Boren?quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Pff net terug van de tandarts, last van mijn kies nu
Ja, had laatste paar dagen al last van die kies. Nu is die geboord enz maar heb er best wel veel last vanquote:
Pilletje nemenquote:Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, had laatste paar dagen al last van die kies. Nu is die geboord enz maar heb er best wel veel last van
Wat moet je in ZH doen?quote:
Controle voor oor.quote:
Kutleef.quote:Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Controle voor oor.
Gehoorstest en aanhoren wanneer het oor het begeeft
Weet niet, gaat geleidelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kutleef.
Wanneer denk je dat dat gebeurt?
Verrotquote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, gaat geleidelijk.
Over jaar of 5-10 zal het waarschijnlijk wel minder dan 10% zijn wat ik met links hoor
Ook altijd gapen als ik van de tandarts terug komquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Kut gevoel wel als je tong verdoofd is
Gaat niet of zeer beperkt werken waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verrot![]()
Ga je gehoorapparaatje kopen dan?
Nou als die kiespijn niet wegtrekt lijkt het me niet heel verstandig om nog een half jaar te wachten tot controlequote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ben er nu wel klaarTenzij die kiespijn niet wegtrekt maar als dat weg gaat hoef ik over een half jaar pas weer op controle te komen
Daarom zeg ik tenzij..quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als die kiespijn niet wegtrekt lijkt het me niet heel verstandig om nog een half jaar te wachten tot controle
Snap ikquote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet in Februari weer, maar voel me altijd vies opgelicht bij een tandarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |