ze hadden net geploptquote:Op maandag 22 december 2014 17:45 schreef Aberella het volgende:
Nou er valt veel te lachen in huize Huub zie ik al.
Dat is ook niet zo moeilijk bij dat soort agressieve gekkiesquote:Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Altijd die Brian uitlokken, wat een kereltje was dat zeg!
Ja, 4 dagen terug nog.quote:Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zit Huubje nog wel eens op Fok eigenlijk?
Nu is die Robin natuurlijk ook een heel gewillig vrouwtje. Alles voor het geld, benen spreiden in utopia, dit datquote:Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft ie toch knap gedaan met zijn rep en verleden.
Zat zij in Utopia ja? Heb het niet zo goed gevolgd. En hoewel Huub achter de schermen wel betrokken is bij TV programma's, denk ik niet dat ze het bij hem om het geld hoeft te doen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nu is die Robin natuurlijk ook een heel gewillig vrouwtje. Alles voor het geld, benen spreiden in utopia, dit dat
Want die Huub is zo'n rijke boy?quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nu is die Robin natuurlijk ook een heel gewillig vrouwtje. Alles voor het geld, benen spreiden in utopia, dit dat
Huub is programmaregisseur bij Talpa(Huub heeft de kandidaatselectie voor Utopia gedaan) dus hij zal heus wel wat verdienenquote:Op maandag 22 december 2014 18:10 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Want die Huub is zo'n rijke boy?
dat is van voor je geboortequote:Op maandag 22 december 2014 18:40 schreef hairybeardyman het volgende:
Wie is Huub?
Wat is de gouden kooi?
Hmja, zolang het goed gaat ja.quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef JenHermes het volgende:
[ afbeelding ]
Huub de ouwe player heeft een Victoria secrets en Playboymodel gehosseld en lacht alle fokkers recht in het gezicht uit.
Misschien een leuk idee trouwens om een paar users van dit forum in een huis los te laten, met wat camera's enzo? Braddie, of Meloewa. Ik heb wel wat beeldmateriaal van Meloewa, denk dat ze een aanwinst voor de nationale televisie zal zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Topi verkiezing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef MAHL het volgende:
Goed gedaan hoorMijn complimenten voor hem.
Even een lokquote:
[..]
Misschien een leuk idee trouwens om een paar users van dit forum in een huis los te laten, met wat camera's enzo? Braddie, of Meloewa. Ik heb wel wat beeldmateriaal van Meloewa, denk dat ze een aanwinst voor de nationale televisie zal zijnAmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Playboy mode hosselen is voor losers. 'Bazen' hosselen Penthouse modellen,het echte werk.quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef JenHermes het volgende:
[ afbeelding ]
Huub de ouwe player heeft een Victoria secrets en Playboymodel gehosseld en lacht alle fokkers recht in het gezicht uit.
Klacht: Huub
Zoveel is hij niet verandert, nog steeds die blije zelfingenomen kutkop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 05:30 schreef Skillstorm het volgende:
Wow is dat serieus Huub?![]()
Die gast was echt een irritant kut ventje maar hij ziet er wel heel anders uit nu.
Misschien kan hij eens dat kistje van die presentator van Wegmisbruikers lenen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie dat er in het Utopia topic van haar inderdaad ook al wat stond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar waarom zo snel trouwen.Vorige huwelijk was ook al zo'n succes.
Die Huub loopt er op die foto echt naast alsof hij haar zoon isquote:Op maandag 22 december 2014 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, het Is niet alsof Huub een lieverdje Was, die haalt het bloed onder de Nagels vandaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Geef Huub eens ongelijk.
Wat is er met die doorgesnoven idioot Bryan gebeurt na de Gouden Kooi? Zit die al ergens vast?
quote:Op maandag 22 december 2014 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaapquote:
Nou wat een held.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jaap
Miljoen winnen en dat allemaal verliezen omdat de bank waar hij zijn geld op Had neer ging
Ach, bekijk het vanuit zijn perspectief. Hij moest WAT doen om zich niet te vervelen in die kooi daar, ik zou ook gaan drinken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou wat een held.
Gaan kotsen en er dan in gaan rollen voor een beetje geld.
Doe normal men!
Zegt ook wel weer wat over dat wiefquote:Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft ie toch knap gedaan met zijn rep en verleden.
helemaal para vriendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |