Kan niet als FOK!kerquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, komt best vaak voor hoor. als er iets te doen is tenminste
Ja, dat ook.quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
"De kranten bezorgen zichzelf niet hé" -Baas Van Prez
watquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Ploert. het volgende:
[..]
ook wel eng dat die piskakluk van die tabakzak ook zijn kaken steeds verder op zich zelf dicht knaktt
na een paar knallen ben ik er al wel weer zat vanquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het vooral irritant dat ik er para van word als ik met m'n doorgespacede kop rondloop
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Willoow is een kloon van Slaap_Zak
Deze meen ik serieus.
daarom koop ik nooit vuurwerk en kijk ik het gewoon andere mensen doenquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef terrastegel het volgende:
Vuurwerk is wel leuk, alleen is het o zo'n grote geldverspilling
Ik vind het alleen geinig op vuurpijlen vast te tapen aan auto's.quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef terrastegel het volgende:
Vuurwerk is wel leuk, alleen is het o zo'n grote geldverspilling
bushokjes opblazen met lawinepijlenquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geinig op vuurpijlen vast te tapen aan auto's.
Relnichtquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geinig op vuurpijlen vast te tapen aan auto's.
mijn matties steken al jarenlang de lokale speeltuin in de fikquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
bushokjes opblazen met lawinepijlen
ben je matties met haan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
mijn matties steken al jarenlang de lokale speeltuin in de fik
Hahaquote:
dat is toch niet leukquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
mijn matties steken al jarenlang de lokale speeltuin in de fik
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.quote:
Omgevallenflatquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef Aberella het volgende:
Ik mis een episch topic zoals die met de fiets van Jan Jansen, de camera op de geparkeerde auto of die marktplaats prank
Doe eens normaal ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.
Prachtig topic dat.quote:
Vanavondquote:
wie ben jijquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |