smooth as fuckquote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend om door een fotomodel op FB toegevoegd te worden.![]()
![]()
o dat was bij paus idd, maar ik heb sowieso ooit een verjaardagtopic van jou gezien waarin je zei dat iedereen zei dat je 40 was door je nummers in je usernamequote:
uhuh, ik hoor vaak 45quote:Op maandag 22 december 2014 14:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
o dat was bij paus idd, maar ik heb sowieso ooit een verjaardagtopic van jou gezien waarin je zei dat iedereen zei dat je 40 was door je nummers in je username
quote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend om door een fotomodel op FB toegevoegd te worden.![]()
![]()
wat is ditquote:Op maandag 22 december 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]twitter:DAMNLOUKEPXNK twitterde op donderdag 18-12-2014 om 22:13:47@TheBradge I wouldnt say it if I didnt mean it reageer retweet
dit doenquote:Op maandag 22 december 2014 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee paus zit altijd zijn bans netjes uit
Oh ja, dat zou wel kunnen. Ik dacht dat het misschien die mountainbikerfaggot was, maar daar typt ie te normaal voor.quote:
Is dat niet bikey? Weet niet zeker.quote:
Exact wat ik dachtquote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou wel kunnen. Ik dacht dat het misschien die mountainbikerfaggot was, maar daar typt ie te normaal voor.
Wie ben jij nou?quote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dat niet bikey? Weet niet zeker.
quote:
Typt te normaal idd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou wel kunnen. Ik dacht dat het misschien die mountainbikerfaggot was, maar daar typt ie te normaal voor.
dat als een mongool typen kon toch gewoon expres zijnquote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het bikey wasquote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dat niet bikey? Weet niet zeker.
Idd. Wel sneu om dat soort shit te verzinnen, dan moet je toch wel een behoorlijk kutleven hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Typt te normaal idd.
Rare gast is dat toch.
Twijfel echt of dat hersenverhaal wel waar is.
Nee.. hij.. typt.. echt.. altijd.. zo..quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat als een mongool typen kon toch gewoon expres zijn
o:quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja kan, maar volgens mij typt hij gewoon echt zo.quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |