Als ik m'n 4s nu met links ontgrendel, bel ik soms al 112quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die 5 is echt maar ietsjes groter dan de 4 hoor. En stuk dunner waardoor hij heel prima vasthoudt. Net zo breed als de 4.
De 5 is iets langer dan de 4:quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 5 is niet groter dan de 4 hoor. En de 6 ook niet echt. Alleen de 6+.
Niemand werkte er toen al, want dat was in 1818 of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verdienen als 40h geldt natuurlijk alleen als je er al werkte toen het omging naar 36h
Waar lees je dat, het Apple fanboy topic?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lees nu overal dat je Android 5 toch wel elke dag even moet resetten wil het een beetje soepel blijven lopen. Welcome to Windows 95 people!!
O, dat valt zo op de foto inderdaad nog wel mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5 is iets langer dan de 4:
[ afbeelding ]
Vind de 6 wel aan de grote kant moet ik zeggen, 5s hield veel lekkerder vast.
De 5s is nog steeds high end hoor, supersnel dat ding.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
iPhone 5 is zo'n beetje het kleinste toestel met redelijke stats.
Dan heb je gewoon een 36 urig salaris, dat misschien net zoveel is, als een bedrijf waar mensen 40h werken, maar dat is niet echt aantoonbaar denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand werkte er toen al, want dat was in 1818 of zoIs al sinds Sint Juttemis.
O ja, het is 38u ipv 40uquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet tellen, maar moeten dat dan eigenlijk geen 26 dagen zijn?
Precies even breed dus. Alleen wat langer maar daar heb je geen last van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat valt zo op de foto inderdaad nog wel mee.
Dat zeg ik, niet alles wat een applehater zegt is negatief, pancake.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5s is nog steeds high end hoor, supersnel dat ding.
Ik twijfelde al helemaal aan mezelf, zit het hier uit te rekenen met een rekenmachinequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, het is 38u ipv 40uNiet 36!
Zie je, als je t eenmaal gewend bent en t als standaard ervaart dan kraait er geen haan meer naar.
Natuurlijk wel! Xperia Z3 Compact is ook een mooi ding trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet alles wat een applehater zegt is negatief, pancake.
Ik vind die linker idd te groot worden Ik heb de middelste. De rechter heb ik overgeslagen (vanuit de 3Gs naar de 5s gegaan).quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De 5 is iets langer dan de 4:
[ afbeelding ]
Vind de 6 wel aan de grote kant moet ik zeggen, 5s hield veel lekkerder vast.
Ik geef ze groot gelijk. Ik neem aan dat ze nog wel even bezig zijn om al hun software te testen op het nieuwe systeem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
In het ziekenhuis draait alles trouwens nog op Windows XP. Ik zo van omg!11bbq!!1~SLECHT
En m'n vader dacht dat ik het meende
Deze foto heb ik zelf gemaakt een week geleden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die linker idd te groot worden Ik heb de middelste. De rechter heb ik overgeslagen (vanuit de 3Gs naar de 5s gegaan).
Koop de 5s. Toptoestel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon de 5 overkopen van m'n broer voor 250 euro, maar dat is maar 1 model nieuwer dan wat ik nu heb, dus ik vond het 't niet waard
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuw toestel, en daardoor viel het op dat de 5(s) zo'n beetje het kleinste goede toestel is. De compacts/mini's van Sony, HTC en Samsung zijn nog steeds te groot voor haar. En ze is me een potje pissig daarom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Xperia Z3 Compact is ook een mooi ding trouwens.
In vergelijking gaat bijna iedereen die onder Philips weggaat in salaris achteruit. Merken de mensen van de reorganisatie op dit moment nu heel sterk, dat ze allemaal vrij veel verdienden voor de functies die ze deden. Philips is gewoon goed voor d'r werknemers. Daar balen die mensen die de dochters overnemen natuurlijk best vanquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een 36 urig salaris, dat misschien net zoveel is, als een bedrijf waar mensen 40h werken, maar dat is niet echt aantoonbaar denk ik.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfelde al helemaal aan mezelf, zit het hier uit te rekenen met een rekenmachine
Dat ze dan Vista nemen en die hartbewaking steeds vastloopt maar grafisch wel mooi is!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Ik neem aan dat ze nog wel even bezig zijn om al hun software te testen op het nieuwe systeem.
Ik heb m'n 3 aan een Belg meegegeven, tijdelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze foto heb ik zelf gemaakt een week geleden.Mn 5s is inmiddels verkocht, die witte 4 is van mn werk.
Oh ja prima, maar dan heb je gewoon een goed salaris, met een 38-urig contract.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In vergelijking gaat bijna iedereen die onder Philips weggaat in salaris achteruit. Merken de mensen van de reorganisatie op dit moment nu heel sterk, dat ze allemaal vrij veel verdienden voor de functies die ze deden. Philips is gewoon goed voor d'r werknemers. Daar balen die mensen die de dochters overnemen natuurlijk best vanMaar goed, dan verhogeen ze de salarissen de komende jaren minder en trekt t zich uiteindelijk wel weer iets recht.
Mijn oude 3GS is door CL wegdoneerd aan een berbertje. Zo lief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n 3 aan een Belg meegegeven, tijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |