Snap ik. VBL SC was toch wel de gezelligste van alle SC's hier op FOK.quote:Op maandag 22 december 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes![]()
Niks loos Happel. We hadden een beetje heimwee naar jullie van VBL.
Tyron kwam gister even en trok gelijk z'n broek uit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap ik. VBL SC was toch wel de gezelligste van alle SC's hier op FOK.
Kom eens online lambal, je hebt je eerste welkom terug topic al gemistquote:
Wacht, wat?quote:
Als ik zo oppervlakkig heb gelezen is de enige voorwaarde dat het allemaal een beetje snel gaat. Nou ja niet alles maar verloven, trouwen. Huisje boompje beestje.quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Moet eerst de voorwaarden nog lezen en op accepteren klikken
Volgens KB hangen er nog meer voorwaarden aan voor ik van de voordelen kan genietenquote:Op maandag 22 december 2014 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik zo oppervlakkig heb gelezen is de enige voorwaarde dat het allemaal een beetje snel gaat. Nou ja niet alles maar verloven, trouwen. Huisje boompje beestje.
Tja en dat pakket voorwaarden wordt waarschijnlijk fors uitgebreid nadat je ja voor het altaar hebt gezegd.quote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens KB hangen er nog meer voorwaarden aan voor ik van de voordelen kan genieten
Zit er dik inquote:Op maandag 22 december 2014 11:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja en dat pakket voorwaarden wordt waarschijnlijk fors uitgebreid nadat je ja voor het altaar hebt gezegd.
Sorry! Was pas gister avond 23:50 weer welkom en vakantie dus laat wakker!quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kom eens online lambal, je hebt je eerste welkom terug topic al gemist
Nee nee, onder artikel 76 lid 12.4 staat dat wanneer je vraagt naar de voorwaarden je er sowieso mee instemt en dat je eigenlijk er niet meer zomaar vab af komt. XOquote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Moet eerst de voorwaarden nog lezen en op accepteren klikken
Had me een dag verrekend Divgod. Was pas gister avond 23:50 ofzo weer welkom, en toen sliep ik alquote:Op maandag 22 december 2014 11:58 schreef Divje het volgende:
Ach, eerst maar een paar koppen koffie naar binnen gooien![]()
![]()
![]()
Word een beetje driftig omdat Scrum er nog niet is..
[..]
Zit er dik in
scrummie! Hehequote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry! Was pas gister avond 23:50 weer welkom en vakantie dus laat wakker!
Maar dank iedereen
Seems legitquote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee nee, onder artikel 76 lid 12.4 staat dat wanneer je vraagt naar de voorwaarden je er sowieso mee instemt en dat je eigenlijk er niet meer zomaar vab af komt. XO
HE'S BACKquote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had me een dag verrekend Divgod. Was pas gister avond 23:50 ofzo weer welkom, en toen sliep ik al.
Maar die PSVérs. Die zijn niet zo slim.
Oeh dé Scrummie.quote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Maar naam topicEcht, jullie zijn mijn helden.
Eerst paar maand, nu een halve weekquote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeh dé Scrummie.
Hoe lang ben je weggeweest?
Hahaha ja.. het is dat ie van ons is, maar die Swertsquote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Seems legit
[..]
HE'S BACK![]()
Bij NAC lopen er overigens ook een paar rondallemachtig zeg.
Die ja, maar die gozer die naast 'm staat. Van der Weg kwijt ofzoiets. Bodybuilder met een draaicirkel van 25 meterquote:Op maandag 22 december 2014 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja.. het is dat ie van ons is, maar die Swerts. Goeie gozer hoor, daar niet van.
I know right? Wanneer ga je gone girl kijken?quote:
En, hoe was die halve week zonder fok?quote:Op maandag 22 december 2014 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerst paar maand, nu een halve week
Oja! Die is nog dommer. En dikker trouwens. Ik moest wel lachen toen Kazim z'n shirtje moest wisselen, spieren als Ronaldo, en dat staat dan naast die van der Wegquote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Die ja, maar die gozer die naast 'm staat. Van der Weg kwijt ofzoiets. Bodybuilder met een draaicirkel van 25 meter
Frustrerend hoor, uitlaatklepje was ineens weg..quote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right? Wanneer ga je gone girl kijken?
[..]
En, hoe was die halve week zonder fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |