Bij jouw post staat toch echt een tweetjequote:
Alsof jij voor mij zou kiezen als je Jennifer Lawrence kon krijgenquote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Jouw tekst was dat je veel liever met mij ging Sammie.
Nou, dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij voor mij zou kiezen als je Jennifer Lawrence kon krijgen.
Ik geloof je nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, dat zou zomaar kunnen ja.
True story.
Zit bijna geen fucking actie in, je kan hem echt beter downloaden of huren zonde om naar de bios te gaan.quote:
Hmmm... Ja, ik hoor meer verhalen over dat ie tegenvalt (die hoor ik van The Hobbit ookquote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bijna geen fucking actie in, je kan hem echt beter downloaden of huren zonde om naar de bios te gaan.
Eerste half uur is alleen maar gepraat (srs)
Al weet ik natuurlijk nooit hoe ze in het echt is en hoe ik dan reageer. Maar nu neig ik toch eerder naar met jou gaan.quote:
Zie, je krabbelt al terug.quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al weet ik natuurlijk nooit hoe ze in het echt is en hoe ik dan reageer. Maar nu neig ik toch eerder naar met jou gaan.
Heb je desolation of smaug gezien?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ja, ik hoor meer verhalen over dat ie tegenvalt (die hoor ik van The Hobbit ook).
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je desolation of smaug gezien?
dat beloofde wel een stevige fittie te worden toch
Ik vond dat politieke spelletje wel leuk eigenlijk. Maar de actie was inderdaad wat magertjes.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bijna geen fucking actie in, je kan hem echt beter downloaden of huren zonde om naar de bios te gaan.
Eerste half uur is alleen maar gepraat (srs)
Ik ben weer pessimistisch. Oké, wanneer gaan we?quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, ik wilde juist aangeven dat ik jou nu zelfs hoger inschat.
Naar the Hobbit?quote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben weer pessimistisch. Oké, wanneer gaan we?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |