Nee want de grote jimmy anderson zit in de studioquote:Op maandag 22 december 2014 21:25 schreef tja77 het volgende:
Dat commentaar op Sky is niet echt bezig met deze epische pot.
Die brunette wil je nu echt niet zien.quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Het spijt me ze is bes leuk, maar de titen zijn opgeblazen, en die brunette![]()
Als Arendse zo blijft gooien kan hij op z'n minst wel een setje pakken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorspelling voor wedstrijd van Dolan - Arendse/Hon; 3-0 3-0 3-0
Enne?quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die brunette wil je nu echt niet zien.
Gary, Kyle, Beau, Bob... hoeveel Anderson's zijn er wel niet!?quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want de grote jimmy anderson zit in de studio
https://www.facebook.com/kellymarie.donegan?fref=tsquote:
Is dat kelly? Het vriendinnetje van hazel, ik had haar niet herkendquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/kellymarie.donegan?fref=ts
Ik weet niet wat ze gedaan heeft, maar knapper is ze er niet op geworden.
Jazeker. Volgens mij een tijdje gekapt met walk-on girl zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Is dat kelly? Het vriendinnetje van hazel, ik had haar niet herkend
Ontslagenquote:Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jazeker. Volgens mij een tijdje gekapt met walk-on girl zijn.
Problemen met een modellenklus in ireland, schijnt een klus gedaan te hebben voor de republiek ireland, wat leidde tot een rel.quote:
0 uit 10, zo slecht is dat toch nietquote:Op maandag 22 december 2014 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hon kan er geen klote van op dubbels, echt triest
Vooral die finishes, manmanman...quote:
Echt een softdarter. Alleen maar bulls gooien.quote:Op maandag 22 december 2014 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als hij van origine een softtipper is dan begrijp ik het nog enigszins.quote:Op maandag 22 december 2014 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puike prestatie inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
0 uit 10, zo slecht is dat toch niet
Ah, bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 22 december 2014 21:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Problemen met een modellenklus in ireland, schijnt een klus gedaan te hebben voor de republiek ireland, wat leidde tot een rel.
Vrijdag gingen ze meteen live, samenvattingen aan het einde van de ritquote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk zend RTL7 wel live uit straks en moeten we niet eerst die kutpotten nog bekijken voordat Barney komt.... Nu die vetklep ff snel verliezen a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |