SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Niet, denk ik. Heb jij eigenlijk al gestemd?quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wanneer gaat fok! het systeem invoeren dat we TT's kunnen editten?
Nee, ik ben dit al de hele tijd uit aan het stellen. Misschien toch maar even doen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet, denk ik. Heb jij eigenlijk al gestemd?
Goed planquote:Op zondag 21 december 2014 22:48 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit al de hele tijd uit aan het stellen. Misschien toch maar even doen.
ik denk niet dat je liegtquote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet, denk ik. Heb jij eigenlijk al gestemd?
Zegt natuurlijk nog steeds geen fuck. Ik kan een kaas zijn of gewoon een blanke Marokkaan of zoquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op zondag 21 december 2014 22:48 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit al de hele tijd uit aan het stellen. Misschien toch maar even doen.
Er zijn geen fitties meer. De eerste zin snap ik niet.quote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Eerst een lekker Postel dubbeltje en nu een Brugse zot. Hoe gaat de fittie?
k denk nooit.quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wanneer gaat fok! het systeem invoeren dat we TT's kunnen editten?
oja das waar. Nou vertel welke is het?quote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk nog steeds geen fuck. Ik kan een kaas zijn of gewoon een blanke Marokkaan of zo
Is toch niet relevant.quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja das waar. Nou vertel welke is het?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]Ik zal op jou stemmen als TatjanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwhoihihihquote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik zal op jou stemmen als Tatjana
haha geen kaaskop dus. Wrm zo ontwijkend doen? T antwoord maakt niet uit hoor maar is leuk voor de beeldvormingquote:
Jawel, gewoon Nederlands.quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha geen kaaskop dus. Wrm zo ontwijkend doen? T antwoord maakt niet uit hoor maar is leuk voor de beeldvorming
Arme remqo, loopt hij weer een stem mis.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
stem ook op mij anders djoek ik jequote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
paints droppen in klb =/= een award verdienenquote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arme remqo, loopt hij weer een stem mis.
ben jij dan de buurman?quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Maar het zijn wel keigoede paintsquote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
paints droppen in klb =/= een award verdienen
Gaat goed vandaagquote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 619
k bedoel van djedje..want zij is tatjanaquote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Mits ik pics te zien krijg kan ik hierover oordelen
kijk even in CRE wat mensen daar tekenen, dat is natuurlijk niet grappig oderzo, maar damn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het zijn wel keigoede paints
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k bedoel van djedje..want zij is tatjana
linkæquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
kijk even in CRE wat mensen daar tekenen, dat is natuurlijk niet grappig oderzo, maar damn.
die samael is de zoon van van goch ofzo
619 is een teringeng getal.quote:
waaromquote:
Pics van mij?quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Mits ik pics te zien krijg kan ik hierover oordelen
check haar foboquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef terrastegel het volgende:
Mits ik pics van djedje krijg kan ik mijn mening vormen over mijn stem
En dan heb ik nog zo m'n best gedaanquote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arme remqo, loopt hij weer een stem mis.
Foboquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef terrastegel het volgende:
Mits ik pics van djedje krijg kan ik mijn mening vormen over mijn stem
Wacht maarquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan heb ik nog zo m'n best gedaan
http://arcee862.com/vandaag.php?user=deadprezquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat tellertje om te zien hoeveel posts je hebt?
De opties liggen nog open.quote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan heb ik nog zo m'n best gedaan
Ja dat is fucking sick inderdaad, maar ik vind de "amateuristische" (no offence, remqo en toto en zo jullie snappen wel wat ik bedoel) paints leukerquote:
dimaquote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef terrastegel het volgende:
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: dit nog en dan is mijn lijstje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe housesquote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef terrastegel het volgende:
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: dit nog en dan is mijn lijstje af
werken is een ziekte roven is een gavequote:
Ik hou niet zo van Roken.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
werken is een ziekte roven is een gave
-> KLB SCquote:
Richolio.quote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef terrastegel het volgende:
dat staat er dan ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Roken.
Doe mij maar een jointje.
vigilant is chillquote:
sry ik ben kkr blindquote:
quote:Meest geliefde user: Deadprez
Meest geliefde moderator: Frank_Debrin
Irritantste troll: PausNicolaas
Meest gevatte user: Slaap_Zak
Meest empathische KLB-er: Remqo
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Copthorne
De Tatjana Simic: DjeDje
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: Dimachaerus
Ik mis je: Marie30
Room 101: Plas in zijn/haar kont
weet ik, maar stemmen ronselen hiero mag alleen Remqo doenquote:
Goed lijstjequote:
nee je bent mij vergetenquote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zal ik dit als mijn definitieve lijstje doen?
Copthorne moet sws blijven staan, die moet winnen van mapima. Sws dat hij dan weer helemaal uitfliptquote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Die klb er die aan man vrouw moet komen richolio. Want nu doe je dima omdat iedereen dat doet.quote:
Ja boeie, ik heb haywood genomineerd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Blackings het volgende:
iedereen marie30 als ik mis je, mensen lezen niet wat er staat als beschrijving, het is voor gebanden...
Maar iedereen die gebanned is heeft het verdiendquote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Blackings het volgende:
iedereen marie30 als ik mis je, mensen lezen niet wat er staat als beschrijving, het is voor gebanden...
Doe hoink als meest gevatte user.quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
rip haywoodquote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja boeie, ik heb haywood genomineerd.
Nicequote:
ooit zal ze terugkomen en mij boobpics sturen omdat ik haar genomineerd hebquote:
Na zijn beef met houses is hoink niet meer relevant in die categorie.quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe hoink als meest gevatte user.
Nee je hebt niks gemist in het vorige deelquote:
niks = niks hermanquote:
Huidige nmr 1 is een flikkertje.quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
Na zijn beef met houses is hoink niet meer relevant in die categorie.
quote:Meest geliefde user: Deadprez
Meest geliefde moderator: Frank_Debrin
Irritantste troll: PausNicolaas
Meest gevatte user: Slaap_Zak
Meest empathische KLB-er: Remqo
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Copthorne
De Tatjana Simic: DjeDje
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: richolio
Ik mis je: Haywood
Room 101: Plas in zijn/haar kont
ok bedanktquote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je hebt niks gemist in het vorige deel
als je dan ook een poephoofd gaat zijn spel het dan tenminste als hermannquote:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo gehaat wordt op chroestjov.quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huidige nmr 1 is een flikkertje.
whehequote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Remqo het volgende:
Voor de 'ik mis je' ga ik voor Tribalwars stemmen, dat is iets wat ik zeker weet.
Lees je z'n posts wel? Wat een treurnis die kerel met z'n alpha beta verhalen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo gehaat wordt op chroestjov.
hij denkt interessant te zijn ofzoquote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo gehaat wordt op chroestjov.
Nja oké, maar buiten dat vind ik zijn posts in random topics vaak wel grappig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lees je z'n posts wel? Wat een treurnis die kerel met z'n alpha beta verhalen.
ik kan dit beamen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja oké, maar buiten dat vind ik zijn posts in random topics vaak wel grappig.
dat is het hele punt van slowchat togquote:Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef Blackings het volgende:
Ik besef nu dat ik in korte tijd heel veel post, ik typ veel maar zeg weinig #BlackLife
Ik verval altijd in ziedende woede zodra ik 'em zie en in rage mode wordt er helaas niet meer gelachen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja oké, maar buiten dat vind ik zijn posts in random topics vaak wel grappig.
-1quote:Op zondag 21 december 2014 23:09 schreef Blackings het volgende:
+1 deze post als je beamen als beamen leest (engels).
In de sc over die tr?quote:Op zondag 21 december 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
Al was het wel mooi dat hij door braddie op z'n plek gezet werd
Ja gewoon in de klb scquote:
heb ik allang gedaan jongequote:
geen zorgen, als je langer actief was had ik nog niet op je gestemd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb nog geen enkele stem, maar dat komt omdat ik pas terug actief ben van vorige maand
stem babelquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen, als je langer actief was had ik nog niet op je gestemd.Ik ben het ondertussen wel gewend dat iedereen zijn voeten aan mij veegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede fatoe +25 e-rep.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik ben het ondertussen wel gewend dat iedereen zijn voeten aan mij veegt
that's just the fok! lifequote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
de fatoe niet begrijpenquote:
begrijp ik wel hoorquote:
Maar wat als iemand nou geen voeten heeftquote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Postelse Dubbel en Brugse Zot zijn beide biertjes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn geen fitties meer. De eerste zin snap ik niet.
Oh ik drink alleen pauperbierquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Postelse Dubbel en Brugse Zot zijn beide biertjes.
La chouffe is anders ook niet slechtquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Postelse Dubbel en Brugse Zot zijn beide biertjes.
ik denk dat hij een ander programma gebruikt.quote:
watquote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfportret van PausNicolaas blijkbaar
Srs? Bron?quote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
Ik weet niet of je imgur foto's kunt verwijderen maar:HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
oh is niet echt paus dusquote:Op zondag 21 december 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
Oh dat was die kerel die mee deed aan ik heb het nog nooit gedaan.
ik wist niet dat de stereotypes over nekbaard-FOK!kers echt waren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Meen ik hoor, kan me vergissen uiteraard. Voor zekerheid Chai even dm'en.quote:
Het baardentopic in LIF nooit gezien?quote:Op zondag 21 december 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wist niet dat de stereotypes over nekbaard-FOK!kers echt waren.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan #7 Marcel is de baas
Komt uit dit topic, vb zal dus wel gelijk hebben. Anticlimax
Even kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het baardentopic in LIF nooit gezien?
quote:Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef terrastegel het volgende:
Iemand een hemd nodig? V&A / [TK] Nieuw geruit overhemdWat een ongelofelijk lelijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
PausNicolaas is dan ook nog niet half zo achterlijk als dat 'ie graag laat voorkomen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan #7 Marcel is de baas
Komt uit dit topic, vb zal dus wel gelijk hebben. Anticlimax
Nou..quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
PausNicolaas is dan ook nog niet half zo achterlijk als dat 'ie graag laat voorkomen.
is voe tochquote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zijn UI is anders ook niet mis![]()
Wel een slechte dan.quote:
Willoow = nikonloverquote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens laatst even dat paus Nikonlover was, maar ik denk dat ik weer gewoon te snel denk dat iemand een kloon is.
Jij bent redelijk paranoļde ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens laatst even dat paus Nikonlover was, maar ik denk dat ik weer gewoon te snel denk dat iemand een kloon is.
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent redelijk paranoļde ja.
Ben je er al van overtuigd dat ik geen kloon ben inmiddels?
Hoi Toot!quote:
Hij weet meer mensen te irriteren met één post dan Mapima met een heel topic.quote:
Goed hoor, geef ze vooral erkenning.quote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op hem gestemd heb als irritantste troll
Ja, dat is ook wel weer waar iddquote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij weet meer mensen te irriteren met één post dan Mapima met een heel topic.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent redelijk paranoļde ja.
Ben je er al van overtuigd dat ik geen kloon ben inmiddels?
Ik niet.quote:
Weet ik veel, dat Scandinavische meiske dat hier altijd populair was. Voe.quote:
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat zou je ook zeggen als je wel een kloon was.
Emilie Nereng dusquote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat Scandinavische meiske dat hier altijd populair was. Voe.
ze is toch noors?quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat Scandinavische meiske dat hier altijd populair was. Voe.
Oh is dat haar echte naamquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Toot!
Kusje op je zere billetjes![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik twijfelde tussen Zweeds en Noors, vandaarquote:
Zijn vaak wel mooie vrouwen daaro.quote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Zweeds en Noors, vandaar
ja weet ikquote:
Het is andersom, jij bent gewoon een uit de hand gelopen kloon van mij.quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent sowieso mijn kloon dus ff dimmen.
Iddquote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn vaak wel mooie vrouwen daaro.
Ja, ik zou eigenlijk eens wat moeten indammen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is andersom, jij bent gewoon een uit de hand gelopen kloon van mij.
Maar volgens NWS en de FP is het tegenwoordig een hel op aarde door alle immigranten.quote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn vaak wel mooie vrouwen daaro.
Hier toch ook?quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar volgens NWS en de FP is het tegenwoordig een hel op aarde door alle immigranten.
Als je in Malmö komt zie je dat ook wel. Lijkt me stug dat je dat ergens op een berg ook tegenkomt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar volgens NWS en de FP is het tegenwoordig een hel op aarde door alle immigranten.
Mweh, wel minder volgens mij. Sowieso minder erg dan op de FP.quote:
Ik dacht dat dat heel erg meeviel daar juistquote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
En sowieso is Scandinaviė een erg nationalistisch gebied, zal ook wel wat kleuring geven aan de berichtgeving.
Isaac is toch pas 17 gewordenquote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Blackings het volgende:
Kloons van mij:
IsaacCuenca
PausNicolaas
pionnetje
ligt aan waar hé.quote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
En sowieso is Scandinaviė een erg nationalistisch gebied, zal ook wel wat kleuring geven aan de berichtgeving.
Bij Paus is er toch wel iets helemaal verkeerd gegaan danquote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Blackings het volgende:
Kloons van mij:
IsaacCuenca
PausNicolaas
pionnetje
hij zei tegen mij dat hij ouder wasquote:
Hmm volgens mij niet hoorquote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
hij zei tegen mij dat hij ouder was
Waar baseer je dat op.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
kweetniet hoor, maar ik denk niet dat chroestjov echt tr's plaatst
Denemarken participeert niet in de Euro. De andere landen voeren ook van die halfslachtige grenscontroles uit. Sterke culturele nationaliteit. Ze hebben gewoon nooit te kampen gehad met immigranten en zijn altijd steen rijk geweest, dan is het makkelijk om socialistisch te zijn. Nu krijgen ze daar wat moeite mee.quote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat heel erg meeviel daar juist
Ja, hij is best chill, maar soms moet hij gewoon even niet zo biggie doenquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef Blackings het volgende:
maar zonder dollen, paus is best aardig.
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
kweetniet hoor, maar ik denk niet dat chroestjov echt tr's plaatst
^quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
ik maak alleen tr's als ik racisten een ban aan wil smeren
Nergens op eigenlijk.quote:
Soms moet hij echt z'n bek even houdenquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, hij is best chill, maar soms moet hij gewoon even niet zo biggie doen
en dit zal paus nooit lezen maar wel weer morgen als je hem een mongool noemtquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, hij is best chill, maar soms moet hij gewoon even niet zo biggie doen
We waren het er vandaag ergens nog over eens dat mensen die geen kristalkind zijn hun bek moeten houdenquote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dit zal paus nooit lezen maar wel weer morgen als je hem een mongool noemt
"As of 2014, an official study showed that 4,081,000 people or 79.9% of the total population were Norwegians having no migrant background "quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denemarken participeert niet in de Euro. De andere landen voeren ook van die halfslachtige grenscontroles uit. Sterke culturele nationaliteit. Ze hebben gewoon nooit te kampen gehad met immigranten en zijn altijd steen rijk geweest, dan is het makkelijk om socialistisch te zijn. Nu krijgen ze daar wat moeite mee.
Daar zit wat in ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denemarken participeert niet in de Euro. De andere landen voeren ook van die halfslachtige grenscontroles uit. Sterke culturele nationaliteit. Ze hebben gewoon nooit te kampen gehad met immigranten en zijn altijd steen rijk geweest, dan is het makkelijk om socialistisch te zijn. Nu krijgen ze daar wat moeite mee.
Weet ik niet, ik ken hem niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo'n bitch is het ook weer niet toch.
gelukkig hoef ik dan m'n bek niet te houdenquote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
We waren het er vandaag ergens nog over eens dat mensen die geen kristalkind zijn hun bek moeten houden
Finland stikte in de jaren <'45 ook van de nationaalsocialisten dacht ik. Zegt ook niet alles, ieder land in Europa was op z'n minst anti-Semitisch maar toch.quote:
Hij is alpha as fuck mocht je het je afvragen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken hem niet.
zichzelfquote:
xPressie ookquote:
Er zijn een hoop landen vandaag de dag die anti-semitisch zijn. Een grove schatting: 98% van de wereldbevolking.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Finland stikte in de jaren <'45 ook van de nationaalsocialisten dacht ik. Zegt ook niet alles, ieder land in Europa was op z'n minst anti-Semitisch maar toch.
quote:
dat heeft toch niets te maken met hoe iemand zich gedraagt op een forum. daar kun je juist alles maken wat je wiltquote:
Kapot gooien met iets in de buurtquote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef terrastegel het volgende:
Iemand een idee hoe ik de stereo van uit m'n bed kan uitzetten zonder op te moeten staan?
Ik heb geen afstandsbediening
het schemert door.quote:Op zondag 21 december 2014 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heeft toch niets te maken met hoe iemand zich gedraagt op een forum. daar kun je juist alles maken wat je wilt
nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef terrastegel het volgende:
Iemand een idee hoe ik de stereo van uit m'n bed kan uitzetten zonder op te moeten staan?
Ik heb geen afstandsbediening
quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er zijn een hoop landen vandaag de dag die anti-semitisch zijn. Een grove schatting: 98% van de wereldbevolking.
bron: Israelische lobby
trio met annabelquote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
xPressiedie heeft seks gehad met Deadprez
ja, maar dan kan ik hem morgen niet meer aanzettenquote:
trustenquote:
meisjes plagen kusjes vragen ;$quote:
en ik maar rukken in een hoekjequote:
doeiquote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga er ook eens vandoor, doei.
Water in stopcontact gooienquote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ja, maar dan kan ik hem morgen niet meer aanzetten
Ik heb een idee, ik maak gewoon kortsluiting, dan schakelt de automaat af en is de stroom ook uit.
ik ga hier een screencap van maken en het opsturen naar ariana grande waarna zij het bij haar concert opleest en iedereen gaat jou uitlachenquote:
Dus je hebt geen vriendin meer.quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb haar enkel al 1,5 maand niet meer gezien omdat ze tijd nodig heeft
hHaquote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga hier een screencap van maken en het opsturen naar ariana grande waarna zij het bij haar concert opleest en iedereen gaat jou uitlachen
Opzichquote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Blackings het volgende:
fylax is die vriendin van vriendin best lekker oder niet?
Fylaxje hier is 15. Dan zou jij pedofiel zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Blackings het volgende:
fylax is die vriendin van vriendin best lekker oder niet?
123 XDquote:
ewaquote:
Staat ze met een andere boiquote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
nja, als ik ze volgende week tegen kom in de kroeg ...
dat ze luisterde was een teken van interesse in jou.quote:
kloontje van DoH?quote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Fylaxje hier is 15. Dan zou jij pedofiel zijn.
Heb je weer werk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |