ben jij dan de buurman?quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik zal op jou stemmen als Tatjana
Maar het zijn wel keigoede paintsquote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
paints droppen in klb =/= een award verdienen
Gaat goed vandaagquote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 619
k bedoel van djedje..want zij is tatjanaquote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Mits ik pics te zien krijg kan ik hierover oordelen
kijk even in CRE wat mensen daar tekenen, dat is natuurlijk niet grappig oderzo, maar damn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het zijn wel keigoede paints
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k bedoel van djedje..want zij is tatjana
link¿quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
kijk even in CRE wat mensen daar tekenen, dat is natuurlijk niet grappig oderzo, maar damn.
die samael is de zoon van van goch ofzo
619 is een teringeng getal.quote:
waaromquote:
Pics van mij?quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Mits ik pics te zien krijg kan ik hierover oordelen
check haar foboquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef terrastegel het volgende:
Mits ik pics van djedje krijg kan ik mijn mening vormen over mijn stem
En dan heb ik nog zo m'n best gedaanquote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arme remqo, loopt hij weer een stem mis.
Foboquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef terrastegel het volgende:
Mits ik pics van djedje krijg kan ik mijn mening vormen over mijn stem
Wacht maarquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan heb ik nog zo m'n best gedaan
http://arcee862.com/vandaag.php?user=deadprezquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat tellertje om te zien hoeveel posts je hebt?
De opties liggen nog open.quote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan heb ik nog zo m'n best gedaan
Ja dat is fucking sick inderdaad, maar ik vind de "amateuristische" (no offence, remqo en toto en zo jullie snappen wel wat ik bedoel) paints leukerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |