SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
en nog vrij gekregen ook morgen en woensdagquote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook.
Laten we Elan samen uitlachen.
Elan werkt gewoon hoorquote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pauze? Maar jij bent toch de hele dag vrij?
echt kk lijers hier al die mensen van hoger management en die er al jaren werken hebben gewoon vrij genomenquote:
Ik moest ook werken. Maar mocht morgen en woensdag toch vrij nemen komen ze vandaag meequote:Op maandag 22 december 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
echt kk lijers hier al die mensen van hoger management en die er al jaren werken hebben gewoon vrij genomen
#loonslavenleef
Gewoon werken toch is toch rustig nu , moest 11 bedrijven bellen voor orders en interview maar 10 waren dicht dus ben je snel klaar met bellenquote:Op maandag 22 december 2014 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest ook werken. Maar mocht morgen en woensdag toch vrij nemen komen ze vandaag mee
beetje jammer anders had ik wat kunnen plannen maar beter dan niets
lekker weekje vrij
ja opzich wel chill. Denk tussen kerst en oud en nieuw als ik moet werken ook wel rustig is.quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon werken toch is toch rustig nu , moest 11 bedrijven bellen voor orders en interview maar 10 waren dicht dus ben je snel klaar met bellen![]()
Is je vriendin ook vrij?
Als je een beetje propt kan je hem nu nog kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Vanavond naar The Hobbit zonder deel 2 gekeken te hebben. Topshow
Nee moet er ook nog heen. Heb al samenvatting gelezenquote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een beetje propt kan je hem nu nog kijken
Jessabelle lijkt me niet bijzonder boeiend.quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Daarna of naar Horrible Bosses 2, John Wick of Jessabelle
Mij ook niet. John Wick ook niet, maar die krijgt wel goeie recensiesquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jessabelle lijkt me niet bijzonder boeiend.
John Wick was wel aardig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook niet. John Wick ook niet, maar die krijgt wel goeie recensies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |