En ik wilde hem bijna deze aanraden(bij wijze van): http://tweakers.net/price(...)r841n/specificaties/quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:52 schreef NiceHat het volgende:
Neem een Fritz!box...
Sowieso kost een goede nieuwe router toch al gauw 200 euro.
Welke zou je mij dan aanraden? Ik heb even zitten kijken en het lijkt dat die FRITZ!Boxen een Modum + Router zijn (Topmodel volgens de site van Fritz!BOX).quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:52 schreef NiceHat het volgende:
Neem een Fritz!box...
Sowieso kost een goede nieuwe router toch al gauw 200 euro.
Of dit nou een probleem zal zijn sinds dat de router op de ideale plaats staat binnen een niet al te grote woning...quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beperkte reikwijdte van dat wifi is wel op te vangen met een repeater, mocht het een probleem zijn.
Zou moeten werken ja:quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:09 schreef defokkingfoker het volgende:
En het lijkt me ook erg handig om een usb (3.0) poort op mijn router te hebben. Kan ik daar dan een HDD op aansluiten voor een soort van thuisnetwerk![]()
Als je boven geen eisen hebt aan je wifi netwerk kun je dat ook doen idd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb trouwens nu een Sitecom WL 341 ingebruik als main router (op de middelste etage). Ik was dus van plan om die te vervangen in een veel betere en dan die Sitecom WL 341 in bridge mode te zetten ( voor op de bovenste etage)
Dat kan idd maar of het erg handig is... Je hebt natuurlijk niet de luxe van een echte Nas maar voor gewoon wat network storage zonder poespas kan dat idd prima.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:09 schreef defokkingfoker het volgende:
En het lijkt me ook erg handig om een usb (3.0) poort op mijn router te hebben. Kan ik daar dan een HDD op aansluiten voor een soort van thuisnetwerk![]()
Het bereik is oke, het kan beter. De laatste maanden is dat ding wel zeer instabiel, moet het dan steeds resetten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef embedguy het volgende:
[..]
Of dit nou een probleem zal zijn sinds dat de router op de ideale plaats staat binnen een niet al te grote woning...
Bereik van de Sitecom WL 341 zal vast ook wel zat zijn geweest of niet TS? Op Tweakers klagen ze alleen over de instabiliteit van het beestje en hij is ondertussen een beetje oudertwets...
Ik denk ook dat het de Asus RT-AC68U wordtquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef embedguy het volgende:
De Asus RT-AC68U ziet er IMHO goed eruit voor zijn specs/reviews/prijs...
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de Asus RT-AC68U wordt![]()
Als er voor 23.30 geen betere is voorgesteld zal ik die maar bestellen, dan komt het morgen nog aan en zal ik later op de dag ff melden hoe hij bevalt
defokkingfoker, heb je een router nodig voor GTA? Deze is wel handig:quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de Asus RT-AC68U wordt![]()
Als er voor 23.30 geen betere is voorgesteld zal ik die maar bestellen, dan komt het morgen nog aan en zal ik later op de dag ff melden hoe hij bevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fritz!box is echt het beste merk wat ik ooit gehad heb. Die modems zijn gewoon degelijk en doordacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Welke zou je mij dan aanraden? Ik heb even zitten kijken en het lijkt dat die FRITZ!Boxen een Modum + Router zijn (Topmodel volgens de site van Fritz!BOX).
Ik heb namelijk al een modum hier staan, en wou die uitbreiden met een goede router
Deze heb ik, ben er zeer tevreden over. Nog nooit zo'n stabiel netwerk gehad. Zeker niet gek voor een "budget router".quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:59 schreef embedguy het volgende:
serieus: http://tweakers.net/price(...)043nd/specificaties/
Ik zou lekker deze nemenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |