Er lopen vast meer blondjes hier rond, maar die durven het niet te vragen mannelijk EN vrouwelijk .
Als je het uitlegt met het mannetje komt alles goed
Oke, het volgende:
Digicam, fotootjes, ik krijg ze mooi in m'n pjoeter en netjes in een mapje
Zo ver zo goed
Als ik een fotootje zou willen plaatsen, moet ik deze door mailen naar iemand die ze voor mij ergens, god mag weten waar neerzet en kan ik ze posten
EN niet te vergeten, ik heb chello, en ik zal best wel ergens ruimte hebben om ze neer te zetten, maar ik ben die papieren kwijt, en als ik op hun site ga kijken gaan ze gelijk met FTP enzo naar me gooien.
Er moet toch ergens een snellere, makkelijker manier zijn?
Ik bedoel, ik zie mensen foto's plaatsen waarvan ik denk, jeutje die kan het wel en ik niet
Keyword is dus, snel, simpel, en makkelijk en zonder moeilijke woorden
Dank je wel lieve Tijn
Namens vele, vele blondjes die het niet wagen te vragen
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 02-11-2002 18:15]
Wat dacht je van www.picserver.tk ?
Gratis account aanmaken, en je kan pics uploaden, alles wijst zich vanzelf .
quote:En je dacht dat ik die zo wist?
Op zaterdag 2 november 2002 18:17 schreef D-Devil het volgende:
Toch is het via chello simpel hoor, je gebruikersnaam en wachtwoord zijn die wat je ok voor e-mail gebruikt.
quote:je gebruikersnaam is gewoon je mail adres zonder @chello.nl en je wachtwoord ? Tja...
Op zaterdag 2 november 2002 18:17 schreef yvonne het volgende:[..]
En je dacht dat ik die zo wist?
quote:Ik gok dat iteejer alles heeft ingesteld, alles read-only gemaakt heeft, de brief heeft verstopt en zo de boel aan het draaien houdt
Op zaterdag 2 november 2002 18:27 schreef D-Devil het volgende:[..]
je gebruikersnaam is gewoon je mail adres zonder @chello.nl en je wachtwoord ? Tja...
je gaat naar start, run, en doet dan dit: ftp ftp.chello.nl
Username, wachtwoord inkloppen, dan ff de commando's bin en evetueel prompt geven en dan is het put plaatje.jpg
Snel en simpel.
quote:Je gebruikersnaam is doorgaans de eerste acht letters van je emailadres, zonder @chello.nl
Op zaterdag 2 november 2002 18:27 schreef D-Devil het volgende:[..]
je gebruikersnaam is gewoon je mail adres zonder @chello.nl en je wachtwoord ? Tja...
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 18:33 schreef slakkie het volgende:
Je vraagt gewoon je wachtwoord op bij chello.je gaat naar start, run, en doet dan dit: ftp ftp.chello.nl
Username, wachtwoord inkloppen, dan ff de commando's bin en evetueel prompt geven en dan is het put plaatje.jpg
Snel en simpel.
quote:Hij is al ruim 20 minuten bezig! Dat belooft wat
Op zaterdag 2 november 2002 18:17 schreef yvonne het volgende:En je dacht dat ik die zo wist?
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 18:33 schreef slakkie het volgende:
Je vraagt gewoon je wachtwoord op bij chello.je gaat naar start, run, en doet dan dit: ftp ftp.chello.nl
Snel en simpel.
quote:Ik w8 ff op Tijns verhaal, die zal ws alles duideljik zat uitleggen
Op zaterdag 2 november 2002 18:36 schreef yvonne het volgende:[..]
, ik snap HIER dus geen hout van
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 18:41 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik w8 ff op Tijns verhaal, die zal ws alles duideljik zat uitleggen
"cuteFTP" bijvoorbeeld.
Dus de uitleg die IK geef is "wacht op iteejer".
quote:Schopje naar SC dan maar?
Op zaterdag 2 november 2002 19:00 schreef Raven het volgende:
Hmpf een naamtopic in Digital.
Je foto van je camera naar je PC halen is inderdaad niet zo heel moeilijk, maar ja wat dan he?
Nou er zijn eigenlijk 2 dingen waar we ff op moeten letten:
1) die foto's komen op internet, dus ze moeten niet te groot zijn, anders duurt het 80 jaar voor iemand ze binnen heeft
2) die foto's moeten voor iedereen toegankelijk zijn, dus moeten ze ergens terecht komen waar iedereen erbij kan
Verkleinen
Eerst even bij het begin beginnen, we gaan die foto's dus verkleinen, omdat veel digitale camera's de foto ontzettend groot opslaan en dat is voor het internet niet handig. Hiervoor gebruiken we een gratis programmaatje wat IrfanView heet. Je kunt het hier downloaden (klikken, paar keer next drukken en that's it): http://upcnl.tucows.com/files2/iview375.exe
Alsie klaar is start je 'em op (staat in je start-menuutje als het goed is). Je kunt dan via File > Open de foto openen. Via image > Resize/Resample kun je je foto dan verkleinen. Je kunt zelf de nieuwe grootte opgeven, maar het is misschien wel zo handig om een standaardformaat te kiezen. Dat kan aan de rechterkant van het scherm:
Een formaat van 640x480 of 800x600 is prima. Als referentie is het handig om te weten dat de schermgrootte van de meeste mensen 1024x768 is. Als je foto zo groot is, zou 'ie dus het hele scherm in beslag nemen. 800x600 en 640x480 zijn 2 iets kleinere formaten dus, je mag zelf kiezen welke je het beste lijkt voor deze foto.
Als je het formaat hebt gekozen, klik je op OK om het venster te sluiten. De foto wordt verkleind. Vervolgens kies je File > Save om de foto op te slaan onder de huidige bestandsnaam. Wil je de bestandsnaam veranderen of wil je de foto onder een ander type opslaan, kies je voor Save As. Voor foto's op het internet is JPEG of JPG de beste keuze, zorg dus dat je foto zo wordt opgeslagen. Gelukkig doen veel digitale camera's dit al standaard
Online zetten
De foto heeft nu het juiste formaat. Online zetten kan inderdaad heel handig via sites als http://www.picserver.tk/. Nadeel hiervan is alleen dat ze nog wel eens offline willen zijn, of dat ze Fok! blokkeren.
Om dat te omzeilen kun je ze beter op de webspace zetten die je van je provider krijgt. Hier kan iedereen altijd bij. Bovendien betaal je ervoor, dus waarom zou je het niet gebruiken?
Je kunt je chello webspace benaderen via FTP, dat staat voor File Transfer Protocol oftewel: de manier op internet om bestanden te versturen. En omdat foto's ook bestanden zijn, is dat hartstikke geschikt
In veel gevallen kun je met Windows al standaard FTP-servers bereiken. Dat gaat heel gemakkelijk, je surft gewoon naar het volgende adres:
code:Members.chello.nl is de FTP-server van Chello. Wat je naam en je wachtwoord zijn, staat inderdaad in de brief die je kreeg toen je je Chello abonnement ontving. Mocht je die kwijt zijn, heb ik dalijk nog een tip voor jeftp://naam:wachtwoord@members.chello.nl
Als dit lukt, zie je een leeg venster. Hier kun je bestanden (zoals je foto) naartoe slepen. Ze worden dan naar je FTP-server geupload (klinkt wel stoer he ).
Als de foto is verstuurd kun je bij je foto komen op de volgende manier:
code:De naam is dezelfde inlog naam als die je net gebruikte om op de FTP-server te komen. "foto.jpg" is de naam van je foto. Op deze manier kun je dus je foto op Fok! plaatsenhttp://members.chello.nl/naam/foto.jpg
Ik ben mn inloggegevens kwijt
Geen nood! Zoals al is gezegd zijn deze gegevens hetzelfde als die voor je e-mail. Je kunt in Outlook (Express) deze gegevens vinden bij Extra > Accounts (of in het Engels: Tools > Accounts).
Daar kies je onder mail je chello-account en vervolgens klik je op "Eigenschappen" (properties). Onder het tabblad "server" zie je dan je username en password! Deze username & password moet je ook gebruiken voor de FTP dus
Wachtwoord
Nou is er alleen nog 1 probleem... je ziet het wachtwoord helemaal niet, het zijn allemaal sterretjes
Gelukkig bestaan er handige programmaatjes die van deze sterretjes weer normaal leesbare tekst kunnen maken!
Een gratis programma die dit kan vindt je hier: http://www.lostpassword.com/asterisk.htm
Ook dit programmaatje kun je installeren door een paar keer op next te drukken. Let wel op dat je jezelf niet registreert voor de nieuwsbrief op het eind
Als het programma is geïnstalleerd, start je het op (staat in je startmenuutje). Dan ga je even terug naar Outlook en zet je de muiscursor in het veld met de sterretjes (waar je wachtwoord dus onder zit). Dan ga je terug naar AsterixKey (het wachtwoordenprogramma) en klik je op "Recover". Het wachtwoord staat nu vetgedrukt Tadaaa!!!
Ik hoop dat je het zo een beetje snapt. Als je nog vragen hebt over hoe dit allemaal werkt, kun je ze natuurlijk stellen in dit topic
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 02-11-2002 19:45]
quote:Mooi stukje
Op zaterdag 2 november 2002 19:17 schreef Tijn het volgende:
-knip-
quote:Ej, een btje niveau mag je wel verwachten
Op zaterdag 2 november 2002 19:26 schreef XL het volgende:
Staan nog best moeilijke woorden in hoor...
Als dat maar goed gaat.
quote:Absoluut!!! Een superuitleg dit!!!!
Op zaterdag 2 november 2002 19:23 schreef DJKoster het volgende:[..]
Mooi stukje
, is wel geschikt voor in de FAQ , vindt ik
Hulde!!
quote:Zow! Kunnen we eindelijk spammen in SC
Op zaterdag 2 november 2002 19:27 schreef yvonne het volgende:Hulde!!
Voordat yvonne hier klaar mee is
quote:grinn
Als dat maar goed gaat.
als je je fotoboek activeerd kan je daar heel makkelijk foto´s neerzetten en doorlinken naar een topic.
Ik weet niet of je die al vol hebt...
Gewoon bij je fotoboek profiel wijzigen... xtra foto´s aanklikken
dan krijg je een window waarmee je naar het mapje waar je foto+´s staan gaan en de foto aanklikken.
{edit]
Hulde tijn, goede uitleg.
Maar het was ook leuk geweest als Iteejer zijn oude topic weer eens omhoog gekicked had. Was wel een erg goed topic.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Parsival op 02-11-2002 20:58]
quote:*Still waiting..
Op zaterdag 2 november 2002 21:18 schreef Tijn het volgende:
Kwil 'em best in de FAQ zetten maar niet voordat ik yvonne een foto heb zien posten als bewijs dat 'ie goed is
quote:Ze zei net dat ze er morgen naar ging kijken
Op zaterdag 2 november 2002 21:53 schreef DJKoster het volgende:[..]
*Still waiting..
*
quote:Oke, dan zie ik morgen het resultaat wel,
Op zaterdag 2 november 2002 21:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Ze zei net dat ze er morgen naar ging kijken
quote:Kortom, ze snapte er nog niets van ????
quote:Tzal wel een te lang verhaal zijn geweest wat dr heeft ontmoedigd
Op zondag 3 november 2002 02:32 schreef RemCow het volgende:[..]
Kortom, ze snapte er nog niets van ????
Maar ik geef niet op, ze wou het kunnen, dus zal ze het leren ook
quote:en Tijn is geweldig,
Op zaterdag 2 november 2002 18:18 schreef Tijn het volgende:
Ik ga even een verhaaltje schrijven waarin het uitleg, momentje geduld dus yvon, komt eraan
quote:Jawel, ik ga het vandaag rustig lezen en stap voor stap uitvoeren
quote:Veel succes
Op zondag 3 november 2002 09:58 schreef yvonne het volgende:[..]
Jawel, ik ga het vandaag rustig lezen en stap voor stap uitvoeren
, het resultaat post ik hier
quote:Kunnen we verzoekjes indien over wat voor foto het moet zijn??
quote:De dag duurt nog lang..
Op zondag 3 november 2002 13:15 schreef calvobbes het volgende:
Het blijft wel lang stil he... Ik had onderhand ook wel een getuigenverslag van Iteejer verwacht
quote:Je moet een vrouw nooit haasten, dat werkt averechts
Op zondag 3 november 2002 17:48 schreef DJKoster het volgende:
Yvonne, je hebt nog iets meer dan 6 uur.....
quote:Die moeilijke woorden hebben haar vast de das omgedaan.
Als dat maar goed gaat.
quote:Psies
Op zondag 3 november 2002 18:15 schreef Tijn het volgende:[..]
Je moet een vrouw nooit haasten, dat werkt averechts
quote:Dan is mijn stelling van hierboven ook meteen ontkracht...
Op zondag 3 november 2002 18:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Psies
, en de dag duurt nog een poosje hoor
quote:
Op zondag 3 november 2002 18:17 schreef XL het volgende:[..]
Die moeilijke woorden hebben haar vast de das omgedaan.
Ik vermoed dat ze bij het installeren van iView per ongeluk haar harde schijf heeft geformatteerd.
quote:Daar ben je veel te goed voor
Op zondag 3 november 2002 18:23 schreef yvonne het volgende:[..]
quote:Oke...
Op maandag 4 november 2002 00:27 schreef Slarioux het volgende:
Een fok dag gaat van 6 tot 6
quote:zelfs dat is voorbij
Op maandag 4 november 2002 00:27 schreef Slarioux het volgende:
Een fok dag gaat van 6 tot 6
quote:Yvonne!!!! We wachten op je Foto!!!!
Op zondag 3 november 2002 18:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Even zonder dollen, sprak haar net op IRC en ze had er nog geen tijd voor gehad om er goed naar te kijken.
quote:Dan moeten we nog maar even wachten...
Op dinsdag 5 november 2002 00:17 schreef mvt het volgende:
Mischien weet ze niet meer hoe je he rolletje erin duwt (jaja, ik weet het dat het een digicam is, maar weetYvonne het??)Even zonder dollen, sprak haar net op IRC en ze had er nog geen tijd voor gehad om er goed naar te kijken.
volgens mij kan daar iedereen met een beetje verstand daar plaatjes uploaden
quote:Oi
Op dinsdag 5 november 2002 00:17 schreef mvt het volgende:
Mischien weet ze niet meer hoe je he rolletje erin duwt (jaja, ik weet het dat het een digicam is, maar weetYvonne het??)Even zonder dollen, sprak haar net op IRC en ze had er nog geen tijd voor gehad om er goed naar te kijken.
quote:Oke
Op woensdag 6 november 2002 16:49 schreef yvonne het volgende:[..]
Oi
, nah, ik ben bezig met vakantie voorbereidingen
En m'n vakantie foto's komen online, alle 368
quote:Ik hoop dat dat past op je chello webspace
Op woensdag 6 november 2002 16:49 schreef yvonne het volgende:[..]
alle 368
Kzal trouwens ook ff uitleggen hoe je 386 foto's tegelijk kunt verkleinen, want als je dat stuk voor stuk moet doen wordt je gek
quote:Allemaal 40 bij 30 px maken en dan 16 kleuren gifjes ervan brouwen, kan je er 10000 kwijt
Op vrijdag 8 november 2002 13:05 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik hoop dat dat past op je chello webspace
Kzal trouwens ook ff uitleggen hoe je 386 foto's tegelijk kunt verkleinen, want als je dat stuk voor stuk moet doen wordt je gek
quote:Ja want met 'width' en 'height' maak je ze toch zo groot als je zelf wilt
Op vrijdag 8 november 2002 13:07 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Allemaal 40 bij 30 px maken en dan 16 kleuren gifjes ervan brouwen, kan je er 10000 kwijt
quote:duurt nog minstens 3 dagen
Op vrijdag 15 november 2002 18:45 schreef Piro het volgende:
FO TO
behalve dat ie me weles heeft geholpen met pc problemen en me ook wel eens foute info heeft gegeven terwijl ie iemand met het zelfde probleem wél goed hielp ( ) kan ie ook nog es goed M$ paint
Vandaar dat ik bij deze even uitleg hoe je meerdere foto's tegelijk kunt verkleinen
Om te beginnen start je IrfanView op, het programmaatje wat je als het goed is al hebt. Zo niet, dan kun je het vanaf hier downloaden & installeren.
In IrfanView kies je vervolgens voor File > Batch conversion/rename.
Je komt dan in een scherm wat er zo uitziet:
Kheb er even cijfers bij gezet zodat we op volgorde dit schermpje even af kunnen lopen
1) Eerst zoek je hier de map op waar je groto foto's staan.
2) Zodra je in de goeie map zit, klik je op "Add all" om alle foto's in deze map te verkleinen. Als je niet alle foto's wilt, moet je selecteren welke foto's je wel wilt en druk je op "Add".
3) Vervolgens zoek je de map op waar de verkleinde foto's moeten komen te staan. Kheb als voorbeeld een mapje "klein" gemaakt, daar komen ze in.
4) Vervolgens kies je JPG als output formaat en druk je op "options"
Je krijgt dan dit scherm te zien:
Hier kun je de kwaliteit van de JPG-foto's bepalen. Voor de meeste foto's is een kwaliteit tussen de 60 en 80 prima Let wel, hoe hoger de kwaliteit, hoe meer plek de foto's in zullen nemen en hoe langer het duurt om te te laden. Zeker omdat je ze online wilt gaan plaatsen moet je dus een afweging maken tussen kwaliteit en bestandsgrootte
Als de kwaliteitsinstelling goed staat, klik je op OK. De andere opties zijn niet zo boeiend namelijk.
5) Vink nu "Use advanced options" aan en klik op de knop "Advanced". Je komt in een scherm wat er zo uitziet:
Hier kun je instellen hoe groot de foto's moeten worden. Een formaat van 640x480 of 800x600 is over het algemeen prima. Als referentie kun je onthouden dat de schermgrootte van de meeste mensen 1024x768 is. Neem dus bij voorkeur iets kleiners
Verder kun je de instellingen van het plaatje overnemen. Dan zou alles okay moeten zijn Klik daarna op "Ok".
Als alles goed staat, kun je nu op "start" (bovenin) drukken om te beginnen met het verkleinen van alle foto's. Alsie klaar is kun je ze vinden in het mapje wat je hebt opgegeven
quote:En zelfs nu doen de plaatjes het al niet...
Op dinsdag 19 november 2002 10:25 schreef Tijn Een hele hoop
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 10:37 schreef Skimmer het volgende:[..]
En zelfs nu doen de plaatjes het al niet...
quote:Betaal je internetrekening eens
Op dinsdag 19 november 2002 10:37 schreef Skimmer het volgende:[..]
En zelfs nu doen de plaatjes het al niet...
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 10:40 schreef knep het volgende:[..]
Betaal je internetrekening eens
.
ik zie kruisjes... en... ow wacht... ik had gisteren ook al problemen dat ik van hier uit niet naar een chello adres kan... zou me baas het geblocked hebben??
quote:Volgens mij is de layout van Fok gebaseerd op 800*600. Voor foto's op Fok zou ik dus nog iets kleinere foto's nemen. Bijvoorbeeld 400*300
Op dinsdag 19 november 2002 10:25 schreef Tijn het volgende:
Hier kun je instellen hoe groot de foto's moeten worden. Een formaat van 640x480 of 800x600 is over het algemeen prima. Als referentie kun je onthouden dat de schermgrootte van de meeste mensen 1024x768 is. Neem dus bij voorkeur iets kleiners
quote:Dat is waar, als je de foto's wilt verkleinen om ze op Fok! te plaatsen kun je ze het beste nog iets je kleiner maken. 512*384 of 400*300 komen dan goed uit, 640*480 is eigenlijk net iets te groot. Maar als je de foto's bijvoorbeeld wilt mailen naar iemand, is een groter formaat weer wel geschikt
Op dinsdag 19 november 2002 11:21 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij is de layout van Fok gebaseerd op 800*600. Voor foto's op Fok zou ik dus nog iets kleinere foto's nemen. Bijvoorbeeld 400*300
quote:Prachtig
Op dinsdag 19 november 2002 10:25 schreef Tijn het volgende:
Uitleg om foto's te verkleinen
Ben benieuwd wat Yvonne ervan maakt
Met zo'n programma kan je redelijk eenvoudig in één keer al je pics resizen, thumbnails maken én de HTML laten genereren.
Het resultaat is een HTML file met thumbnails die verwijzen naar de grotere versie van de pic.
Echt heel handig zo'n programma. Zeker als het om een paar honderd pics tegelijk gaat
Je hebt dan in één keer een online-fotoboek gemaakt
quote:wel nieuwe DIG topics openen, maar geen foto's plaatsen.
Op zaterdag 18 januari 2003 08:21 schreef DJKoster het volgende:
Yvonne, waar blijven die foto's?
Of staan ze ergens anders?
quote:Is zeker een .bmp file
Op dinsdag 28 januari 2003 14:36 schreef Detlev het volgende:
Tijn?
ik wil mij desktop ook online zetten en ik heb 1024×768 en ik wil hem dus verkleinen dus ik heb em op 300 bij 225 gezet alleen is het bestandje te groot voor picserver
Ow ja, ik weet niet of het al gefixxed is maar de url naar je chello account (voor http) is:
http://members.chello.nl/~naam/map/bestand.ext
let op de ~ voor <naam>
<map> is optioneel
quote:Wat daNpy zegt klopt denk ik.
Op dinsdag 28 januari 2003 14:36 schreef Detlev het volgende:
Tijn?
ik wil mij desktop ook online zetten en ik heb 1024×768 en ik wil hem dus verkleinen dus ik heb em op 300 bij 225 gezet alleen is het bestandje te groot voor picserver
Je moet 'em omzetten naar jpg, dat kan ook met IrfanView (plaatje hierin openen en dan kiezen voor "save as" en jpg kiezen in het rijtje onderin )
quote:he Tijn, jou ook hier
Op dinsdag 28 januari 2003 16:04 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat daNpy zegt klopt denk ik.
Je moet 'em omzetten naar jpg, dat kan ook met IrfanView (plaatje hierin openen en dan kiezen voor "save as" en jpg kiezen in het rijtje onderin
)
quote:enige n00b hier ben jij, de meeste mensen laten hun wachtwoord standaard in hun outlook staan, dus deze heb je niet nodig om je mail te lezen
Op dinsdag 28 januari 2003 16:07 schreef daNpy het volgende:[..]
he Tijn, jou ook hier
Wel _hele_ erge n00b vragen hoor
Yvonne:
Als je je pwd kwijt bent van chello
Hoe kijk je dan je mail
Je kunt waarschijnlijk een nieuw pwd aanvragen bij Chello, ff belle
(of mailen maar dan is de vraag of je antwoord krijgt)
quote:De meeste mensen hebben gewoon een papier gekregen bij hun account waar alles op staat , dus vergeten of kwijt kan eigenlijk niet , want dat papier berg je natuurlijk netjes op bij de rest van de belangrijke papieren.
Op dinsdag 28 januari 2003 16:14 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
enige n00b hier ben jij, de meeste mensen laten hun wachtwoord standaard in hun outlook staan, dus deze heb je niet nodig om je mail te lezen
quote:Pre-cies
enige n00b hier ben jij, de meeste mensen laten hun wachtwoord standaard in hun outlook staan, dus deze heb je niet nodig om je mail te lezen
quote:nu je hier toch bent :
Op dinsdag 28 januari 2003 16:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Pre-cies
quote:
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 16:40 schreef yvonne het volgende:
Zie m'n fotoboek
quote:
Op zondag 3 november 2002 09:58 schreef yvonne het volgende:
het resultaat post ik hier
quote:De enige n00b ben ik
En als je ooit windows opnieuw installeert?
Daar al aangedacht
Offeh, als je bijvoorbeeld wil ftp-en?
quote:Dude, neem het niet zo serieus allemaal en ga er niet op in
Op dinsdag 28 januari 2003 21:50 schreef daNpy het volgende:[..]
De enige n00b ben ik
quote:Als het de eerste keer was
Op dinsdag 28 januari 2003 21:52 schreef Tijn het volgende:[..]
Dude, neem het niet zo serieus allemaal en ga er niet op in
Voor Tijn
quote:Goh, geboren door die FAQ?
Op dinsdag 4 februari 2003 09:22 schreef Tijn het volgende:
Wat goed!!
En met de uitleg van Tijn en dankzij WinXP en mn vader en mn moeder kan ik nu foto's uploaden
quote:hoi
Op dinsdag 4 februari 2003 14:31 schreef yvonne het volgende:[..]
Zeeguh, ga jij eens naar het blondjestopic in DIG
quote:We wachten af...
Op dinsdag 4 februari 2003 09:43 schreef yvonne het volgende:
O, en het scheelt stukken als je je brief van Chello terugvindtEn met de uitleg van Tijn en dankzij WinXP en mn vader en mn moeder kan ik nu foto's uploaden
quote:zie 9:04u
Op dinsdag 4 februari 2003 15:03 schreef DJKoster het volgende:[..]
We wachten af...
quote:Zie het fotoboek
Op dinsdag 4 februari 2003 15:21 schreef DJKoster het volgende:[..]
Dat is er maar 1...
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 15:43 schreef yvonne het volgende:[..]
Zie het fotoboek
en moet ik nog meer foto's plaatsen dan
quote:Als 3 foto's al spammen is, waar gaat dat dan heen met deze wereld.
Op dinsdag 4 februari 2003 09:40 schreef yvonne het volgende:
Ik kan nu eindelijk foto spammen
quote:*mee eens is..
Op dinsdag 4 februari 2003 15:46 schreef mvt het volgende:[..]
[..]Als 3 foto's al spammen is, waar gaat dat dan heen met deze wereld.
quote:zo jong en nou al aan de sigaretten
Op dinsdag 4 februari 2003 16:25 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
quote:wel een lievertje trouwens. Maar ik dacht dat er meer waren. GROEPSFOTO!
Op dinsdag 4 februari 2003 15:46 schreef mvt het volgende:
waar gaat dat dan heen met deze wereld.
quote:Kijk maar naar de url en blader maar verder
Op dinsdag 4 februari 2003 16:27 schreef mvt het volgende:[..]
zo jong en nou al aan de sigaretten
[..]wel een lievertje trouwens. Maar ik dacht dat er meer waren. GROEPSFOTO!
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:42 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk maar naar de url en blader maar verder
, ik geloof nr 14 dat dat een groepsfoto is
het gaat van:
http://members.rott.chello.nl/~yheslinga/fotootjes/poes09.jpg
naar
http://members.rott.chello.nl/~yheslinga/fotootjes/poes010.jpg
terwijl
http://members.rott.chello.nl/~yheslinga/fotootjes/poes009.jpg
naar
http://members.rott.chello.nl/~yheslinga/fotootjes/poes010.jpg
duidelijker is. En ook dat kan met Ifranview!
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
@mschol: dat was inderdaad de oplossing. Dankje.
EN je doet dit in dit topic omdat? Je blond bent ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef Leep het volgende:
Mijn taakbalk is gegroeid. Hoe kan dit??
[ afbeelding ]
beetje een onduidelijk plaatje maar rechts zie je dus dat de klok nu ook opeens de dag aangeeft en alle icoontjes zijn pixelig geworden. Hij staat gewoon op kleine iconen en de klok heeft ook geen andere instellingen. En als ik hem naar beneden 'sleep' dan is de taakbalk verdweden, hij kan dus niet kleiner.
omdat ik niet weet waar anders en geen nieuw topic wil openen. En ja ik weet dat die dag van de week niet standaard onder de tijd hoort te staan. Dat is juist het probleem. Maar bedankt voor deze fantastische hulpquote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
EN je doet dit in dit topic omdat? Je blond bent ofzo?
Je kunt rechtsklikken op de taakbalk en kiezen voor "Taakbalk vergrendelen."
Bovendien, hoort er standaard niet de dag van de week onder de tijd te staan...
ik neem aan dat je een pdf bestand bedoeld? in Acrobat Reader?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:59 schreef Keroppi het volgende:
Niet blond, maar wel een meisje
Is het mogelijk om een Adobe-document 2 op 1 pagina te printen? Ik heb het antwoord al uit hun help-functie proberen te halen, maar dat leverde geen resultaat. Copy/pasten naar Word (waar ik de optie wél kan vinden) heeft geen zin want dan ben ik de hele opmaak kwijt...
(Ik wil namelijk een tabel met veel gebruikte anesthetica en doseringen bij dieren kleiner uitprinten, in die operatiepakjes heb je niet echt plek om hele bergen papier mee te slepen)
Dus tips zijn welkom
welke versie van adobe reader gebruik je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:19 schreef Keroppi het volgende:
Ja dat bedoel ik, maar blijkbaar is mijn Adobe-reader dusdanig oud dat die optie 'page per sheet' niet aanwezig is...
(Als ik dit scherm had gekregen was het wel heel erg blond geweest dat het me niet gelukt was)
klik eens op het menuutje: Page Scalingquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:24 schreef Keroppi het volgende:
Ik krijg (met mijn waarschijnlijk vooroorlogse versie) het volgende scherm:
[ afbeelding ]
beide kan je gewoon verwijderen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:59 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ben niet blond maar wel een meisje en ik vind een XP Advanced keylogger op mijn pc. En nog iets wat heet toolkeylogger.exe. Maar ik wil helemaal geen keylogger! Kan ik dat zomaar verwijderen? Ik wil XP natuurlijk niet in de war maken
En dan blijkt dat het z'n geheugen of processor is. Je kan net zo goed meteen gillen dat hij een nieuwe pc moet kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 09:02 schreef ChrisVi het volgende:
Zal een andere voeding in moeten.
Dan zal hij niet meer piepen
Nieuwe kopen.quote:
haal een computerexpert erbij tenzij je onderstaande zelf wilt proberen:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |