Aangezien ik 0 heb uitgegeven, is er dus iemand die 280 heeft uitgegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Nederlanders geven gemiddeld(!!!!!!) 140 euro per persoon uit aan kerstcadeau's.
Wat gaat het toch slecht met de economie
Met mijn schoonfamilie doen we aan cadeau's, we zijn met z'n zessen, nee, zevenen (nichtje van net één telt ook!), en NO WAY dat we morgenavond voor bijna 1000 euro aan cadeau's hebben liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangezien ik 0 heb uitgegeven, is er dus iemand die 280 heeft uitgegeven
Wij doen niet aan cadeautjes maar ik had zin om een iPad voor mn zusje te kopen dus dat heb ik gedaan. Zo kom je wel aan die 280.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liefquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij doen niet aan cadeautjes maar ik had zin om een iPad voor mn zusje te kopen dus dat heb ik gedaan. Zo kom je wel aan die 280.
Heeft ze wel verdiend na alle ellende die ze heeft meegemaakt afgelopen jaren.quote:
Ook geen chocola voor jezelf gekocht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik alleen een pakje hagelslag liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel kilo heb jij gemiddeld op voorraad liggen?
Het valt me nog mee dat er uberhaupt mensen zijn.quote:
Hij is verliefd! Zo cute!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I´m serious!
dude maakt nu zelfs al plaatjes over mij
"Mensen"quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat er uberhaupt mensen zijn.
Je was okay. RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik alleen een pakje hagelslag liggen.
Eh nee, niet echt, hij wil de wereld laten weten dat ik (volgens hem) een enorme smeerlap ben.quote:
Dat weten we al lang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet echt, hij wil de wereld laten weten dat ik (volgens hem) een enorme smeerlap ben.
Ja, mensen ja, mensen zijn al kut, dus kutter dan mensen kan al eigenlijk nietquote:
Sommige hebben echt een kronkelquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet echt, hij wil de wereld laten weten dat ik (volgens hem) een enorme smeerlap ben.
Hij mag het best niet met mij eens zijn, hij mag best een ontzettende hekel aan me hebben, fuck it, hij mag over me heen pissen als hem dat blij maakt (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |