Heeft een alcoholinfuus in zijn buikquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Monolith het volgende:
Bristow heeft ook weer flink gezopen, lijkt het.
Iedere keer als hij praat, is de kans groot dat hij net een fles whiskey in zijn keel heeft gepropt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Monolith het volgende:
Bristow heeft ook weer flink gezopen, lijkt het.
Lekker vlot ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Wattimena gooit op een manier die prima is om naar te kijken
Gooit alleen niets raak.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Wattimena gooit op een manier die prima is om naar te kijken
Mwah.. Mist zijn eerste dubbels, zegt nog niks.quote:
In zo'n kort format is dat wel iets wat je niet moet doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mwah.. Mist zijn eerste dubbels, zegt nog niks.
Stijn heb je genoten van GaljoenGod?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zo'n kort format is dat wel iets wat je niet moet doen.
Mogen die links van Simba en Cuil weg?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag nog net het einde van de Fast Vinny partij, wat een god
Hij wordt gebroken in een set die niet de zijne is, opzich geen ramp.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zo'n kort format is dat wel iets wat je niet moet doen.
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Mogen die links van Simba en Cuil weg?
Zonde dat hij eruit ligtquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heb je genoten van GaljoenGod?
We zitten in legs, niet sets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij wordt gebroken in een set die niet de zijne is, opzich geen ramp.
Als hij zelf begonnen was, was het anders geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |