quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true. En ik ben nu gewend aan die 5:45.
Daarom, eerder weggaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true. En ik ben nu gewend aan die 5:45.
Heb ik ook een tijdje gedaan hoor, viel eigenlijk nog best mee. Maar toen werkte ik ook maar halve dagen dus erg vermoeiend was het nou ook weer nietquote:
Met gewenning kom je een aardig eindquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan hoor, viel eigenlijk nog best mee. Maar toen werkte ik ook maar halve dagen dus erg vermoeiend was het nou ook weer niet
Dat zeg ik, bijna nacht. En ik zou dan nog eerder op moeten, ik heb ongetwijfeld langer nodig om klaar te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee hoor. Bijna zes uur.
Ik ben dan op die manier ook al voor achten op het werk in Utrechtquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bijna nacht. En ik zou dan nog eerder op moeten, ik heb ongetwijfeld langer nodig om klaar te zijn
Oh dat zou echt heel zwaar voor me wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan op die manier ook al voor achten op het werk in Utrecht
Jij kan niet voor 9:00 werken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou echt heel zwaar voor me worden
Nee, om om 8:00 in utrecht te zijn elke dagquote:
In utrecht zijn op welk tijdstip dan ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, om om 8:00 in utrecht te zijn elke dag
Ja dat bedoel ik. Dat is voor jou ook rond kwart voor zeven de trein pakken, dus iets voor zessen op toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, om om 8:00 in utrecht te zijn elke dag
Ik heb geen problemen met Utrecht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In utrecht zijn op welk tijdstip dan ook
Je weet dat ik dat juist erg fijn zou vinden he..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In utrecht zijn op welk tijdstip dan ook
Ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Utrecht.
Dat is vroeg!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat is voor jou ook rond kwart voor zeven de trein pakken, dus iets voor zessen op toch?
Moet je verhuizenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat juist erg fijn zou vinden he..
Wat een goed idee van je!quote:
Ik weet niet eens hoe laat de eerste trein naar Utrecht gaatquote:
En dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe laat de eerste trein naar Utrecht gaatIk heb hem weleens naar Arnhem genomen om kwart over zes ofzo?
quote:
Ik ben om 7:30 op mn werk in Utrecht en ik sta om 6:30 op. Amateur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan op die manier ook al voor achten op het werk in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |