quote:
Okay, deed hij daar ook met schudden een nieuwe telefoon toveren (wellicht, ultra-vingervlug)...
![UtFwsq.gif]()
...en zaten toen alle oude contacten er ook gelijk op?
Zie acteur op 1:14 die de telefoon krijgt en zegt - nadat Victor hem de nieuwe telefoon geeft "kijk maar, alles staat er in; oude contacten, smsjes": "Dit kan echt niet! Ik had een S4, en nu ineens een S6".
Direct erna een andere acteur met "Nouja, echt serieus! Schermbeveiliging[code], alles! Mijn telefoon is helemaal veranderd in een ander!"
Ik zie hier 3 opties:
1-Victor heeft android gehackt en kan naar wil passwords kraken en gegevens overzetten in secondes.
2-De regisseur vroeg de personen of hij de code naar de telefoon en Google wachtwoord mocht hebben zodat hij achter in een busje even alle gegevens kon overzetten.
3-Alles is geacteerd.
Optie 1 is het natuurlijk niet. Dan zat hij niet om geld te schooien maar werkte hij als topman bij Google.
Optie 2 kan, maar dan zijn de verrassende reacties nep (nadat je een half uur in de kou staat omdat ze gegevens aan het overzetten zijn ga je niet verrast reageren -> acteurs.
Optie 3 kan, -> acteurs.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!