Welnee joh, dat wennen doen ze eigenlijk alleen voor de mama's.quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
nikki, het blijft ook wel ziekenboeg bij jou thuis he?beterschap!
Is het zo nadelig trouwens, maar 1 dag wennen?
LT, fijn dat alles weer goed gaat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En L zorgt wel dat haar broertjes goed eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Welnee joh, dat wennen doen ze eigenlijk alleen voor de mama's.Maar als je een kindje dan laat wennen als kdv zijnde, dan vind ik wel dat er niet zomaar 3 weken tussen moet zitten. Maar dat is mijn mening.
![]()
Kijk mijn S dan, hij wil in zijn hart heel graag aan de kerstboom zitten, maar zijn verstand wint.Ik vind het zo schattig hoe hij telkens nee schud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En L zorgt wel dat haar broertjes goed eten.
Nou, er zitten feestdagen tussen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien gaat ze in de week van 5 januari nog wel een keer
En zo'n boom is natuurlijk ook wel heeeeel verleidelijk
disclaimer
Kga net op bed dus reageer alleen ff hier op.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zoë, heb je gekeken of jouw zorgverzekeraar iets vergoed mbt gezinshulp? Sommige zorgverzekeraars/pakketten vergoeden een deel.
jammer dat je het niet hebt gedaan! Ik heb deze kaartjes van een van m'n beste vriendinnen gehad. Ben er erg blij mee.quote:Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Naena het volgende:
Wat leuk met die kaartjes LT. Was ik ook van plan (op Pinterest gezien) maar is er niet van gekomen... En het is een heel schattige foto!
En ze noemen het ook wel consternatiebureau. De eerste keer bij de arts vond ik heel leuk! Had de tweede keer echt een vervelende ervaring, maar nu ben ik bij een andere verpleegkundige en was het weer heel fijn. Laat je niet gek maken en vooral veel plezier!
Awwwwwwwwquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby
Ze valt naast me in slaap tijdens de voeding. Ik leg haar in de wieg en doe de lamp uit. Na een paar minuten hoor ik gejammer. Ik doe de lamp weer aan, kijk in de wieg... En krijg een enorme grijns terug
quote:Op dinsdag 23 december 2014 05:39 schreef Heliotrope het volgende:
Balen Mus!
En jeej voor langslapende L van JM!![]()
Moest niet om nachtploeg vragen, mijn baby las mee en is nu klaarwakker
gelukkigquote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Naena het volgende:
Ja, heb wel een beetje spijt van LT. Was al m'n ideeën op slag vergeten. Maar heb wel heel veel foto's en filmpjes, hoor
Goedzo trouwens en het hoort ook leuk te zijn op het CB![]()
Haha Stormqueen. Dat is schattig hè! Frummel begint ook altijd 's ochtends een beetje te jengelen en dan als ik het licht aanknip eerst een paar seconden een verdwaasd gezicht en dan een hele brede grijns![]()
Ik zit er nu echt op te wachten dat hij echt gaat schaterlachen, lijkt me zo leuk! Hij lacht wel heel veel en kirt ook veel en de laatste weken is hij steeds aan het gillen uit het niets. Dat is ook grappig.
geeft niet sq!quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby
Ze valt naast me in slaap tijdens de voeding. Ik leg haar in de wieg en doe de lamp uit. Na een paar minuten hoor ik gejammer. Ik doe de lamp weer aan, kijk in de wieg... En krijg een enorme grijns terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |