Lawrence Ryder - Sascha Steinquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op een WK zijn er altijd verrassingen, dus dit gaat het niet worden.
#cliché
Lol, ik hoor het hem zeggen en het zou me niets verbazen als er idd een vergelijkbare vraag gaat komen, waarbij je niet op de top-4 van de OoM mag stemmen ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Wie zou u een verrassende wereldkampioen vinden? Ik ben heel benieuwd welke namen er genoemd zullen worden.
#jacqueskijkersvraag
De tweede leg had hij nog twee pijlen gemist op de dubbel. Het gemiddelde had dus nog hoger kunnen zijn.quote:
Ik zou er al je geld op inzetten!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zeg dan, Jelle Klaasen vs Painter.
Ik heb er wat poen op staan uiteraard. Het is natuurlijk een risico omdat Anderson dik favoriet is, maar Klaasen is in goede doen en vind Anderson even matig nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou er al je geld op inzetten!
viesdiksr ofwel professor dartsquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie zou u een verrassende wereldkampioen vinden? Ik ben heel benieuwd welke namen er genoemd zullen worden.
#jacqueskijkersvraag
Maar als ik er al mijn geld op zou zetten ben ik straks al mijn verdiende geld kwijt. Moet natuurlijk wel een beetje bankrollmanagement aanhouden. Ik kan moeilijk 85k euro op Klaasen in gaan zetten terwijl de kans misschien nog wel groter is dat hij verliest. Maar de odds zijn goed iig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou er al je geld op inzetten!
Eigenlijk zouden de eerste vier op de OOM + de vier beste op dit WK een wildcard moeten krijgen voor het BDO WK.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een #jacqueskijkersvraag over de Prumjur Liek.
Wie wilt u graag in de Premier League zien (UITGEZONDER DE TOP4 ORDER OF MERIT).
Bedoel je voor de Premier League? Want anders wordt het BDO WK ook een PDC WK straks....quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de eerste vier op de OOM + de vier beste op dit WK een wildcard moeten krijgen voor het BDO WK.
Je hebt 85k verdiend dit WK?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar als ik er al mijn geld op zou zetten ben ik straks al mijn verdiende geld kwijt. Moet natuurlijk wel een beetje bankrollmanagement aanhouden. Ik kan moeilijk 85k euro op Klaasen in gaan zetten terwijl de kans misschien nog wel groter is dat hij verliest. Maar de odds zijn goed iig.
Gewoon als een bezetene idiote bets plaatsenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor 85k moet je wel een aantal maanden betten helaas.
Ja true, maar dan is het alleen op geluk gebaseerd. Als je er een echte grote bijverdienste van wilt maken moet je het niet zo doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon als een bezetene idiote bets plaatsen
Ik zag Tibbe & Henk Spaan ook voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
Met een bijrol voor AdGod. Die probeert professioneel uit beeld te blijven (laat zich makkelijk regisseren)
Ik zou het wel leuk vinden qua diversiteit. Al die Anderson, Lewis en MVG-klonen ken ik ondertussen wel, doe mij maar wat afwisseling. 1 van de leukste partijen van de eerste ronde vond ik Anderson-Kirchner en niet vanwege Anderson. (hoewel z'n reacties priceless waren) Verheug me ook alweer op Henderson vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef GwaiLow het volgende:
En nee, ik wil Justin Pipe liever niet in de PL zien. En die kan zomaar eens 4e worden op een volgend wk.
Pipe mag niet aan de pl meedoen, ivm uitloop en ov.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden qua diversiteit. Al die Anderson, Lewis en MVG-klonen ken ik ondertussen wel, doe mij maar wat afwisseling. 1 van de leukste partijen van de eerste ronde vond ik Anderson-Kirchner en niet vanwege Anderson. (hoewel z'n reacties priceless waren) Verheug me ook alweer op Henderson vanavond.
Ja precies, en dan te bedenken dat hij vroeger nog veel langzamer gooide dan nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Pipe mag niet aan de pl meedoen, ivm uitloop en ov.
Het schijnt dat ze al met zijn biografie bezig zijn. Titel: "Bullseye - 50 Shades Of Fat"quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had toen ik vanmorgen wakkeer werd even de hoop dat ze #viesdik gediskwalificeerd hadden vanwege viesdik zijn. Maar helaas.
Vanavond het megatalent Max Hopp, zit je er al klaar voor?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden qua diversiteit. Al die Anderson, Lewis en MVG-klonen ken ik ondertussen wel, doe mij maar wat afwisseling. 1 van de leukste partijen van de eerste ronde vond ik Anderson-Kirchner en niet vanwege Anderson. (hoewel z'n reacties priceless waren) Verheug me ook alweer op Henderson vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |