abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147854371
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door LadyTagliatelle op 22-12-2014 20:55:03 ]
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147854395
Even mn kind spammen.

en een :* voor E haar datumtweelingzus!
  maandag 22 december 2014 @ 20:54:13 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_147854710
nikki, het blijft ook wel ziekenboeg bij jou thuis he? ;( beterschap!
Is het zo nadelig trouwens, maar 1 dag wennen?

LT, fijn dat alles weer goed gaat nu :*
disclaimer
pi_147854969
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
nikki, het blijft ook wel ziekenboeg bij jou thuis he? ;( beterschap!
Is het zo nadelig trouwens, maar 1 dag wennen?

LT, fijn dat alles weer goed gaat nu :*
Welnee joh, dat wennen doen ze eigenlijk alleen voor de mama's. :D Maar als je een kindje dan laat wennen als kdv zijnde, dan vind ik wel dat er niet zomaar 3 weken tussen moet zitten. Maar dat is mijn mening. :+

Kijk mijn S dan, hij wil in zijn hart heel graag aan de kerstboom zitten, maar zijn verstand wint. :D Ik vind het zo schattig hoe hij telkens nee schud. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En L zorgt wel dat haar broertjes goed eten. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147855043
Dat filmpje O+
pi_147855131
Ik moet morgen naar het consultatie bureau voor het eerst.

SPOILER
  maandag 22 december 2014 @ 21:05:03 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_147855177
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Welnee joh, dat wennen doen ze eigenlijk alleen voor de mama's. :D Maar als je een kindje dan laat wennen als kdv zijnde, dan vind ik wel dat er niet zomaar 3 weken tussen moet zitten. Maar dat is mijn mening. :+

Kijk mijn S dan, hij wil in zijn hart heel graag aan de kerstboom zitten, maar zijn verstand wint. :D Ik vind het zo schattig hoe hij telkens nee schud. O+
SPOILER
En L zorgt wel dat haar broertjes goed eten. :+
SPOILER
Nou, er zitten feestdagen tussen natuurlijk :P Maar misschien gaat ze in de week van 5 januari nog wel een keer :Y

En zo'n boom is natuurlijk ook wel heeeeel verleidelijk :D
disclaimer
pi_147855933
Zoë, heb je gekeken of jouw zorgverzekeraar iets vergoed mbt gezinshulp? Sommige zorgverzekeraars/pakketten vergoeden een deel.
pi_147856442
Wat leuk met die kaartjes LT. Was ik ook van plan (op Pinterest gezien) maar is er niet van gekomen... En het is een heel schattige foto!
En ze noemen het ook wel consternatiebureau ;). De eerste keer bij de arts vond ik heel leuk! Had de tweede keer echt een vervelende ervaring, maar nu ben ik bij een andere verpleegkundige en was het weer heel fijn. Laat je niet gek maken en vooral veel plezier!
pi_147858722
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zoë, heb je gekeken of jouw zorgverzekeraar iets vergoed mbt gezinshulp? Sommige zorgverzekeraars/pakketten vergoeden een deel.
Kga net op bed dus reageer alleen ff hier op.

Klopt hebben we in de kraamweek aangevraagd maar je hebt een indicatie (?) (iets van de arts iig) nodig wat betekent dat het eerst mis moet gaan simpel gezegd. (om een lang verhaal kort te maken)
Na de geboorte van saar idem. Had ik bekkeninstabiliteit en pnd maar moest ik het ook zelf uitzoeken. Vandaar dat we nu betaalde hulp hebben zodat we snel hulp hebben ipv wachten&afwijzingen

Maar wel goed dat je het zegt!

Weltrusten O+
Reageer later uitgebreider

Oh toch een O+ voor nikki's filmpjes en LT dr foto.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 22-12-2014 22:23:03 ]
pi_147859517
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Naena het volgende:
Wat leuk met die kaartjes LT. Was ik ook van plan (op Pinterest gezien) maar is er niet van gekomen... En het is een heel schattige foto!
En ze noemen het ook wel consternatiebureau ;). De eerste keer bij de arts vond ik heel leuk! Had de tweede keer echt een vervelende ervaring, maar nu ben ik bij een andere verpleegkundige en was het weer heel fijn. Laat je niet gek maken en vooral veel plezier!
jammer dat je het niet hebt gedaan! Ik heb deze kaartjes van een van m'n beste vriendinnen gehad. Ben er erg blij mee.

Komt goed, ik ga me niet gek laten maken daar. :) als er wat mis was met Elin hadden ze het afgelopen week moeten zien.
  maandag 22 december 2014 @ 22:29:21 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_147859570
Ik miste helemaal je mooie meisje, lt! :o O+
disclaimer
  maandag 22 december 2014 @ 22:47:01 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_147860437
Mijn baby :')
Ze valt naast me in slaap tijdens de voeding. Ik leg haar in de wieg en doe de lamp uit. Na een paar minuten hoor ik gejammer. Ik doe de lamp weer aan, kijk in de wieg... En krijg een enorme grijns terug :')
disclaimer
pi_147861007
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ze valt naast me in slaap tijdens de voeding. Ik leg haar in de wieg en doe de lamp uit. Na een paar minuten hoor ik gejammer. Ik doe de lamp weer aan, kijk in de wieg... En krijg een enorme grijns terug :')
Awwwwwwww :D
  maandag 22 december 2014 @ 23:08:45 #15
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_147861696
LT fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk geeft de kv nu rust en geen ontstekingen meer :*

Nikki hoe schattig :)

SQ je kleine is gewoon blij met jou O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_147864560
Ja, heb wel een beetje spijt van LT. Was al m'n ideeën op slag vergeten. Maar heb wel heel veel foto's en filmpjes, hoor :D
Goedzo trouwens en het hoort ook leuk te zijn op het CB :)

Haha Stormqueen. Dat is schattig hè! Frummel begint ook altijd 's ochtends een beetje te jengelen en dan als ik het licht aanknip eerst een paar seconden een verdwaasd gezicht en dan een hele brede grijns O+

Ik zit er nu echt op te wachten dat hij echt gaat schaterlachen, lijkt me zo leuk! Hij lacht wel heel veel en kirt ook veel en de laatste weken is hij steeds aan het gillen uit het niets. Dat is ook grappig.
pi_147870596
Waar is de nachtploeg? :W
  dinsdag 23 december 2014 @ 04:42:14 #18
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147870736
Hier :O

T is zo enorm aan het spoken weer :{
Oude (on)bekende.
pi_147870768
Ik sliep! En uk & J ook! Van 23-4.30u O+ :+ *; That's a first!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147870810
Balen Mus!
En jeej voor langslapende L van JM! *O*

Moest niet om nachtploeg vragen, mijn baby las mee en is nu klaarwakker }:|
pi_147870927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 05:39 schreef Heliotrope het volgende:
Balen Mus!
En jeej voor langslapende L van JM! *O*

Moest niet om nachtploeg vragen, mijn baby las mee en is nu klaarwakker }:|
_O-
pi_147870930
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Naena het volgende:
Ja, heb wel een beetje spijt van LT. Was al m'n ideeën op slag vergeten. Maar heb wel heel veel foto's en filmpjes, hoor :D
Goedzo trouwens en het hoort ook leuk te zijn op het CB :)

Haha Stormqueen. Dat is schattig hè! Frummel begint ook altijd 's ochtends een beetje te jengelen en dan als ik het licht aanknip eerst een paar seconden een verdwaasd gezicht en dan een hele brede grijns O+

Ik zit er nu echt op te wachten dat hij echt gaat schaterlachen, lijkt me zo leuk! Hij lacht wel heel veel en kirt ook veel en de laatste weken is hij steeds aan het gillen uit het niets. Dat is ook grappig.
gelukkig :D ik moet meer filmen van mezelf. Dat is toch wel erg leuk :)

Ik wil ook een lachende baby :D lijkt me gaaf om te zien, die ontwikkeling.
pi_147870932
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
geeft niet sq!

Haha wat een druif zeg! Niks beters dan bij mama O+

Rady: ja, thuis zijn is erg fijn. Wel even wennen. Maar met kerst zijn we alweer uit logeren :') maar goed, tot donderdag lekker hier. En straks cb en daarna is m'n zus uit Schotland weer hier, maar nu met haar man en twee kids. Hun hebben Elin nog niet ontmoet.
pi_147871152
Wat fijn, zo geen nachtploeg! :P hier deed S het prima... Toen ze eenmaal sliep. Of we nou 9,10 of 11 uur naar bed gaan, ze is klaarwakker zodra we in de slaapkamer komen. Ben dan zo 2 uur bezig met voeden, knuffelen, troosten, en voor ze slaapt is het zo half 1/1 uur. En dan elke avond. :Z Zo frustrerend dat de nachten redelijk goed gaan, de dagen ook, maar dan raak ik 's avonds weer helemaal gefrustreerd. Gelukkig zag vriend dat ook in, dus zodra ze weer begon te miepen rolde hij al over me heen om haar te troosten O+ gisteravond ook geprobeerd om haar na een eerdere voeding alvast in bed te leggen, maar ze bleef nog geen 10 minuten slapen :')

Vanmiddag ga ik naar m'n ouders (oppas in huis :D) en ga ik lekker in bad (O+ O+) en vanavond uit eten zonder baby. Ben er wel heel erg aan toe, merk ik! Alleen jammer dat ik nou de afgelopen twee dagen een matige opbrengst na het kolven heb, dus hoop dat ik genoeg heb :+
pi_147871278
Geniet er lekker van krijgerrtje! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')