Haha, die leest dit toch niet dus hier kan ik stoer doenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou je bakkes toch joh. je vriendin moet je eens tot de orde roepen met deze prietpraat van je
Borrelnootjes van Duyvis met natuurlijk de kampioen der energy's; Goldenpower.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:12 schreef Freire het volgende:
Laten we elkaar beter leren kennen. Welke chips soort eten jullie het liefst? En welk merk energy drank past daar het beste bij (en waarom) ?
M aver heeft hem de nek om gedraaidquote:Op woensdag 24 december 2014 21:16 schreef Morgen- het volgende:
Wat is er eig met het FUT-topic gebeurd?
Waarom moet er wat zijn gebeurd? Misschien vinden we het hier wel gewoon leukerquote:Op woensdag 24 december 2014 21:16 schreef Morgen- het volgende:
Wat is er eig met het FUT-topic gebeurd?
Tijd om de OP proberen te kapenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom moet er wat zijn gebeurd? Misschien vinden we het hier wel gewoon leuker
Ik vraag het me af want de kans bestaat dat dit topic straks ook weg isquote:Op woensdag 24 december 2014 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom moet er wat zijn gebeurd? Misschien vinden we het hier wel gewoon leuker
waarom zou dit topic weg gaan danquote:Op woensdag 24 december 2014 21:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik vraag het me af want de kans bestaat dat dit topic straks ook weg is
Niemand die het zal missen, gr grquote:Op woensdag 24 december 2014 21:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik vraag het me af want de kans bestaat dat dit topic straks ook weg is
Op 1e Kerstdag een race naar 13 pagina'squote:Op woensdag 24 december 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Tijd om de OP proberen te kapen
weet ik niet, waarom is het FUT-topic weggegaanquote:Op woensdag 24 december 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou dit topic weg gaan dan
Iemand had een twitter account over maver aangemaakt. maver is onder het bureau gaan praten met de mods en het leek ze verstandig het hele topic dicht te gooien. why the f*** geen idee maar ach blijkbaar policyquote:Op woensdag 24 december 2014 21:25 schreef Morgen- het volgende:
[..]
weet ik niet, waarom is het FUT-topic weggegaan
Geef hem dan wel wat achtergrond informatie over Maver.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Iemand had een twitter account over maver aangemaakt. maver is onder het bureau gaan praten met de mods en het leek ze verstandig het hele topic dicht te gooien. why the f*** geen idee maar ach blijkbaar policy
iedereen kent maver tochquote:Op woensdag 24 december 2014 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef hem dan wel wat achtergrond informatie over Maver.
Lolquote:Op woensdag 24 december 2014 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhh inkoop van 1M coins is goedkoper dan de verkoop er vanals je maar genoeg omzet kunnen we stoppen met werken jongens
nee want taxquote:Op woensdag 24 december 2014 21:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lolbij vipcoinsfifa kopen en bij mmoga verkopen en je maakt winst
![]()
ach laat hem het heen en weer krijgenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:51 schreef wieisboos het volgende:
En hij post alleen nog in het topic als het nieuwe totw is uitgelekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |