Gvd Toot .....quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom uit bed, verband verwisselen. m'n moeder gilt zowat. Hele verband onder 't bloed en zelfs er langsheen. Op de plek waar het allemaal begonnen is met de sinus, zit gewoon een opening/gat/wond die opengesprongen is. En ik heb niets gedaan.
Meteen ziekenhuis gebeld. Guess what? Geen poli, geen verband opdoen en spoel het maar, geneest ooit vanzelf wel weer. Zo niet, dan niet hè.
Da;s lief, maar dan rijden we natuurlijk zelf wel heen. Het bloedde net niet, maar had wel behoorlijk gebloed. En het lag duidelijk open. Heb ook een foto gezien dus heb het zelf ook kunnen zien. Als het niet goed gaat rijden we heen, uiteraard.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef Etsu het volgende:
Zoals ik al zei: je moet je niet zo makkelijk laten afschepen.
Ik heb al aangeboden om je naar het ziekenhuis te rijden, dus let me know
Daar moest je nu al zijn .....quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik laat me niet zomaar afschepen natuurlijk, als het ons niet aanstaat rijden we gewoon naar 't ziekenhuis.
Dus je doet nu gewoon wat dat wijf heeft gezegd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da;s lief, maar dan rijden we natuurlijk zelf wel heen. Het bloedde net niet, maar had wel behoorlijk gebloed. En het lag duidelijk open. Heb ook een foto gezien dus heb het zelf ook kunnen zien. Als het niet goed gaat rijden we heen, uiteraard.
Als we welkom waren wel, ja. Ik heb 20 minuten aan die telefoon gehangen en heel duidelijk gemaakt wat er gaande was, maar hè, het is bijna kerst, dus het kon wel wachten. Spoel het maar, je bloedt niet zomaar dood toch. :")quote:
En jij pikt dat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als we welkom waren wel, ja. Ik heb 20 minuten aan die telefoon gehangen en heel duidelijk gemaakt wat er gaande was, maar hè, het is bijna kerst, dus het kon wel wachten. Spoel het maar, je bloedt niet zomaar dood toch. :")
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom uit bed, verband verwisselen. m'n moeder gilt zowat. Hele verband onder 't bloed en zelfs er langsheen. Op de plek waar het allemaal begonnen is met de sinus, zit gewoon een opening/gat/wond die opengesprongen is. En ik heb niets gedaan.
Meteen ziekenhuis gebeld. Guess what? Geen poli, geen verband opdoen en spoel het maar, geneest ooit vanzelf wel weer. Zo niet, dan niet hè.
Dit. Gewoon gaan Toot.quote:
Godver.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef Toto69 het volgende:
De fuckquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Heel goed van hem!quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
Toto vraagt mij op de app of ik jullie wil laten weten dat hij nu naar het ziekenhuis gaat.
Goedzo. Als het kan; hou ons hier maar op de hoogte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
Toto vraagt mij op de app of ik jullie wil laten weten dat hij nu naar het ziekenhuis gaat.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |