WoodenAxequote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef WoodenAxe het volgende:
Dus ik loop kans om gebant te worden? Perfect
goede binnenkomer op FOK.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef WoodenAxe het volgende:
Dus ik loop kans om gebant te worden? Perfect
ik pak lapo en dan staan jij en DjeDje erin, ok?quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Blackings het volgende:
waarom stond ik dan niet in de TT.
cry.jpg
Dat zou wel verdomd kut zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien heb je een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Het ging niet om die opa man. Dat einde, dat einde dat ze elkaar weer zien als vrije mannen. Wat een bromance.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Shawshank is totaal niet emotioneel, tenminste, niet voor mij.
Fruitvale Station daarentegen, waargebeurde shit die je raakt.
Een neger die sterft is sowieso anders dan een opa die zichzelf ophangt.
Aiquote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik pak lapo en dan staan jij en DjeDje erin, ok?
Ik zou het niet echt illegaal noemen, eerder anti-kraak.quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeert gelijk de illegale SC te slopen, fijn is dat.
o. ik vond dat ook niet echt bijzonder als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het ging niet om die opa man. Dat einde, dat einde dat ze elkaar weer zien als vrije mannen. Wat een bromance.
Kraakpandenquote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt illegaal noemen, eerder anti-kraak.
Ik geloof wel dat dit soort incidenten zich daar vaak voordoen ja.quote:
Preciesquote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vooral voor de mensen om je heen.
Hoop macht freiquote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat je geen kloon van Deadprez bent
dp zou geen blue muffin postenquote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat je geen kloon van Deadprez bent
de echte versie, lijkt me niet perongeluk, fuck popo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dit soort incidenten zich daar vaak voordoen ja.
zei dat z'n pa dood wasquote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik lees fb terug nu, maar wat is er gisteravond gebeurd door die bikeymongool?
Dat is onder het huidige regime kwalijker dan miljarden publiekelijk geld verduisteren in je woningoperatie.quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt illegaal noemen, eerder anti-kraak.
Studentenwoningen kunnen ook wel wat krapper.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is onder het huidige regime kwalijker dan miljarden publiekelijk geld verduisteren in je woningoperatie.
nee bro bij mij ookquote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef WoodenAxe het volgende:
Ben ik de enige hier waarvan ooit een TR gemacht is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |