Dan kennen ze je dus niet.quote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Om de vraag te beantwoorden: nee.
Ouders hebben een soort imago van mij en daar hoort wijn niet bij.
Hoogste bod van ene L. Hamming?quote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
https://veiling.3fm.nl/polaroid-lucas-hamming#product/0/
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
Echt? Ik heb mijn ouders ondertussen behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik a) drink, dat b) lekker vindt en dat ze c) daar echt helemaaaal niets meer over te zeggen hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Om de vraag te beantwoorden: nee.
Ouders hebben een soort imago van mij en daar hoort wijn niet bij.
He rustig aan he ik ken hem persoonlijkquote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
https://veiling.3fm.nl/polaroid-lucas-hamming#product/0/
Stiekem weten ze het ook wel. En eigenlijk drink ik het over algemeen niet veel of vaak.quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mijn ouders ondertussen behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik a) drink, dat b) lekker vindt en dat ze c) daar echt helemaaaal niets meer over te zeggen hebben
Gewoon met 1 glas beginnen bij zequote:Op maandag 22 december 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stiekem weten ze het ook wel. En eigenlijk drink ik het over algemeen niet veel of vaak.
Los SilentChaos speelt dit nummer ook met de bandquote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de band die met een cover van dit nummer een hit scoorde, Los Lobos, nog een paar keer live gezien vorig jaar. Ze speelden dit nummer alleen niet
Ik word meestal heel stilletjes en kruip in een hoekje als ik teveel gedronken heb. Of ik ga uitbundig dansen, maar daar is meestal de sfeer niet naar.quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon met 1 glas beginnen bij zezolang je niet ladderzat kerstliedjes van Fomdeck aan het lallen bent moet het goedkomen toch
Los Gezelligosquote:Op maandag 22 december 2014 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Los SilentChaos speelt dit nummer ook met de band
Ik begon gewoon om 13:00 een halve liter Schultenbrau open te trekken voor hun neus en zei: "Pap, mam, ik heb een probleem"quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon met 1 glas beginnen bij zezolang je niet ladderzat kerstliedjes van Fomdeck aan het lallen bent moet het goedkomen toch
Echt het saaiste nummer ever als slaggitaristquote:
quote:
Je probleem was dat zij niet dronken?quote:Op maandag 22 december 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik begon gewoon om 13:00 een halve liter Schultenbrau open te trekken voor hun neus en zei: "Pap, mam, ik heb een probleem"
De enigen die mij alcohol aanbieden zijn mijn oudersquote:Op maandag 22 december 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik begon gewoon om 13:00 een halve liter Schultenbrau open te trekken voor hun neus en zei: "Pap, mam, ik heb een probleem"
Wil je mijn penis live zien?quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de band die met een cover van dit nummer een hit scoorde, Los Lobos, nog een paar keer live gezien vorig jaar. Ze speelden dit nummer alleen niet
Ik word heel kuffelig, waar mijn vriend al snel wel weer genoeg van heeftquote:Op maandag 22 december 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word meestal heel stilletjes en kruip in een hoekje als ik teveel gedronken heb. Of ik ga uitbundig dansen, maar daar is meestal de sfeer niet naar.
Ik zal mijn vergrootglas meebrengen!quote:
quote:
Mijn vader drinkt gelukkig graag een glaasje meequote:Op maandag 22 december 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je probleem was dat zij niet dronken?
Niks mis met rum-cola. Vooral met goede rumquote:Op maandag 22 december 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn vader drinkt gelukkig graag een glaasje mee
Weliswaar rum-cola, maar toch
En met goede cola danquote:Op maandag 22 december 2014 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks mis met rum-cola. Vooral met goede rum
FTFYquote:Op maandag 22 december 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal mijn verkleinglas meebrengen!
Captain Morgan Black Label, altijdquote:Op maandag 22 december 2014 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks mis met rum-cola. Vooral met goede rum
Captain & cokequote:Op maandag 22 december 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Captain Morgan Black Label, altijd
Hier niet.quote:
Ach ja. Pepsi is prima om te mixen, pure Pepsi hoef ik niet. Coca cola is wel het lekkerste, maar First Choice zit er qua smaak dicht genoeg bij naar mijn mening. Ranzig is het huismerk van C1000quote:
Green Day, heb ik ook live gezien.quote:
Moet ik nog eens halen. Ik ben momenteel vooral van de Havana Clubquote:Op maandag 22 december 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Captain Morgan Black Label, altijd
quote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het geniaalste was nog jaren geleden toen mijn moeder teveel wijn op had nadat we terug kwamen van opa & oma. Ze zat voorin in de auto met wijnfles en ze zei de hele tijd tegen mijn stiefpa: "weet je? ik vind je heel erg lief!" Wij 3 kinders op de bank moesten ons lachen in houden. Mijn moeder heeft dit een uur volgehouden.
quote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Green Day, heb ik ook live gezien.
Tja m'n vader wijkt soms wel eens af omdat mensen voor z'n verjaardag de verkeerde fles geven...quote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik nog eens halen. Ik ben momenteel vooral van de Havana Club
Ik drink alleen Coca-Cola.quote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja. Pepsi is prima om te mixen, pure Pepsi hoef ik niet. Coca cola is wel het lekkerste, maar First Choice zit er qua smaak dicht genoeg bij naar mijn mening. Ranzig is het huismerk van C1000
En ik begon niet eensquote:Op maandag 22 december 2014 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
Het gaat weer eens over drank.
Verrassend.
Ik mis een rood kleurtje.quote:
Ik heb bij ze backstage gestaanquote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Green Day, heb ik ook live gezien.
Muis is in het huisquote:Op maandag 22 december 2014 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
Het gaat weer eens over drank.
Verrassend.
Ja? ben je net zo verslavend?quote:
22 Dec 2014, 10:49: Joe Jackson - Happy Endingquote:
Thanks, weer eentje voor Spotify erbijquote:Op maandag 22 december 2014 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
22 Dec 2014, 10:49: Joe Jackson - Happy Ending
Ja. Als je mij eenmaal geproefd heb, wil je nooit meer iets anders.quote:Op maandag 22 december 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? ben je net zo verslavend?
Wel handig bij een happy ending, anders vlekt het zoquote:Op maandag 22 december 2014 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Joe Jackson
alors heeft nu het broekje uit.
Maar bij een overdosis ga je wel over je nek? en de volgende dag word je wakker met een kater?quote:Op maandag 22 december 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Als je mij eenmaal geproefd heb, wil je nooit meer iets anders.
quote:Op maandag 22 december 2014 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel handig bij een happy ending, anders vlekt het zo
Staat niet eens op Spotifyquote:Op maandag 22 december 2014 11:50 schreef Blester het volgende:
[..]
Thanks, weer eentje voor Spotify erbij
Mexicano al daar?quote:Op maandag 22 december 2014 11:51 schreef Amnistia het volgende:
De look a like van Fred durst is ook gespot!
Uhuh geniet met mate.quote:Op maandag 22 december 2014 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij een overdosis ga je wel over je nek? en de volgende dag word je wakker met een kater?
Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit zietquote:
Er is toch wel iemand hier die hem kan herkennen?quote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet
Als hij op Fred durst lijkt.. mag hij wel langer in beeld komen.. grrrrrrquote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet
Hij heeft een frituurpan op zijn rug en een mond waar het vet vanaf druiptquote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er is toch wel iemand hier die hem kan herkennen?
Dat kunnen er nooit meer dan een handvol zijn daar, dus dat moet opvallenquote:Op maandag 22 december 2014 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft een frituurpan op zijn rug en een mond waar het vet vanaf druipt
Ik ookquote:
Oh hij zat lekker weggestopt, heb m alquote:Op maandag 22 december 2014 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
jawel, ik heb hem ook in een playlist staan.
Ik mix Selección de Maestros met colaquote:Op maandag 22 december 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja m'n vader wijkt soms wel eens af omdat mensen voor z'n verjaardag de verkeerde fles geven...
Maar sinds z'n diensttijd is't eigenlijk altijd black label van captain morgan geweest![]()
Hij had daar de bijnaam "Rum Robbie"
Ik ookquote:
Met z'n tokkiehoofdquote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Coen tot nu toe het meest vlak van alle jocks...
Hij is wat saai en kan geen sfeer creërenquote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem wel sympathiek, maar ik mis iets. Moeilijk te plaatsen wat precies.quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Tettenquote:Op maandag 22 december 2014 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek, maar ik mis iets. Moeilijk te plaatsen wat precies.
QFTquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar ook bij Coen.
Trouwens het gene wat je echt mist bij Coen, is Sander natuurlijk.
Iemand een idee hoeveel volgers op twitter ie vorige week had?quote:Op maandag 22 december 2014 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Domien krijgt er veel fans bij deze week
Dit bewijst dat je gewoon elk jaar vers bloed in dat huis moet pompen, dat houdt de boel wel fris. Volgend jaar Hoogendoorn erbijquote:Op maandag 22 december 2014 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Domien krijgt er veel fans bij deze week
Is dat het beste vers bloed dat ze hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit bewijst dat je gewoon elk jaar vers bloed in dat huis moet pompen, dat houdt de boel wel fris. Volgend jaar Hoogendoorn erbij
Ik vind Hoogie wel tofquote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat het beste vers bloed dat ze hebben?
Ik heb er ook niets mee.quote:
Laat m blij zijn met zn jingle johquote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Domien, die jingle hoef ik niet elk half uur te horen
Is trouwens ook meer een Radio2 jinglequote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Domien, die jingle hoef ik niet elk half uur te horen
asjeblieft geen giel meer in het glazen huis ..quote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee.
Waarschijnlijk volgend jaar weer Giel. Veenstra lijkt me ook een grote kanshebber. Wie er verder nog bij komt / moet komen zou ik niet weten.
Giel en Gerard hebben er allebei nog niet twee jaar achter elkaar niet in gezeten. Dus je kan ervan uitgaan dat ie er volgend jaar weer in zitquote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
asjeblieft geen giel meer in het glazen huis ..
Giel is inmiddels wel zum kotzen geworden hoorquote:Op maandag 22 december 2014 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giel en Gerard hebben er allebei nog niet twee jaar achter elkaar niet in gezeten. Dus je kan ervan uitgaan dat ie er volgend jaar weer in zit
quote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef DeLuna het volgende:
Gerard en Michiel vind ik wel een goede combinatie maar dat hebben we ook al gehad.
Ik hoop het. Het wordt elk jaar toch wel minder.quote:Op maandag 22 december 2014 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou me toch niets verbazen als ze er na volgend jaar uberhaupt mee kappen in deze opzet
Laten we het hopen!quote:Op maandag 22 december 2014 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou me toch niets verbazen als ze er na volgend jaar uberhaupt mee kappen in deze opzet
Wij willen Ekstra Weekend weerquote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef DeLuna het volgende:
Gerard en Michiel vind ik wel een goede combinatie maar dat hebben we ook al gehad.
Niks ervan. Dat programma was (voor mij) al over z'n hoogtepunt heen en het is goed dat ze er mee gestopt zijn voor het ze zelf ging vervelen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij willen Ekstra Weekend weer
linksdragend?quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, over Gerard Ekdom gedroomd vannacht![]()
![]()
Nee niks seksueels voor de veranderingquote:
Ja nuquote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heeft Domien al gehuild in het Glazen Huis?
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heeft Domien al gehuild in het Glazen Huis?
quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef PinkLow het volgende:
Domien is goud! Volgend jaar weer in dat huis
Omdat ie jankt?quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef PinkLow het volgende:
Domien is goud! Volgend jaar weer in dat huis
Volgens mij zaten die tranen er al de hele morgen en ik snap dat je dan nu breekt... zeker met weinig slaap en geen etenquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef heloef het volgende:
Jezus Domien overdrijven is ook een kunst.
heeft zij t geschreven ja?quote:Op maandag 22 december 2014 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Dat heeft Sara Kroos toch prima gedaan
Hallo zeg. Hij zit daar nu, zonder ervaring, een aantal dagen met weinig slaap, vól in de belangstelling en dan zo'n liedje. Mag ie?!quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef heloef het volgende:
Jezus Domien overdrijven is ook een kunst.
quote:
Omdat ik hem het goed vind doen. Beter dan Coen.quote:
Die waren helemaal niet leukquote:Op maandag 22 december 2014 12:37 schreef TheVulture het volgende:
"Ik kom nu met een leuk Smurfennummer"
Das niet zo moeilijk.quote:Op maandag 22 december 2014 12:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Omdat ik hem het goed vind doen. Beter dan Coen.
Mwah, dat is iedereen wel.quote:Op maandag 22 december 2014 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso, als hij iemand verloren heeft die hem lief was, dan zijn dit nummers ook best wel heel erg raak. En dan in zo'n week? Kom op zeg.
zn pa was toch ook ziek geworden een paar jaar geleden tijden sr?quote:Op maandag 22 december 2014 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso, als hij iemand verloren heeft die hem lief was, dan zijn dit nummers ook best wel heel erg raak. En dan in zo'n week? Kom op zeg.
Ik kan dit nummer niet meer luisteren zonder hier aan te denkenquote:
Dusquote:
Ik nu ookquote:Op maandag 22 december 2014 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer niet meer luisteren zonder hier aan te denken
Etcie.quote:Op maandag 22 december 2014 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dusde een is er gevoeliger voor dan de ander. Zuur gedrag hier
Dat inderdaad. Had hem daardoor wekenlang in mijn kop en vervolgens maar als ringtone ingesteldquote:Op maandag 22 december 2014 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer niet meer luisteren zonder hier aan te denken
Zuur gedrag?quote:Op maandag 22 december 2014 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dusde een is er gevoeliger voor dan de ander. Zuur gedrag hier
Wauw fantastische post, goed onderbouwd, on-ge-lof-e-lijk.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauw fantastische post, goed onderbouwd, on-ge-lof-e-lijk.
Erg mooi liedje en ook een van de mooste momenten tot nu toe... dat liedje live in het huis, de emotie bij Irene en Domienquote:
Vergeet het shirt, hoe zit het met dat zoenen?quote:
Beide niet voor mijquote:Op maandag 22 december 2014 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet het shirt, hoe zit het met dat zoenen?
Nee da's alleen voor hitsige mannenquote:
Owh. Jammerquote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee da's alleen voor hitsige mannen
Weet niet of Domien op hitsige mannen valtquote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee da's alleen voor hitsige mannen
Nee maar dat was juist de grapquote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of Domien op hitsige mannen valt
Werken?quote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Misschien tot vanavond, anders tot morgenavond
Tot weer maar weer dan maar weerquote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Misschien tot vanavond, anders tot morgenavond
Ow, nouja, zolang Domien er ook om kan lachen zie ik het probleem nietquote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat was juist de grap
Valt nog tegen als je bedenkt hoeveel promotie ze krijgen op 3FM...quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt nog tegen als je bedenkt hoeveel promotie ze krijgen op 3FM...
/Roel
Ja wie kent ze nietquote:Op maandag 22 december 2014 13:37 schreef JaneDoe het volgende:
we hebben weer te maken met een serious talent?
Geloof me, als je kind zo aan een knuffel gehecht is en hij/zij breekt dag en nacht de tent af dan doe je allesquote:
Kom op zeg! Dat zo'n kind z'n pop mist begrijp ik best, maar daar ga je als ouder niet om huilen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, als je kind zo aan een knuffel gehecht is en hij/zij breekt dag en nacht de tent af dan doe je alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |