Die's leuk ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Postbus 51, doe er iets aan!
Engelsen en drank...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb in Luton gewoond![]()
Need I say more...
Hoe zou het toch komen dat die Britten zichzelf zo ontzettend lam zuipen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn dichtsbijzijnde town is Barnsley. Het is een ervaring. Kan ik je zeggen!
Ik weet wat je bedoelt, helaasquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn dichtsbijzijnde town is Barnsley. Het is een ervaring. Kan ik je zeggen!
is kultoerquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe zou het toch komen dat die Britten zichzelf zo ontzettend lam zuipen?
En op blote voeten, want aan het eind van de avond kunnen ze niet meer staan op die 30cm hakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, helaas
Meiden met een kort rokje aan in de sneeuw. Je denkt dat ze blauwe leggings aan hebben... blijken de benen bijna stijfbevroren te zijn..En dan denken ze ook nog dat het sexy is
Vroeger ging alles klokslag 10 uur dicht, dus zuipen zuipen zuipen. Nu zijn ze langer open maar beginnen ze nog steeds even vroeg en gaan ze langer door....quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe zou het toch komen dat die Britten zichzelf zo ontzettend lam zuipen?
Ach.. ik lust 'm ook wel hoor, maar zwalkend zul je mij niet snel zien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En op blote voeten, want aan het eind van de avond kunnen ze niet meer staan op die 30cm hakken
[..]
Vroeger ging alles klokslag 10 uur dicht, dus zuipen zuipen zuipen. Nu zijn ze langer open maar beginnen ze nog steeds even vroeg en gaan ze langer door....![]()
En het is gewoon 'leuk' om straalbezopen te zijn, dat doe je nu eenmaal, dat is gewoon, aldus enkele van mijn vrienden hier. Gelukkig heb ik ook vrienden die mijn filosofie delen
Is toch veel leuker om rustiger aan te doen en door te gaan tot 7.00. Verdwaal je ook niet in het donker op de terugweg naar huis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En op blote voeten, want aan het eind van de avond kunnen ze niet meer staan op die 30cm hakken
[..]
Vroeger ging alles klokslag 10 uur dicht, dus zuipen zuipen zuipen. Nu zijn ze langer open maar beginnen ze nog steeds even vroeg en gaan ze langer door....![]()
En het is gewoon 'leuk' om straalbezopen te zijn, dat doe je nu eenmaal, dat is gewoon, aldus enkele van mijn vrienden hier. Gelukkig heb ik ook vrienden die mijn filosofie delen
Pints mate. Bijna 0,57 liter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier in de kroeg komen ook weleens een stel Britse arbeiders van 50+. Als je ziet wat een glazen die wegtanken. Halve liters of groter... en dan niet 2 of zo.
Ja, maar hier (we hadden het over Britten in het VKquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:44 schreef Fer het volgende:
Kwam het ook niet door het lage alcoholpercentage in het Engelse bier en dan hier opeens echt bier krijgen.
terecht, prive gaat voor werkquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
En als je om half vijf nog even een meeting wilt doen beginnen ze te zweten, want dan zijn ze niet op tijd in de pub..
The Dutch canals.. Where Brits go to diequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, hoeveel lijken zouden er in totaal nog in die grachten liggen![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
I was drowned in the valley of gracht, where the tourist piss their drugs out...
In the Dutch Mountains...
Ah, okee, ik lees het net idd...quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er was een lijk opgediept, maar dat was 'm niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |