OOOH JAAAAA JE DURFT GEWOON NIET HEquote:Op zondag 21 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Het ergste is dan nog als je tegen een modje ingaat dat je meestal wel moet stoppen met de discussie omdat er meteen met bans etc gedreigd wordt. Maar dat even terzijde
Best wel, maar ik wil niet zoals Jelle aankomen en geband worden voor een discussie met een modquote:Op zondag 21 december 2014 22:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OOOH JAAAAA JE DURFT GEWOON NIET HE
Ik ga niet in details treden, maar als je van plan was om op zo'n manier een 'discussie' te voeren, dan kan je er inderdaad maar beter niet aan beginnenquote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Best wel, maar ik wil niet zoals Jelle aankomen en geband worden voor een discussie met een mod
Nee dat was niet mijn bedoeling, maar meestal draait het toch weer op zo een discussie uit en dan is alles naar de klotequote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga niet in details treden, maar als je van plan was om op zo'n manier een 'discussie' te voeren, dan kan je er inderdaad maar beter niet aan beginnen
Mag ik ook een keertje?quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ahahah vieze blauwe
kom dan ik klap jou
Bluf!quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ahahah vieze blauwe
kom dan ik klap jou
Mods kunnen sowieso niet bannen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij ons IRL niet bannen, daar staat ie dan, helemaal machteloos
Jellereppe weren van FOK! is altijd goed, wat een gek.quote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga niet in details treden, maar als je van plan was om op zo'n manier een 'discussie' te voeren, dan kan je er inderdaad maar beter niet aan beginnen
Ja ehquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ehh ja volgende week dan
zemmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |