De fipo lukte dan wel weer.quote:
Iets met een uit de hand gelopen one-night standquote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vanaf de eerste nacht. Die kon ik nog niet.
Wat, over zuipkermissen? Die andere onzin blijf ik ver vandaan, namelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Daar had zoveel meer in de TT kunnen zitten.
Well that escalated quickly. apart hoe dat looptquote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Iets met een uit de hand gelopen one-night standEn inmiddels toch al weer 11 jaar samen, waarvan bijna 7 getrouwd
Miss moet je hem anders ff hier posten....quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hoerigtraag internet. Super naar. Ik had de OP graag voorzien van een lief kattenplaatje.
Uit de hand gelopen ONSjes.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Iets met een uit de hand gelopen one-night standEn inmiddels toch al weer 11 jaar samen, waarvan bijna 7 getrouwd
Kun je nagaan hoe snel ie was gegaan als al m'n posts er gewoon nog hadden gestaan.quote:
Andere ozin is groot woord. Maar zaten wel wat dingen tussen, zonder mensen te irriterenquote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, over zuipkermissen? Die andere onzin blijf ik ver vandaan, namelijk.
Mijn vriend heb ik ook overgehouden uit een uit de hand gelopen ONS.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen ONSjes.Al woon ik er voorlopig nog niet.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss moet je hem anders ff hier posten....
Miss was het een foutje en moeten ze in de herhalingquote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel ie was gegaan als al m'n posts er gewoon nog hadden gestaan.
Meh, ik heb er vooral even m'n buik vol van.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Andere ozin is groot woord. Maar zaten wel wat dingen tussen, zonder mensen te irriteren
Geduld Qwea, geduld.quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss moet je hem anders ff hier posten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ach. Valt ook wel wat voor te zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb er vooral even m'n buik vol van.Wel goed voor de lijn, dat dan wel weer.
Je hebt gewoon een semi rel gemistquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef sanger het volgende:
Volgens mij mis ik even de clue van het kattenplaatje enzo, en de discussie in het vorige topic... maar goed
Heb je er een plaatje van?quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanochtend weer afgevallen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |