Wat een avond was datquote:Op woensdag 24 december 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
De bijna 2 9-darters van MvGod
Dus jij loopt liever rond met een Cocu UI dan een Deano UI. Jouw leven is ook één grote act.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er geen goed gevoel bij
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij loopt liever rond met een Cocu UI dan een Deano UI. Jouw leven is ook één grote act.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door TserrofEnoch op 24-12-2014 22:56:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken haar ook nog maar net. Random gevonden en dus maar hier in het dart-topic gezet.
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hier met nog minder kleren.Eng dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken haar ook nog maar net. Random gevonden en dus maar hier in het dart-topic gezet.
Viesdik vind ik niet de juiste benoeming. Gewoon eng dik.
Haha, je hebt gewoon een fetish dus noem je het niet viesidik.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eng dik.
Viesdik vind ik niet de juiste benoeming. Gewoon eng dik.
Even een editje gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgende keer in een spoiler plaatsen?
Dobromyslova of zo?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt toch ook zo'n Russische stoot die dart?
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt toch ook zo'n Russische stoot die dart?
Die ja, niks mis mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Topic even een positieve wending geven.
[ afbeelding ]
Daarvoor was het altijd Hoenselaar - Gulliverquote:Op woensdag 24 december 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijden titanengevechten tegen Trina Gulliver's Travels.
KrappenGodin was een beetje de vrouwelijke Co Stompé.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor was het altijd Hoenselaar - Gulliver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |