Nu snap ik waarom ik niet netjes schrijfquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik schreef wel netjes op mijn oude account
Ach ja, VWO he
Nope. 1 aflevering met pijn in mn ogen gekeken. Begonnen aan een tweede. Besloten dat het echt een kutserie is.quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Fera het volgende:
O, Dven kent Game of Thrones niet. Inschattingsfout.
Sinds je onderonsje met die berg is het nog erger geworden.quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik niet netjes schrijf
Ik ook. Met slechts een havo diploma. Goed hè?quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ja, VWO he
Ik heb hem nog niet gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ja, VWO he
valt wel mee togquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sinds je onderonsje met die berg is het nog erger geworden.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Met slechts een havo diploma. Goed hè?
Dat was in mijn geval geen garantie.quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ja, VWO he
haha ja je siet er nix van hoor :squote:
Okay.quote:
Kind, je bent 12.quote:Mannen ik snap ze niet meer hoor!!! dan denk je dat ze om je geven door eventuele hints die ze geven en door de lieve dingen die ze tegen je zeggen............ Maar NEE dan inneens ( Ik weet niet waarom ) gaan ze zoooooooooo afstandelijk doen en zo aso!!! grrrr!!!!
Nog een fijn nieuwjaar trouwens![]()
quote:Het schijnt dus dat men2b ( de jongensgroep van het programma popstars the rivals) een vorm van kanker is, ik zelf vind dat dus echt een hele domme fout van de mensen die deze naam hebben gekozen.
Wat vinden jullie ervan?
Iedergeval nie an me hoofquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
haha ja je siet er nix van hoor :s
Ieder zijn ding. De eerste drie boeken waren wel awesome.quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope. 1 aflevering met pijn in mn ogen gekeken. Begonnen aan een tweede. Besloten dat het echt een kutserie is.
Haha dan had ik je al gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay.Anders is het flauw.
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
inneensquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
Laat maar, dr Watson.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()