2quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen in India.
Wat een walgelijk land is het.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat kan je hier nou eigenlijk nog op zeggen
Dan heb je volgens mij de eindejaarsloterij binnen lijkt me!quote:Op maandag 22 december 2014 17:23 schreef Hathor het volgende:
Dan wil je zelfmoord plegen, wat al niet lukt, en dan word je door je redders nog verkracht ook. Dan heb je toch echt een lot uit de loterij.
Denk dat je meer kans hebt om na een zelfmoordpoging in India verkracht te worden dan om de eindejaarsloterij te winnen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij de eindejaarsloterij binnen lijkt me!
^^quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat kan je hier nou eigenlijk nog op zeggen
ik ga verhuizen naar india , het is een prachtig land, lekker eten, aardige mensenquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
India is wel met voorsprong het smerigste land op aarde. Je wenst je ergste vijand geen leven in India toe.
Ik ga verhuizen naar India, het is een verkrachtig land, lekker mensen eten, aardig!quote:Op maandag 22 december 2014 17:39 schreef brambus het volgende:
[..]
ik ga verhuizen naar india , het is een prachtig land, lekker eten, aardige mensen
Die zijn opgegeten.quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef tong80 het volgende:
Wel positief dat haar twee aangespoelde zussen niet zijn aangerand.
Ze hebben daar niet zo'n mooi sociaal vangnet natuurlijk. Zulke mensen eindigen vaak de rest van hun leven bedelend op straat. Ik kan wel begrijpen dat je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Met de hele familie zelfmoord plegen omdat je uit je huis gezet bent getuigd eveneens van een niet zo gezonde cultuur.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef CarltonBanks het volgende:
ach die indiaanse piemels zijn klein, voel je nix van
quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef CarltonBanks het volgende:
ach die indiaanse piemels zijn klein, voel je nix van
Goed punt. Het gaat over de macht bij verkrachters. In India blijkbaar nietquote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef theunderdog het volgende:
Waarom eigenlijk iemand verkrachten die bewusteloos is? het tegenstribbelen van het slachtoffer, dat maakt het verkrachten toch een mooi vak?
Het machtsgevoel enzo.
Aan de andere kant: een bewusteloos iemand is natuurlijk wel volkomen "machteloos".quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed punt. Het gaat over de macht bij verkrachters. In India blijkbaar niet
Meen je dit? Meen je dit echt???quote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Vooral omdat er in India ook 17 miljoen mensen wonen (ongeveer) net als hier. Veralgemenen is dus best op zijn plaats.
Een keer was genoeg.quote:Op maandag 22 december 2014 19:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Meen je dit? Meen je dit echt???____________!
Is de onze dan zoveel beter wat dit geval betreft. Ik kan me herinneren dat iemand zelfmoord pleegde omdat die zijn hypotheek niet kon betalen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Met de hele familie zelfmoord plegen omdat je uit je huis gezet bent getuigd eveneens van een niet zo gezonde cultuur.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ton-ELSEVIER341951W/quote:Veiling
In 2011 was de achterstand opgelopen tot 8133,16 euro, waarop de Rabobank besloot het huis te veilen. Op de dag van de veiling, februari dit jaar, pleegde de man zelfmoord op de stoep van de Rabobank.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef john2406 het volgende:
Heel misschien was de bedoeling wel oprecht en hadden ze geprobeerd er nieuw leven in te pompen. LOL.
Dachten de vissers ook. Kutjes here, kutjes there, kutjes everywhere.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |