Waar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Mogen die links van Simba en Cuil weg?
#ExitJacques. #EnterKoningAd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik de tv zonet aandeed zat Jacques de boel weer eens aan het jinxen, wat een bokkenlul is dat
Ik zie dat die ook al wel wat aanvaringen met justitie heeft gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere keer als hij praat, is de kans groot dat hij net een fles whiskey in zijn keel heeft gepropt.
Dit is de set van Marijanovic...quote:
Legs.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit is de set van Marijanovic...
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Godverquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wie is deze set begonnen?quote:
Die staan in de OP, dat hoort niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar?
Maar het antwoord is nee.
Nou ja zeg, dat bepaal jij toch niet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Die staan in de OP, dat hoort niet.
Ik heb deel 1 geopend en daar staan die links niet bij aangezien het niets met dartsen te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat bepaal jij toch niet?
Wat ben jij voor een hoog van de toren blazende pseudo-vedette dat je dat zomaar mag bepalen? Het Darsgeweten van Nederland? Dat is Jacques al.
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 geopend en daar staan die links niet bij aangezien het niets met dartsen te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |