Eens. Ik vind het heel netjes dat ze hem bij het hotel hebben afgezet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:42 schreef computergirl het volgende:
vind ik helemaal niet vreemd? Ze zijn toch geen taxi service of 'moeder op afroep'?
ik vind het al opvallend dat ze hem naar het hotel gebracht hebben.
Hmm, zou het dan toch?...quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef Mylene het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-olympisch-stadion
Amsterdam heeft natuurlijk relatief veel toeristen die de sterkte van de drugs onderschatten in combinatie met de grachten waar je relatief makkelijk in kunt vallen. Vooral voorover vallen met pissen wil nogal eens gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:04 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat het in Amsterdam kan gebeuren.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amsterdam heeft natuurlijk relatief veel toeristen die de sterkte van de drugs onderschatten in combinatie met de grachten waar je relatief makkelijk in kunt vallen. Vooral voorover vallen met pissen wil nogal eens gebeurenZelf ben ik met me bezopen harses wel eens het IJ in gevallen, kan je zeggen dat dat best koud is in Februari, mijn geluk was dat er binnen 50 een bootje lag waar ik in kon klimmen en zo de kant op
Dat is een aardig end uit de buurt van het Rembrandtplein , maar ja het waaide wel hard gisterenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef Mylene het volgende:
Wel een flink end uit de richting, ik zit even te denken en volgens mij is dat niet heel gebruikelijke plek om met de nachtbus te komen, lopen is ook zeker 3 kwartier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef Mylene het volgende:
Op plekken langs de straat doorgaans wel, maar lang niet overal, vervelende is dat kades in Amsterdam dermate hoog zijn dat je daar niet snel uit komt, daarnaast moet je niet vergeten dat een heleboel toeristen gewoon niet kunnen zwemmen, overigens verwacht ik van deze persoon dat hij dat wel kan, en gezien zijn afkomst ook wel een beetje tegen de kou kan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, levensgevaarlijk die grachten dan voor mensen onder invloed, geen hekjes omheen ofzo?
ja laten we om alle grachten een hek zettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, levensgevaarlijk die grachten dan voor mensen onder invloed, geen hekjes omheen ofzo?
De meeste grachten hebben wel een soort van hekje, maar meestal alleen op plekken waar mensen dus frequent langs lopen, normaliter vormen parkeerplekken voldoende afscheidingquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja laten we om alle grachten een hek zettenzou dat ff de stad een stuk lelijker maken zeg
Dan worden ze doorgaans een paar dagen later wakker met geheugenverlies en een litteken op hun buikquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef ssebass het volgende:
Overigens dat ze telefoon niet meer werkt kan ook een roofoverval zijn. Gebeurt daar ook veel bij toeristen. Telefoon uit zijn hand gegrist, simkaart eruit.
Ik hoorde trouwens dat er ook veel organenhandel is!
Handig voor lastige gastenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef ssebass het volgende:
In Utrecht heb je trouwens ook zo'n leuke tent. Zijn zo veel mensen straalbezopen in de gracht gedonderd daar. Die groene deur is de in/uitgang:
[ afbeelding ]
Ja oud studiegenoot is er een keer uitgegooid door de uitsmijter zo de gracht in en daarna gewoon de deur dicht. Was winter en die rand is hoger dan je denkt. Hij kwam er ook niet meer zelf uit. Clubgenootje kwam langs en zag hem daar liggen en heeft hem eruit gehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Hij heeft die tent overigens wel aangeklaagd en geld gekregen.quote:
Mjah dat gaat in de winter wel wat ver, ik kwam vroeger in een tent waar ik nogal eens hielp met lastige gasten te verwijderen, dat was op een boot en daar kegelden we ze ook het water in als ze vervelend bleven, maar alleen in de zomerquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja oud studiegenoot is er een keer uitgegooid door de uitsmijter zo de gracht in en daarna gewoon de deur dicht. Was winter en die rand is hoger dan je denkt. Hij kwam er ook niet meer zelf uit. Clubgenootje kwam langs en zag hem daar liggen en heeft hem eruit gehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Hij heeft die tent overigens wel aangeklaagd en geld gekregen.
Vlakbij, omgeving IJsbaanpad (bij die woonboten) is ooit wel een tijdje gebruikt om lijken te dumpen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel een flink end uit de richting, ik zit even te denken en volgens mij is dat niet heel gebruikelijke plek om met de nachtbus te komen, lopen is ook zeker 3 kwartier.
Op zich terecht, maar check wel even of ze niet te lam zijn om te zwemmen. Dat kan anders nog wel een nare rechtzaak worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah dat gaat in de winter wel wat ver, ik kwam vroeger in een tent waar ik nogal eens hielp met lastige gasten te verwijderen, dat was op een boot en daar kegelden we ze ook het water in als ze vervelend bleven, maar alleen in de zomer
Meh, heb er 1 keer achter aan moeten springen, bleek die gast echt niet te kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
Op zich terecht, maar check wel even of ze niet te lam zijn om te zwemmen. Dat kan anders nog wel een nare rechtzaak worden.
Lijken komen meestal niet zo heel snel boven, zeker niet nu het zo koud is. Overigens denk ik niet dat hij de nachtbus heeft genomen, die dingen gaan doorgaans vooral van het Centrum naar de buitenkant van de stad, en denk niet dat hij zomaar blind is ingestapt zonder te vragen waarheen hij moest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vlakbij, omgeving IJsbaanpad (bij die woonboten) is ooit wel een tijdje gebruikt om lijken te dumpen.![]()
Maar lijkt mij ook te ver om naar toe te drijven/stromen. Alhoewel; Amstel, Amstelkanaal en je bent er.Was mijn vaste vaarroute toen ik studeerde.
![]()
[ afbeelding ]
Heeft toch aardig geregend de laatste tijd? Dan gaan ze spuien; weet niet precies meer hoe de stromingsrichtingen dan zijn, maar de Schinkel(=vindplaats lijk) stroomt naar het IJ. En "zuigt" een deel van de stad leeg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lijken komen meestal niet zo heel snel boven, zeker niet nu het zo koud is. Overigens denk ik niet dat hij de nachtbus heeft genomen, die dingen gaan doorgaans vooral van het Centrum naar de buitenkant van de stad, en denk niet dat hij zomaar blind is ingestapt zonder te vragen waarheen hij moest.
Zou natuurlijk altijd kunnen, volgens mij zijn de meeste vermisten van de laatste tijd al gevonden dus kans is natuurlijk aan die kant best groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heeft toch aardig geregend de laatste tijd? Dan gaan ze spuien; weet niet precies meer hoe de stromingsrichtingen dan zijn, maar de Schinkel(=vindplaats lijk) stroomt naar het IJ. En "zuigt" een deel van de stad leeg.
Maar als het "De Noor" betreft, weten we dat vast redelijk snel.
K-Sjot toch? Daar ga je ook niet-dronken soms bijna de gracht in. Heb er menig feestje meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef ssebass het volgende:
In Utrecht heb je trouwens ook zo'n leuke tent. Zijn zo veel mensen straalbezopen in de gracht gedonderd daar. Die groene deur is de in/uitgang:
[ afbeelding ]
goedkoper dan oppakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind ik helemaal niet vreemd? Ze zijn toch geen taxi service of 'moeder op afroep'?
ik vind het al opvallend dat ze hem naar het hotel gebracht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |