20u! Dus nog twee uur nagelbijtenquote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hoe laat worden de loten getrokken dan?!
Nee de kloon lijkt op de naam van je lootjequote:Op zondag 28 december 2014 18:03 schreef JufMariska het volgende:
Hoe zijn de regels verder? Kloon dus? Die ergens wel lijkt op je eigen nick? En moeten er ook kadowensen op het lootje?
Ah dat klinkt logisch, tnx! Ik zag het lijstje uit het andere topic, snapte al niet hoe dat zatquote:Op zondag 28 december 2014 18:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee de kloon lijkt op de naam van je lootjedus als je loj hebt, kun je een kloon aanmaken met bijv lojve oid als naam. Daarmee post je je vragen/gedichtjes/een hint/... Je eigen naam erin verwerken zou ik niet doen want dan ben je zo betrapt!
Mooi, laten we dat zo houden.quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb alleen geen idee wie Coco is. De rest: kom maar op!
Waarom twijfel je?quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind het ook spannend. En nu twijfel ik ineens.
Die plak lood toch maar niet doen dan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt er aan hoeveel postzegels nodig zijn
quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Omentielvo het volgende:
Ik doe toch mee. Ben ik nog op tijd
Doe Hillz even pm'en met je emailadresquote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Omentielvo het volgende:
Test staat er nog in!quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Omentielvo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |