbeeldingen en braaf hun eigen taal aan de wilgen hebben gehangen. Dit kun je niet ontkennen. Vandaar dat ik van mening ben dat jullie schizofreen zijn. Wel mijn FB nieuwsoverzicht volspammen met Remember Dersim plaatjes maar vervolgens wel dwepen met de CHP en MKA die jullie volk heeft uitgemoord. Heb je enig idee hoe dubbelzinnig dat wel niet is?

En als klap op de vuurplein ook nog Erdogan als de vleesgeworden Duivel beschouwen :?

Dit soort vreemde Stockholm-syndroom achtige taferelen zie je bij meerdere minderheden in TR trouwens en jullie zijn niet de enigen. Ik vind het vooral een interessante observatie.
Ik vind jouw mening interessant. Wederom, die ene die jij spreekt spreekt niet voor iedereen. Jij generaliseert.

Wb Ataturk, de huidige generatie heeft niets met Ataturk. Jij spreekt over een generatie die vatbaar is gebleken voor de bullshit politiek van toen.

Daarnaast is niet iedere zaza een aleviet. Merendeel is soenniet zelfs en komt niet uit Dersim.

Fijn dat je meent veel te weten door wat oude teksten te lezen en een verdwaalde te spreken over het internet. Ga vooral door met je bullshit teksten die gebaseerd zijn op lucht.
pi_147952927
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij is niet objectief. Kom zeg :')
pi_147952986
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij is niet objectief. Kom zeg :')
veel meer dan jij en ik iig
-Rabia Al-Basri
pi_147952998
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik vind jouw mening interessant. Wederom, die ene die jij spreekt spreekt niet voor iedereen. Jij generaliseert.
Ik beweer nergens dat het zwart-wit is.

quote:
Wb Ataturk, de huidige generatie heeft niets met Ataturk. Jij spreekt over een generatie die vatbaar is gebleken voor de bullshit politiek van toen.
Ik hoop stiekem dat je gelijk hebt maar ik hoor dus ook andere geluiden.

quote:
Fijn dat je meent veel te weten door wat oude teksten te lezen en een verdwaalde te spreken over het internet. Ga vooral door met je bullshit teksten die gebaseerd zijn op lucht.
Detecteer ik een lichte butthurt?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147953004
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:

Ga vooral door met je bullshit teksten die gebaseerd zijn op lucht.
:|W
-Rabia Al-Basri
pi_147953042
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

veel meer dan jij en ik iig
mwha, lees vaaak mee. objectief zijn is moeilijk voor iedereen aangezien iedeeren wel een (lichte) voorkeur heeft voor een kant.

Zie dit topic en Syrie topic bv. bestaat uit voornamelijk leden die de Koerden steunen en (een deel) Assad. Wat grappig is want Assad wordt weer gesteund door Iran en de Koerden door t westen :')
Zie!
pi_147953059
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

:|W
Gast, jij bent een Turk. Wtf weet jij eigk over zaza? En over alevieten?
pi_147953089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik beweer nergens dat het zwart-wit is.

[..]

Ik hoop stiekem dat je gelijk hebt maar ik hoor dus ook andere geluiden.

[..]

Detecteer ik een lichte butthurt?
Breng het dan niet zwart-wit. Probeer niet een woordvoerder te zijn voor ons.

Geen butthurt. Ik mis nuance en een andere kant van het verhaal.
.
pi_147953129
quote:

[..]

Serieus, IPA, ik heb tot nu toe echt geen een keer onzin uit je posts kunnen halen. In tegenstelling tot andere users, onderbouw jij tenminste altijd je posts, zoals 't ook hoort. Echt respect voor users zoals jij, daar mag ook wel eens iets over gezegd worden. _O_
pi_147953163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:37 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Serieus, IPA, ik heb tot nu toe echt geen een keer onzin uit je posts kunnen halen. In tegenstelling tot andere users, onderbouw jij tenminste altijd je posts, zoals 't ook hoort. Echt respect voor users zoals jij, daar mag ook wel eens iets over gezegd worden. _O_
Oh please. Voor elke mening kun je een onderbouwing vinden op internet.
pi_147953188
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Breng het dan niet zwart-wit. Probeer niet een woordvoerder te zijn voor ons.

Geen butthurt. Ik mis nuance en een andere kant van het verhaal.
.
Ben ik niet. En ik probeer jullie ook helemaal niet te vertellen hoe jullie moeten leven.

Ik stel alleen in dit topic dat Koerden in Syrië en Irak een stuk minder geassimileerd zijn. Dat dit de reden is dat bijvoorbeeld de PKK geen succes heeft zoals Koerdische bewegingen in Syrië en Irak dat wel hebben. Dat ik persoonlijk weinig respect heb voor mensen die hun eigen taal en dergelijke opgeven om een bruine arm te halen bij rare dictators mag je best weten, maar dat is natuurlijk slechts persoonlijk.

Verder was het geheel als reactie op kejee die hier de Koerdisch nationaliste aan het uithangen is. Ik probeerde haar uit haar droom te helpen.

---

SumerRising twitterde op donderdag 25-12-2014 om 15:50:31 #Iraq; More recent pictures of the Iraqi Air Force Su-25s based at Muthanna Air Base, Baghdad International Airport. http://t.co/Qya0aztzgB reageer retweet
AliKadhmawi twitterde op donderdag 25-12-2014 om 04:18:17 UNDP 2014 report: Poverty levels in Iraq are highest in southern provinces - Muthana, Qadisiya, Maysan, Dhi Qar http://t.co/VyX7hdd7VO reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147953209
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh please. Voor elke mening kun je een onderbouwing vinden op internet.
Op internet? Ja. Op FOK? Nee. Ik heb hier lang genoeg gepost om te zien wie kwaliteitsusers zijn en wie niet.
pi_147953353
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gast, jij bent een Turk. Wtf weet jij eigk over zaza? En over alevieten?
zazas :') alevieten :')
-Rabia Al-Basri
pi_147953422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ben ik niet. En ik probeer jullie ook helemaal niet te vertellen hoe jullie moeten leven.

Ik stel alleen in dit topic dat Koerden in Syrië en Irak een stuk minder geassimileerd zijn. Dat dit de reden is dat bijvoorbeeld de PKK geen succes heeft zoals Koerdische bewegingen in Syrië en Irak dat wel hebben. Dat ik persoonlijk weinig respect heb voor mensen die hun eigen taal en dergelijke opgeven om een bruine arm te halen bij rare dictators mag je best weten, maar dat is natuurlijk slechts persoonlijk.

Verder was het geheel als reactie op kejee die hier de Koerdisch nationaliste aan het uithangen is. Ik probeerde haar uit haar droom te helpen.

---

SumerRising twitterde op donderdag 25-12-2014 om 15:50:31 #Iraq; More recent pictures of the Iraqi Air Force Su-25s based at Muthanna Air Base, Baghdad International Airport. http://t.co/Qya0aztzgB reageer retweet
AliKadhmawi twitterde op donderdag 25-12-2014 om 04:18:17 UNDP 2014 report: Poverty levels in Iraq are highest in southern provinces - Muthana, Qadisiya, Maysan, Dhi Qar http://t.co/VyX7hdd7VO reageer retweet
Onthoud dit maar voor die Koerden waar jij op doelt: Money Talks. De PKK voedt de kinderbuikjes niet en Erdoğan wel. Heeft niets meer te maken met eer/identiteit or what so ever.

Daarnaast iemand serieus nemen die het heeft over macaroni Koerden.
pi_147953443
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

zazas :') alevieten :')
Kun jij ooit inhoudelijk reageren? Nee he? Want eigk weet jij niets en het enige wat jij hier doet is rondstrooien met oneliners.
pi_147953462
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kun jij ooit inhoudelijk reageren? Nee he? Want eigk weet jij niets en het enige wat jij hier doet is rondstrooien met oneliners.
:7
-Rabia Al-Basri
pi_147953488
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onthoud dit maar voor die Koerden waar jij op doelt: Money Talks. De PKK voedt de kinderbuikjes niet en Erdoğan wel. Heeft niets meer te maken met eer/identiteit or what so ever.

Daarnaast iemand serieus nemen die het heeft over macaroni Koerden.
Ik las "Monkey Talks" :@
pi_147953490
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:')

Is het weer die tijd van de maand?
pi_147953508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik las "Monkey Talks" :@

topic gaat weer dicht :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:')

Is het weer die tijd van de maand?
for sure :P
-Rabia Al-Basri
pi_147953543
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

:7
Get lan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')