wat danquote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Q.C.Passed het volgende:
Je moest eens weten wat ik wil voor mijzelf.
Ga blowen en je wereld wordt veel mooierquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Q.C.Passed het volgende:
Nog effe en ik stop ook met alles. Ten kostte van alles. Spijt over 28 jaar huwelijk en de daar opvolgende scheiding en ik zit er lekker tussen in.
Ik mag jou welquote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
Terechte klacht fuck kerst TS
Gewoon niet gaan
thuis gamen en smoren
I get that a lot lately. Mss scheelt er toch meer aan dan ik hoopte.quote:
Iets of iemand om voor te leven. Nu ben ik puur aangewezen op mijzelf als het aankomt op verantwoordelijkheden. Ik ben alleen en zak weg in alles wat destructief is. Ik wil graag iemand in mijn leven die zegt "naam doe nou niet, doe het voor mij" Voor mijzelf hoef ik het niet te doen. Wat mij betreft wordt ik morgenochtend niet wakker en heb ik wat dat betreft geen enkele spijt.quote:
niet gelezenquote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Iets of iemand om voor te leven. Nu ben ik puur aangewezen op mijzelf als het aankomt op verantwoordelijkheden. Ik ben alleen en zak weg in alles wat destructief is. Ik wil graag iemand in mijn leven die zegt "naam doe nou niet, doe het voor mij" Voor mijzelf hoef ik het niet te doen. Wat mij betreft wordt ik morgenochtend niet wakker en heb ik wat dat betreft geen enkele spijt.
Leuk leven he! Als je het zo leest, maar het is nou eenmaal geen pretje om te zijn wie ik ben op dit moment.
mooi gesproken. Ik deel deze kerstgedachte ook met TSquote:Op maandag 22 december 2014 11:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Voor wat het waard is TS, je bent niet alleen in deze.
Ik ben al mijn hele volwassen leven onzichtbaar voor den vrouwmensch, ondanks veel pogingen om iemand te vinden.
Tja, alle vrouwen in mijn leven hebben mij er graag bij, maar nooit op 'die manier'.
Als je ziet waar sommige dames die me hebben afgewezen nu een relatie mee hebben: deprimerend en wederom een deuk in je eigenwaarde/zelfvertrouwen.
Mijn november en decemberdagen bestaan ook uit familieverplichtingen.
Veel verjaardagen en natuurlijk de december feestdagen.
Elke week moet je wel weer een cadeautje kopen.
Zou ook graag een levenspartner hebben om dingen mee te delen, helaas ben ik alleen maar verplichtingen aan het afwerken.
Verder veel geouwehoer en spanningen in mijn familie, terwijl je zelf er het beste van probeert te maken.
Ben natuurlijk zelf ook niet perfect.
Het is erg moeilijk om positief te blijven en motivatie te vinden om door te gaan.
Toch maar een beetje hoop proberen te houden, beste TS.
Kerst vier je gewoon met het gezin, niet met de hele meuk bijeen, die je toch amper ziet.quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Klote familieverplichtingen. Zeer terechte klacht.Een deel van mijn familie is wel leuk, maar er is ook een deel dat irritant is en die zie ik ook weer.
![]()
Kerst is sowieso kut.Sinterklaas is nog wel leuk.
![]()
Stomme commercie sowieso met dure cadeautjes.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Q.C.Passed het volgende:
Volop kankerend (afgevend) op Verblijf ik als enige "happy single"..
quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Iets of iemand om voor te leven. Nu ben ik puur aangewezen op mijzelf als het aankomt op verantwoordelijkheden. Ik ben alleen en zak weg in alles wat destructief is. Ik wil graag iemand in mijn leven die zegt "naam doe nou niet, doe het voor mij" Voor mijzelf hoef ik het niet te doen. Wat mij betreft wordt ik morgenochtend niet wakker en heb ik wat dat betreft geen enkele spijt.
Leuk leven he! Als je het zo leest, maar het is nou eenmaal geen pretje om te zijn wie ik ben op dit moment.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerst vier je gewoon met het gezin, niet met de hele meuk bijeen, die je toch amper ziet.
Waarmee hebben ze dan een relatie? Badboys, sjonnies, knappere/lelijkere figuren?quote:Op maandag 22 december 2014 11:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Voor wat het waard is TS, je bent niet alleen in deze.
Ik ben al mijn hele volwassen leven onzichtbaar voor den vrouwmensch, ondanks veel pogingen om iemand te vinden.
Tja, alle vrouwen in mijn leven hebben mij er graag bij, maar nooit op 'die manier'.
Als je ziet waar sommige dames die me hebben afgewezen nu een relatie mee hebben: deprimerend en wederom een deuk in je eigenwaarde/zelfvertrouwen.
Mijn november en decemberdagen bestaan ook uit familieverplichtingen.
Veel verjaardagen en natuurlijk de december feestdagen.
Elke week moet je wel weer een cadeautje kopen.
Zou ook graag een levenspartner hebben om dingen mee te delen, helaas ben ik alleen maar verplichtingen aan het afwerken.
Verder veel geouwehoer en spanningen in mijn familie, terwijl je zelf er het beste van probeert te maken.
Ben natuurlijk zelf ook niet perfect.
Het is erg moeilijk om positief te blijven en motivatie te vinden om door te gaan.
Toch maar een beetje hoop proberen te houden, beste TS.
Eentje met een veel oudere kerel, die overigens niet rijk is, want dat is dan natuurlijk je eerste gedachte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Waarmee hebben ze dan een relatie? Badboys, sjonnies, knappere/lelijkere figuren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |