link link danquote:
Arianaquote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt in de buurt maar vind toch ariana iets knapper
Jij trollt mij. Jij bent Totoquote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
schijnbaar, maar volgens mij word ik nog steeds getrolled
ik ga weg hier en meld me aan bij 40+
Ik kan jullie niet meer aan
We hadden S_Z wijsgemaakt dat voederbietel en ik kloons waren van elkaar, en als S_Z een van ons DM'de hielden we elkaar op de hoogte van wat we moesten zeggen enzo.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We hadden S_Z wijsgemaakt dat voederbietel en ik kloons waren van elkaar, en als S_Z een van ons DM'de hielden we elkaar op de hoogte van wat we moesten zeggen enzo.
[..]
We hadden S_Z wijsgemaakt dat voederbietel en ik kloons waren van elkaar, en als S_Z een van ons DM'de hielden we elkaar op de hoogte van wat we moesten zeggen enzo.
[..]
ZO GEMEENquote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel knap zijnquote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is twee keer mijn leeftijd, heeft een kind, en is 1000x knapper dan ik
Ik ben graflelijk man...quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel knap zijnAl wist ik het wel, hij is kermit.
Wie ben jij nou?quote:
Wat vind je van mijn UIquote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel knap zijnAl wist ik het wel, hij is kermit.
slaap_zak is gewoon slaap_zakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |