Bepaalde functies zijn al uitgevallen. Haar lever is aangetast. Ze wordt elke ochtend kotsend wakker. De flessen drank worden verstopt in het ledikantje van de kleinkinderen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
Dit komt op mij allemaal niet zo heel urgent over.
Je hebt gelijk, ik bedoelde ook meer dat ze verstandelijk nog goed bij de pinken is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bepaalde functies zijn al uitgevallen. Haar lever is aangetast. Ze wordt elke ochtend kotsend wakker. De flessen drank worden verstopt in het ledikantje van de kleinkinderen.
Mwah, ik vind het wel urgent. Die van 2 weken geleden leek er beter aan toe.
Dat was smullen!quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oei, dat was een heerlijk programma
Ja die was mooi!quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat seizoen met jeff conaway en mary carey
zet er een camera op en je hebt een kijkcijferhitquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja die was mooi!
Hier zie je hele maal niets van het afkickproces. Daar zullen toch wel de nodige struggles zijn geweest.
Hij houdt het elke keer na 3 maanden weer voor gezien. Elke relatie loopt stuk door zijn verslavingquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef vencodark het volgende:
Heb het gemist, hoe zat dat met die vrouwen?
Ah zo. Ving wel op dat die vrouwen zijn drankgebruik onderschatten etc. Thx!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hij houdt het elke keer na 3 maanden weer voor gezien. Elke relatie loopt stuk door zijn verslaving
Hahaha die snoet ook hequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Rutger schrikt zich dood als iedereen bij de poort staat !
Het hek is vd dam.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Rutger schrikt zich dood als iedereen bij de poort staat !
Och, nog wel maar niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:58 schreef DjinN het volgende:
Jezus christus die pot met pis....vind de beste man ineenkeer helemaal niet meer zo knap...
Ik hoop het ook maar het lijkt mij een gozer die je in de gaten moet houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar hopelijk is hij echt op de goede weg.
Het is gelukt![]()
Daar kan ik niet komen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Ole het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/topicadmin/2261566/1/50
hier verder
Daar ben ik ook bang voor. Zijn karakter is zo heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar het lijkt mij een gozer die je in de gaten moet houden.
Zodra er iets ergs gebeurt, gaat die fles weer heel vriendelijk naar hem lonken, denk ik.
Tja, wat wil je na 20 jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Zijn karakter is zo heb ik het idee.
Best sneuquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, wat wil je na 20 jaar.
Denk dat hij echt gevoelig blijft voor alcohol. 1 druppel en hij is terug bij af.
Zeker. Dat maakt het zo klote. Hij zit al tegen Korsakoff aan, zeiden ze.quote:
Wil hem over een half jaar nog wel eens terugzien. Ben benieuwd of ie het volhoudt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar hopelijk is hij echt op de goede weg.
Het is gelukt![]()
Ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil hem over een half jaar nog wel eens terugzien. Ben benieuwd of ie het volhoudt.
Dat is Twentsquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:23 schreef zoem het volgende:
Hij praat wel een beetje als een dronken persoon.
Heel knap. Vind het ook echt een sympathiek persoon en zijn familie ook zeer sympathiek, daarom erg fijn dat dit goedgekomen is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef golfer het volgende:
Knap dat ie het al een half jaar volgehouden heeft.
Wou het net zeggen ja. Interessant om te zien. Ik game zelf een flink aantal uurtjes per dag maar ik beschouw mezelf niet als verslaafdquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:38 schreef Disana het volgende:
Een gameverslaafde. Het is weer eens iets anders.
Eet je nog goed, werk of studeer je, ga je uit? Zo ja: niets aan de handquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wou het net zeggen ja. Interessant om te zien. Ik game zelf een flink aantal uurtjes per dag maar ik beschouw mezelf niet als verslaafd
Ik eet prima, werk doe ik ook op de computer en internet en uitgaan vind ik geen zak aan. Heb ik nu hulp nodig?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eet je nog goed, werk of studeer je, ga je uit? Zo ja: niets aan de hand
Zie je er blank uit?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wou het net zeggen ja. Interessant om te zien. Ik game zelf een flink aantal uurtjes per dag maar ik beschouw mezelf niet als verslaafd
Nee joh.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik eet prima, werk doe ik ook op de computer en internet en uitgaan vind ik geen zak aan. Heb ik nu hulp nodig?
even john williams Peter v/d/ vorst bellen.quote:
Ai ai...quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Anyway dit is saai ik ga Fallout 4 spelen
Dit ! Zonde ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Hij mist zo veel van het echte leven. Geen opleiding, geen werk, geen vrienden (?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |