abonnement Unibet Coolblue
pi_152419244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:03 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Laurel heeft ondertussen ook weken training van Nyssa gehad he, dat zal vast ook wel WAT helpen tegen die amateurs :P
Amateurs zijn het wel ja. En die hele guild had wel zo'n geweldige naam. Vol met tot het bot getrainde assassins, ingehuurd voor topklussen. :')
Per 3 tegelijk in de pan gehakt door een grietje dat net een paar maandjes vechtlessen volgt _O-
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 10 mei 2015 @ 00:32:31 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152448195
Toch vond ik het wel een goede aflevering.
In ieder geval wat verduidelijking in wat er allemaal nog gaat gebeuren in de laatste aflevering :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 10 mei 2015 @ 02:39:04 #253
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_152450888
Was qua interessante gebeurtenissen een prima aflevering. Vroeg me laatst af hoe deze serie eruit had gezien als deze door Marvel was gemaakt(Ik weet het, Arrow is van DC). Daredevil was simpelweg briljant terwijl dit echt een gigantische soapserie begint te worden. Als ze slim zijn brijen ze er snel een einde aan want het begint steeds erger te worden, en dat na twee seizoenen die eigenlijk prima waren. Een aantal personages zijn ook gewoon te tergend gecast. Behalve Stephen Amell(Oliver), John Barrowman(Malcolm), Manu Benett(Slade), Susan Thompson(Moira), Willa Holland(Thea) en Karl Yune(Maseo) is het niet echt veel soeps geweest.

Daarnaast jammer dat er zoveel afwijking is met de comics.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_152451184
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 02:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Was qua interessante gebeurtenissen een prima aflevering. Vroeg me laatst af hoe deze serie eruit had gezien als deze door Marvel was gemaakt(Ik weet het, Arrow is van DC). Daredevil was simpelweg briljant terwijl dit echt een gigantische soapserie begint te worden.
Ligt gewoon aan de doelgroepen, CW vs Netflix. Daredevil op CW was een hele andere serie geweest. :)

Sinds ik de Felicity scenes doorspoel vind ik de serie een stuk leuker.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 10 mei 2015 @ 20:04:14 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152467774
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 10 mei 2015 @ 22:35:30 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152474190
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 02:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Was qua interessante gebeurtenissen een prima aflevering. Vroeg me laatst af hoe deze serie eruit had gezien als deze door Marvel was gemaakt(Ik weet het, Arrow is van DC). Daredevil was simpelweg briljant terwijl dit echt een gigantische soapserie begint te worden. Als ze slim zijn brijen ze er snel een einde aan want het begint steeds erger te worden, en dat na twee seizoenen die eigenlijk prima waren. Een aantal personages zijn ook gewoon te tergend gecast. Behalve Stephen Amell(Oliver), John Barrowman(Malcolm), Manu Benett(Slade), Susan Thompson(Moira), Willa Holland(Thea) en Karl Yune(Maseo) is het niet echt veel soeps geweest.

Daarnaast jammer dat er zoveel afwijking is met de comics.
Ik vind het nog niet een soapserie. De events in de serie zijn heel ingrijpend op persoonlijk vlak en dat willen ze uitleggen. Het is alleen soms te veel overdone. Wat me vooral dit seizoen tegen viel is dat binnen het seizoen het een herhaling van zetten is geweest.

Daarnaast was de verhaal lijn vrij rommelig. Nu aan het einde wordt er een hoop duidelijk en simpeler, maar een hele tijd is het toch wel erg rommelig geweest allemaal. Hierdoor werd de verhaallijn onduidelijk en saai en werden de (te) vele emotionele pasages gewoon te "random" en ongeloofwaardig. Ollie gaat weg, nee ga niet!!!. Ollie gaat dood, booeeehoooeee. Ollie komt terug "je bent een klootzak omdat je je zo gedragfen hebt. Ollie gaat weer weg, nee ga niet!!! Ollie moet Ra's Al Ghul worden, boooeeehooee!! Ollie gedraagd zich als een klootzak!

Het wordt 1 grote emotionele rollercoaster. Iets wat te veel is voor deze serie.

Dan nog vind ik het een goede serie. Als Marvel dezelfde soort show zou hebben gemaakt, zou het misschien anders zijn gegaan, maar ik denk niet dat het beter zou zijn. Marvel en DC karakters zijn sowieso te verschillend daarin.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152586134
:D



Verder meh, ben benieuwd wat S4 brengt. Zal wel met Damian Darkh als de villain.
  donderdag 14 mei 2015 @ 13:26:10 #258
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152590153
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:45 schreef Nic1 het volgende:
:D

[ afbeelding ]

Verder meh, ben benieuwd wat S4 brengt. Zal wel met Damian Darkh als de villain.
Meh inderdaad. Ik weet niet of ik seizoen 4 ga kijken. Misschien met meer H.I.V.E. en/of Suicide Squad / Waller.
Ok stelletje hokboeren
  Admin donderdag 14 mei 2015 @ 13:31:05 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152590309
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:45 schreef Nic1 het volgende:
:D

[ afbeelding ]
Dat vond ik een leuke in-joke. Doet me denken aan hoe in Buffy deze quote langskwam:
quote:
It turns out I suddenly find myself needing to know the plural of apocalypse.
quote:
Verder meh, ben benieuwd wat S4 brengt. Zal wel met Damian Darkh als de villain.
Past Oliver stapte op een schip dat uit Coast City kwam. Da's de stad van Hal Jordan en zijn gerelateerde personages. Ik vraag me af of Arrow een verhaallijn inslaat die iets gaat doen met Green Lantern. Na de cameo's van Ferris Air en de verwijzing naar Hal Jordan eerder deze week in The Flash zou dat niet enorm verbazend zijn, maar Green Lantern zelf valt wel heel erg buiten het straatje van Arrow.

Present Oliver reed overigens met Felicity langs de kust. Zou zomaar kunnen dat-ie weer naar Coast City gaat, zodat ze in de flashbacks weer een verband met het heden kunnen trekken.

Overigens heeft David Ramsey wel eens plagend gesproken over een Green Lantern-rol (maar dan buiten de context van Arrow) en in deze aflevering krijgt hij de suggestie om een master te dragen. Wie weet wat voor verbanden dat heeft met elkaar, of met het Coast City-gebeuren.

En het kan natuurlijk dat het niks is, dat Coast City. Misschien is het gewoon een schip en is de naam op de boeg gewoon een leuke verwijzing.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:27:02 #260
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152597518
Meh finale inderdaad. Hopen dat die van flash volgende week wat beter is.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef Breuls het volgende:

Overigens heeft David Ramsey wel eens plagend gesproken over een Green Lantern-rol (maar dan buiten de context van Arrow) en in deze aflevering krijgt hij de suggestie om een master te dragen. Wie weet wat voor verbanden dat heeft met elkaar, of met het Coast City-gebeuren.
Dat betwijfel ik :P. Hal Jordan was een piloot toch? Diggle heb ik (nog) niet zien vliegen :P
أنا مغربي
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:15:31 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152605239
Heli toch?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:49:13 #262
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_152606758
Vond de finale toch vrij fijn vergeleken met de rest van het seizoen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Admin donderdag 14 mei 2015 @ 23:29:44 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152608584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:27 schreef A_Valbuena het volgende:
Meh finale inderdaad. Hopen dat die van flash volgende week wat beter is.

[..]

Dat betwijfel ik :P. Hal Jordan was een piloot toch? Diggle heb ik (nog) niet zien vliegen :P
Nee, ik bedoel niet dat Diggle ineens Hal Jordan is; er zijn natuurlijk meerdere Green Lanterns en de serie kan er best eentje bij verzinnen. :P

Hier overigens een kort interviewtje met Ramsey over Diggle en zijn masker: http://comicbook.com/2015(...)row---will-he-wear-/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 00:45:14 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152611250
Ik vond het best een goede aflevering. Dat hele verhaal dat ze al met het tegen gif waren ingespoten vond ik een beetje ver gezocht en dat even The Flash langs komt was ook wat makkelijk, maar daarna vond ik het best goed gedaan.

Alleen beetje vreemd dat aan het einde iedereen er ook wel snel vrede mee had dat alles gegaan is zoals het gegaan is. De rest van het seizoen was er de grootste heibel van gekomen.

Het leek echt een aflevering om de serie mee te eindigen. Dat is het gelukkig niet, maar dat gevoel had ik er wel bij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 15 mei 2015 @ 08:14:05 #265
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152613386
Ben eigenlijk meer benieuwd wat er met Atom is gebeurd. Nano-meta human?
  Admin vrijdag 15 mei 2015 @ 08:53:14 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152613684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 00:45 schreef Komakie het volgende:

Het leek echt een aflevering om de serie mee te eindigen. Dat is het gelukkig niet, maar dat gevoel had ik er wel bij.
Dat gevoel had ik ook, en een van de EP's heeft in een interview ook gezegd dat de aflevering kan dienen als seriefinale. NIet dat ze niet doorgaan, maar dat was wel een beetje de opzet.
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 08:14 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben eigenlijk meer benieuwd wat er met Atom is gebeurd. Nano-meta human?
Ik voel me een crossposter, want dit linkje postte ik net ook in het Flash-topic, maar ik denk dat de trailer in dit bericht uitlegt wat er met Palmer is gebeurd (aan het einde van de video): Eerste beelden DC's Legends of Tomorrow
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:19:30 #267
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152619434
Ah top, thanks.
Trailer ziet er wel goed uit btw.
pi_152619837
Dat geforceerde Flash momentje was echt heel slecht...verder een prima finale. Al blijft het vermoeiend dat iedereen nu een pakje aan heeft en mee gaat knokken. Thea nu ook weer eenbl outfit en Felicity die even het ATOM pak aan doet..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:27:26 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152622893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat geforceerde Flash momentje was echt heel slecht...verder een prima finale. Al blijft het vermoeiend dat iedereen nu een pakje aan heeft en mee gaat knokken. Thea nu ook weer eenbl outfit en Felicity die even het ATOM pak aan doet..
Atom is straks weer weg dus dat scheelt.
Jammer is wel dat Diggle nu misschien een masker op gaat zetten. Zoals Ollie voorstelde.

Trouwens, ik bedacht me ineens.
Als Malcom Ra's is, dan lijkt Thea ineens heel veel op Thalia.... De dochter van Ra's in de comics.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152623070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat geforceerde Flash momentje was echt heel slecht...verder een prima finale. Al blijft het vermoeiend dat iedereen nu een pakje aan heeft en mee gaat knokken. Thea nu ook weer eenbl outfit en Felicity die even het ATOM pak aan doet..
Tegen Thea in een strak pakje heb ik dan weer niet zoveel bezwaar. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:35:47 #271
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152623208
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat geforceerde Flash momentje was echt heel slecht...verder een prima finale. Al blijft het vermoeiend dat iedereen nu een pakje aan heeft en mee gaat knokken. Thea nu ook weer eenbl outfit en Felicity die even het ATOM pak aan doet..
De nickname van Thea (speedy) was wel al een hele dikke knik naar de sidekick van Green Arrow in de comics, nu hebben ze alleen daad bij woord gevoegd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:40:20 #272
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_152623315
Zal Tommy dan ook weer terugkeren volgend seizoen? Als Malcolm toch iedereen in die badkuip kan pleuren..
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_152623425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:40 schreef gazhims3lv het volgende:
Zal Tommy dan ook weer terugkeren volgend seizoen? Als Malcolm toch iedereen in die badkuip kan pleuren..
Dat werkt niet als je al jaren ligt weg te rotten lijkt me?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:46:31 #274
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_152623506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat werkt niet als je al jaren ligt weg te rotten lijkt me?
Ik weet niet wat de tijdsspanne is in de serie.. Sara ligt ook al een tijdje te rotten en die keert gewoon terug.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:46:54 #275
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152623522
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de tijdsspanne is in de serie.. Sara ligt ook al een tijdje te rotten en die keert gewoon terug.
Is dat niet via die timetraveller uit die andere serie?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')