Doe mee, doe mee, doe meequote:
Check!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
28-12 om 20:00 lootjes trekken?
Is dan bij de meesten het spitsuur wel om?
Ja hoor... No problem. Zal zaterdag het zooitje in gaan voeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Hilzillah doe jij traditiegetrouw de verwerking van aanmeldigen en het aanmaken van de lootjespagina?
Sssssst! Ik sluit iedereen van elkaar uit zodat ik jou heb en jij mij!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef Suikertante het volgende:
![]()
En alleen op feestjes Spees, ik ben niet verslaafd![]()
Hilz, zou jij weer mijn Valentijn zijn?![]()
Ruik ik ergens een rotte mango?
dat is waar. Bovendien kan die operatie makkelijk later vallen dus ik doe meequote:Op woensdag 24 december 2014 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan heb je heel januari om te prutsen, als je uitgaat van een week voor uitpakken verzenden kan het je max. een week kosten.
Omdat je ons niet allemaal tegelijk kunt trekken he?quote:Op donderdag 25 december 2014 08:45 schreef Kyara het volgende:
Ik kan me dus nog tot 19.00 uur opgeven zondag?
Twijfel nog even verder
Noem je mij nu een koe?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh tuurlijk! Het was Gulara, dat had ik kunnen weten van die meid uit de Outback
Yo!quote:
Ik ben een misschien!quote:Op donderdag 25 december 2014 11:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Yo!
Jaaaa
aapieannie
AwayTL
Blob87
Cocotrimonium
Cwen
Dot.
ferrari_rood
Hilzillah
JufMariska
L-E
Limone
MaJo
Mangostine
Mineola
Spees_Eend
Stormqueen
Suikertante
Misschien
_Ophelia_ ?
Kyara ?
Omentielvo?
BlueEyes?
XcUZ_Me
Totally offtopic, maar het SV-kaartje dat ik vorig jaar van je kreeg hangt nog steeds op mijn kaartjes-muur. En de hartvormige post-its gebruik ik dagelijks op kantoor, gezellig man!quote:
Oh sorry, ik was te enthousiast over de alfabetische volgorde!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom sta ik bij misschien?!
Ik ga voor die onderbroek hoor!
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:39 schreef Suikertante het volgende:
(Coco, jouw opmerking negeer ik. SV is niet hetzelfde zonder jou.)
Preciesquote:Op donderdag 25 december 2014 08:59 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Omdat je ons niet allemaal tegelijk kunt trekken he?
Misschien kun je iemand die niet meedoet je lootje laten trekken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:35 schreef Wizzy het volgende:
ik wil ook weer meedoen als dat mogelijk is. We gaan namelijk vanaf morgen een weekje op vakantie (zonder internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |